Rijiju انتظار بالا-10 پایان در بازی های المپیک 2028

وزیر ورزش Kiren Rijiju روز جمعه گفت که او مشتاق به دیدن هند پایان در میان بالا 10 ملل در شمارش مدال در 2028 لس

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

وزیر ورزش Kiren Rijiju روز جمعه گفت که او مشتاق به دیدن هند پایان در میان بالا 10 ملل در شمارش مدال در 2028 لس آنجلس بازی های المپیک تابستانی.

"در این روز به من می خواهم به اطمینان حاصل شود که نه تنها ما (هند) مشارکت اما میزان موفقیت ما نیز باید بسیار بالا (در بازی های المپیک)," Rijiju گفت: در یک Insta زندگی می کنند نشان می دهد در این Sportlight میزبانی بازیکن تنیس روی میز Mudit دنی.

"هدف این است که به هند یکی از بالا 10 المپیک ملل توسط 2028 و کار کرده اند و برخی از برنامه ها و استراتژی های هندی المپیک و فدراسیون های ملی ورزشی فدراسیون به این اثر است."

Rijiju تراوش اعتماد به نفس است که هند را قرار داده تا خوب نشان می دهد در سال 2024 بازی اما تمرکز اصلی همچنان بر روی نسخه 2028.

"من هیچ شکی در ذهن من است که توسط 2028 ما خواهد بود یکی از ده سازمان ملل در المپیک و تا سال 2024 ما بهتر انجام خواهد داد اما بالا 10 چیزی است که ما باید برای رسیدن به بازی های المپیک 2028" او تکرار کرد.

"هند نیاز برای موفقیت در المپیک است و به همین دلیل ما ایجاد کرده اند این ورزشی فرهنگ راه اندازی شده توسط Khelo هند, مناسب, هند, جنبش علاوه بر نوع متفاوت از سیستم پشتیبانی و پایه سطح انگیزه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن