IPL 2020: ایمنی پروتکل برنامه بالا حاکم دستور کار شورای

بسیار پیش بینی شورای حکام (GC) جلسه Indian Premier League (IPL) پیش خواهد رفت به عنوان برنامه ریزی شده در پنج

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

بسیار پیش بینی شورای حکام (GC) جلسه Indian Premier League (IPL) پیش خواهد رفت به عنوان برنامه ریزی شده در پنج شنبه شب اما بعید است به دنبال اعلام رسمی از وسایل و روش های استاندارد اجرایی (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای لیگ موکول 13th edition.

همیشه از IPL GC رئیس Brijesh پاتل تایید شیفت به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) و تاریخ شروع (19 سپتامبر) در انتظار, دولت, ترخیص, طرفداران و فرانچایز شده اند مشتاقانه در انتظار اطلاعات در انجام مسابقات معوق به دلیل بیماری همه گیر.

BCCI امیدوار بودم به امن دولت متهور قبل از روز یکشنبه نشست اما nod وارد نشده بود در زمان نوشتن. این ممکن است نیروی GC برای تصمیم گیری در آرایه ای از مسائل اما نه گردش آن رسما به هشت franchises.

تدارکات چالش

این فرانچایز در طول غیررسمی تعامل با IPL مدیران و مدیریت رویداد شرکای باید هیزم اصلی خود کند. این شامل تدارکات زیستی امن حباب, سفر, برنامه, دسترسی از خارج از کشور اطفال و بازیکن جایگزینی سیاست.

هندو می داند که IPL مدیران در مشاوره با BCCI تیم پزشکی پرداخت شده است دقیقه توجه به جزئیات در حالی که نهایی دستورالعملهای عملیاتی استاندارد. آن جالب خواهد بود تا ببینید که آیا GC می توانید برآوردن خواسته های تیم کرکت بازان مقامات و رسانههای.

با وجود دبی شورای داشتن زودتر اعلام a self-دوره قرنطینه تنها تا بازگشت COVID-19 نتیجه آزمون کمتر از 48 ساعت پس از فرود در دبی, امارات متحده عربی دولت به تجدید نظر در این دستورالعمل به یک هفته قرنطینه پس از ورود.

این به این معنی است که بازیکنان که در حال تنظیم می رسند در امارات متحده عربی پس از شرکت در انگلستان-استرالیا T20 series (نتیجه گیری در سپتامبر 15), کارائیب لیگ برتر (10 سپتامبر) و لانکا لیگ برتر (20 سپتامبر) به احتمال زیاد از دست شروع مسابقات.

این فرانچایز نیز به امید شفافیت در بازیکن-سیاست جایگزینی در این نسخه. "اگر جایگزینی برای دنبال شود با توجه به COVID-19 یا آسیب در طول مسابقات و جایگزینی برای خدمت به یک هفته قرنطینه در طول مسابقات را از آن خواهد شد غیر منصفانه در این تیم است. امیدوارم BCCI-IPL راه می یابد" گفت: حق رای دادن مقام به شرط ناشناس ماندن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب