J-K: سه طالب در Shopian برخورد سوم جنگ با تفنگ یا تپانچه در این هفته

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: 10 ژوئن 2020 10:15:04 am برخورد شکست در Sugoo منطقه S

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: 10 ژوئن 2020 10:15:04 am
برخورد شکست در Sugoo منطقه Shopian صبح امروز (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi/فایل)

سه شبه نظامیان کشته شدند در تیراندازی بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در جنوب کشمیر را Shopian در روز یکشنبه است. این سومین عملیات در Shopian از روز یکشنبه که در آن 12 شبه نظامیان کشته شده اند تا کنون.

برخورد شکست در Sugoo منطقه Shopian صبح امروز, پلیس گفت:.

روز یکشنبه پنج Hizbul داعش کشته شد, در تیراندازی با نیروهای امنیتی در منطقه Reban منطقه است. روز دوشنبه چهار نفر دیگر Hizbul طالبان در Pinjoora منطقه Shopian, حدود 15 متر از Reban.

روز پس از برخورد IGP (کشمیر) Vijay Kumar گفت: هند اکسپرس "در یکی دیگر از عملیات موفقیت آمیز ما کشته شدن چهار تروریست در Shopian امروز. در کمتر از 24 ساعت ما را کشته اند و نه تروریست ها از جمله دو فرمانده در جنوب کشمیر. من تبریک می گویم Shopian پلیس برای نسل خاص هوش و برای اقدام فوری توسط پلیس و نیروهای امنیتی که بیشتر منجر به این عملیات موفق."

منابع گفت: یکی از شبه نظامیان کشته شده است شناخته شده به عنوان Omar Dhobi که فعال بود از سپتامبر سال 2018 است.

عمده کلی یک Sengupta, General فرمانده عملیات جنوب کشمیر بر اساس ویکتور زور به رسانه ها گفت که چهار شبه نظامیان کشته شدند و ساکنان محلی است. "شب گذشته دوباره ما دریافت یک ورودی خاص از J&K پلیس. این بود که در روستای Pinjoora نزدیکی Shopian با حضور برخی از تروریست بدنام بودند که اذیت و آزار شهروندان و... را در چهار ساعت عملیات آغاز شد که در 3 در صبح ما neutralised محلی چهار تروریست که در منطقه" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن