BJP MLC Gopichand Padalkar تماس Sharad Pawar 'ماهاراشترا coronavirus' جرقه جنجال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 4:01:31 am NCP جمهور Sharad Pawar. (ف

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 4:01:31 am
Sharad Pawar, NCP president , Jeetendra Awadh , Gopichand Padalkar, BJP MLC controversy, maharashtra obc reservation, bjp mlc calls sharad pawar maharashtas coronavirus, indian express news NCP جمهور Sharad Pawar. (فایل)

BJP MLC Gopichand Padalkar روز چهارشنبه به استقبال جنجال پس از او به نام NCP جمهور Sharad Pawar "ماهاراشترا کروناویروس".

در حالی که این سخنان را کشیده اند شارپ تلافی از ائتلاف حاکم با آن جناح جوانان را تهدید به blacken Padalkar چهره دولت BJP است فاصله خود را از نظر.

یک Dhanger رهبر جامعه Padalkar ناودان Pawar از انجام سیاست بیش از این طولانی-انتظار شماره رزرو برای جامعه با وجود اینکه بخشی از ائتلاف حاکم در دولت است.

"این NCP جمهور Sharad Pawar است ماهاراشترا coronavirus. او منجر شده است دولت برای سال های بسیاری از. اما هنوز هم او انجام داده است و نه به اندازه کافی برای OBCs. او همیشه به جوامع کوچکتر به خود طرف و برنده خود را در حمایت از بازی تفرقه سیاست" Padalkar گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در هونگوند در سولاپور منطقه. "Pawar نشده نمایش داده می شود هر چشم انداز و نه برنامه ای برای حل و فصل طولانی انتظار Dhanger, رزرو, صدور," او اضافه شده است.

Padalkar اظهارات در Pawar است برانگیخته واکنش شدید از حکم NCP با چند حزب رهبران و وزرای هشدار بی جی پی قانونگذار به "عبور از محدودیت".

NCP رهبر و دولت و وزیر مسکن Jeetendra Awadh گفت: "من تعجب می کنم که آیا Padalkar می داند آنچه که او صحبت کردن و در برابر آنها. آن را مانند تف بر خورشید است. Pawar یک رهبر است که اختصاص داده شده تمام زندگی خود را برای فقیر و عقب مانده جوامع... بر خلاف بی جی پی که به درمان ثانویه به رهبران از دیگر عقب طبقات Pawar همیشه باعث OBC رهبران."

با استناد به خود مثال Awadh گفت: هیچ یک لیست طولانی از OBC که رهبران ترویج شده است توسط حزب تحت Pawar. "این که آیا آن است که عدالت اجتماعی وزیر Dhananjay Munde یا مواد غذایی مدنی تامین و حمایت از مصرف کننده وزیر Chhagan Bhujbal این NCP همیشه پاداش OBC رهبران" او گفت:.

ضربه در Padalkar, Munde گفت Padalkar قصد به دست آوردن نام و شهرت در سیاست توسط نخوری رهبر قد و قامت مانند Pawar.

در روز بعد رئیس سابق وزیر و رهبر بی جی پی Devendra Fadnavis گفت Padalkar اظهارات در NCP رئیس شد مناسب نیست اما یک فوران عاطفی. "من تا به حال یک کلمه با Padalkar. من به او گفتم که اگر Pawar saheb است که ما حریف سیاسی او است و نه دشمن ما. من به او گفتم که فراموش Pawar saheb ساخت چنین اظهاراتی در برابر هر گونه ارشد رهبر مناسب نیست... رهبران جوان از همه احزاب باید تمرین خویشتن داری در حالی که صحبت کردن" Fadnavis به خبرنگاران گفت: در سولاپور.

Padalkar که تا به حال رقابت ناموفق در برابر Ajit Pawar از برمتی حوزه در سال 2019 مجمع انتخابات در BJP بلیط دوشنبه همچنین ادعا کرد که در حالی که دولت قبلی اعلام کرده بود یک تومان به 1000 کرور روپیه بسته برای Dhangar جامعه آن را نمی تواند اجرا شود به عنوان Devendra Fadnavis تا به حال به چشم پوشی از قدرت با توجه به "case". "اما در حال حاضر دولت داده نشده است یک پنی تنها تا کنون از این بسته," او گفت:.
Padalkar که در سمت چپ Vanchit Bahujan Aghadi برای پیوستن به BJP جلوتر از 2019, نظر سنجی, وظیفه بود برای جلب رضایت عصبانی Dhanger جامعه که خواستار رزرو تحت برنامه ریزی قبیله دسته.

چوپان جامعه در حال حاضر به 3.5 درصد رزرو تحت OBC. آن است که فشار برای رزرو تحت ST دسته که می آید تحت مرکز حوزه قضایی است.

همانطورکه وزیر Uddhav Thackeray برای شکست دولت برای رسیدگی به این جامعه خواسته Padalkar تهدید آنها نمی خواهد اجازه می دهد تا سانتی متر به انجام سالانه puja در هونگوند در Ekadashi. او همچنین ابراز ناامیدی با دولت تصمیم دولت برای نپذیرفتن "warkaris" زیارت معبد شهر Pandharpu.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب