همه انگلستان پیروزی بسیار مهم در مربیگری من سفر: Gopi Chand

ملی بدمینتون مربی S. Gopi Chand در گفتگو با هند خاموش-عنکبوتی که تار میتند R. Ashwin در نمایش 'DRS با خاکستر'

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

ملی بدمینتون مربی S. Gopi Chand در گفتگو با هند خاموش-عنکبوتی که تار میتند R. Ashwin در نمایش 'DRS با خاکستر' به یک بینش چگونه یکپارچه او تبدیل از یک بازیکن به مربی.

"پس از برنده شدن در همه انگلستان عنوان من می دانستم که آنچه در آن زمان به پیروزی در سطح بین المللی" Gopi Chand گفت.

"اما من تا به حال چند آسیب در سال 2002. من می دانستم که فرمول مورد نیاز برای برنده شدن اما نمی توانستم از آن استفاده کنم. بنابراین تنها راه برای انجام آن را برای پیدا کردن بچه های دیگر که من نمی باید بدن به استفاده از آن."

عامل اعتماد

ملی مربی اضافه شده که همه انگلستان پیروزی به او کمک کرد تا کسب اعتماد از بچه ها زمانی که او خود را آغاز کرد دوم نوبت در این ورزش است. "برنده کمک مردم به من اعتماد کنند. تا به حال من را به این امر گرفته اند زمان. به خصوص در آن سال های اولیه آن حیاتی بود. هر چه من گفتم: آنها معتقد بودند."

R. Ashwin.

R. Ashwin.

او در توضیح بیشتر: "زمانی که شما به پایان برسد به عنوان یک بازیکن شما تقریبا مانند حلق آویز کردن صخره. شما نیاز به تصمیم می گیرید که چگونه به سقوط. اگر شما تصمیم به پرش زمانی که شما انرژی شما می توانید گزاف گویی و استفاده از آن در آینده خود را حرفه ای. من شروع به پریدن کرد به مربیگری و که به من انرژی در حال حرکت رو به جلو است."

Gopi Chand همچنین نقش مربیان در سطوح مختلف است.

او به یاد می آورد که چگونه حامد حسین کمک کرد او را به سقوط در عشق با این بازی زمانی که او شروع شد, چگونه S. M. Arif سر در آورده حس نظم و انضباط زمانی که او در سطح متوسط و چگونه Prakash Padukone به عنوان الهام بخش و الگو در سطح نخبگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب