قاضی رد Moose Lake زندان دعوی

ششم منطقه قضایی قاضی لسلی Beiers را رد کرد و این اقدام که در زمینه مارس توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

ششم منطقه قضایی قاضی لسلی Beiers را رد کرد و این اقدام که در زمینه مارس توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ایالت مینه سوتا و دولت مدافع عمومی ،

وکیل برای زندانیان ادعا کرد که آژانس بود شکست برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و ماسک-پوشیدن الزامات در زندان محدود انجام تست و عدم شناسایی از زندانیان که دریافت می تواند آزادی های اولیه. آنها به دنبال سفارشات اجازه می دهد برای اجرای اقدامات ایمنی و همچنین آزادی برای زندانیان ملاقات با معیارهای خاص.

اما DOC مقامات استدلال آنها انجام شده بود "جامع تلاش" برای محافظت از زندانیان و کارکنان در ماه های اخیر موفقیت در متوقف کردن گسترش ویروس در داخل دیوارهای زندان.

صورت رسمی اعداد گزارش شده توسط آژانس را راکد باقی مانده در ماه های اخیر با 46 مورد تأیید و 31 فرض موارد در میان زندانیان پس از اولین تشخیص در اواخر ماه مارس است. در ضمن تست ramped تا با بیش از 1,350 آزمون در حال حاضر انجام شده در مرکز.

"شکی وجود ندارد که COVID-19 به شمار خطر آسیب به همه آمریکایی ها از جمله کسانی که در MCF-ML و DOC امکانات سیستم گسترده" Beiers نوشت: در 37 صفحه سفارش. "رکورد تهیه شده در این مورد نشان می دهد (DOC مقامات) تشخیص وظیفه خود را به زندانیان و به طور جدی تهدید COVID-19 به عنوان منعکس شده توسط خود را گسترده اقدامات برای مبارزه با ویروس.

"(زندانیان) باید نشان داده نشده است که پاسخ دهندگان شده اند به عمد بی تفاوت نسبت به خطرات ناشی از این COVID-19 همه گیر و نه آنها نشان داده شده است دیگر قانونی و یا قانون اساسی زمینه را برای جسم امداد. پاسخ دهندگان نه عدم تحقق اجباری nondiscretionary وظیفه آنها مبارزه با COVID-19 در MCF-ML."

که رد یک مدارک شنوایی بود که آزمایشی برنامه ریزی شده برای اوایل مرداد ماه بود که با استقبال DOC کمیسر پل Schnell.

"از آنجا که COVID-19 همه گیر ضربه مینه سوتا وزارت اصلاحات گرفته است جدی تطبیقی و هماهنگ با رویکرد مبارزه با COVID-19 سراسر ایالت زندان سیستم" Schnell در بیانیه ای گفت به اخبار تریبون. "ما خوش آمدید دادگاه به رسمیت شناختن معقول از اقدامات ما به تاریخ نمی کنیم حداقل رساندن خطر جدی که COVID-19 نشان دهنده برای کسانی که زندانی و کارکنان ما.

"ما همچنان به هماهنگی با کارشناسان سلامت در یک رویکرد چند وجهی است که به حداقل می رساند خطر عفونت جمعی از طریق پیشگیری موثر و گسترش استراتژی های مدیریت. ما باقی می ماند به طور کامل آگاه از قانون اساسی ما موظف به ارائه انسانی برای مراقبت از کسانی که در بازداشت هستند."

از روز شنبه وجود دارد 916 زندانیان در سایت در رسانه-زندان امنیتی که در خانه های مردان بالغ است. که از حدود 1,050 زمانی که برای اولین بار COVID-19 مورد گزارش شده بود در اواخر ماه مارس است.

این است که در حال توسعه داستان; بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن