وحشت زده و عصبی یوونتوس قرعه کشی 3-3 با سسولو

کریستیانو رونالدو را به ثمر رساند در شش بازی لیگ به پایان رسید به عنوان وحشت زده و عصبی یوونتوس برگزار شد 3-3

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

کریستیانو رونالدو را به ثمر رساند در شش بازی لیگ به پایان رسید به عنوان وحشت زده و عصبی یوونتوس برگزار شد 3-3 قرعه کشی در سسولو در روز چهارشنبه و فرصتی برای رفتن و نه نقاط روشن در بالای Serie A.

داشتن دو امتیاز از سه بازی یوونتوس در 77 امتیاز و هفت پیش از آتالانتا که کوبید برشا 6-2 روز سه شنبه با پنج بازی باقی مانده است.

مدافع بایرن را باز کرد به ثمر رساند برای یوونتوس در ششمین دقیقه ای که یک گوشه او را در بر داشت بینام و نشان در لبه جعبه و او حفر یک شات قدرتمند از طریق خوشه ای از بدن به net.

سویا ساخته شده از آن دو شش دقیقه بعد چفتی کردن به یک فوق العاده توپ از فیورنتینا اما یک ضربه به گوشه بالا توسط Filip Djuricic در دقیقه 29 حاکی از شروع یک روحیه fightback توسط سمت خانه.

Juventus' Cristiano Ronaldo in action, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)

چلسی کریستیانو رونالدو در عمل به عنوان بازی رزومه پشت درهای بسته پس از شیوع این بیماری کروناویروس (COVID-19) | عکس های اعتباری: ایسنا

آنها وارد شش دقیقه از نیمه دوم زمانی که دومنیکو Berardi فر زیبا رایگان و پا زدن در نزدیکی پست و سسولو جلو رفتم و سه دقیقه بعد از آن به عنوان فرانچسکو Caputo به سرقت برده در پست دور برای هدایت در یک متمرد Berardi شات.

رونالدو را بهترین تلاش شد اقدام به تنبلی و سنگینی حرکت کردن در نیمه اول که فقط فرود آمد اما او به خوبی دستبند توسط سسولو دفاع. به جای آن کاهش یافت و به سمت چپ Alex Sandro به تولید نادر هدف جلسه 64-دقیقه گوشه با گلوله هدر به سطح نمرات.

تعقیب نهم خود را عنوان قهرمانی متوالی یوونتوس ریخت فشار بر اما نمی تواند نیروی یک برنده است.

به جای Juve دروازه بان Wojciech Szczesny تا به حال به یک فوق العاده را ذخیره کنید به نگه داشتن یک فرو بردن شات از مهدی Bourabia در زمان توقف به عنوان آنها را آویزان بر یک رسم است که مربی چپ Maurizio Sarri نا امید. "ما در تلاش برای حفظ فیزیکی و روانی تداوم. آن را دشوار است به درک چرا ما باید بسیار لحظات خوب و دیگران از انفعال" Sarri گفت. "آن را دشوار است به درک حتی اجازه می دهد برای این واقعیت است که ما در حال دیدار تیم های که در شکل فوق العاده ای. ما احساس یو پی اس و فراز زندگی در طول بازی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن