روز پس از اعلام مهار منطقه موانع برداشته شده از MP راج Bhavan

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:07:22 am Shivraj سینگ Cho

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:07:22 am
Coronavirus, Madhya Pradesh Coronavirus cases, MP Coronavirus cases, Madhya Pradesh Raj Bhavan Shivraj سینگ Chouhan. (عکس)

پنج روز پس از راج Bhavan در بوپال اعلام شد یک مهار منطقه پس از برخی از افراد زندگی در پردیس آزمایش مثبت برای coronavirus محل اعلام شد مهار-رایگان در روز دوشنبه. وی حتی به عنوان وجود دارد گمانه زنی بیش از امکان گسترش, Madhya Pradesh کابینه در روزهای آینده.

یک بیانیه رسمی از راج Bhavan روز دوشنبه گفت: تمام محوطه اعلام شد مهار-رایگان بعد از اولین و دومین تماس از افراد آلوده منتقل شد به یک مرکز قرنطینه و دور از راج Bhavan. آلوده افراد در حال حاضر تحت درمان است.

اولین coronavirus مورد گزارش شده از راج Bhavan در مه 26 و تعداد افزایش یافته و به 10 بعد از دو روز. همه کسانی که آزمایش مثبت زندگی در کارکنان محله های واقع در محوطه اما برخی از راه دور از فرماندار و اقامت.

در حالی که این مناطق در نزدیکی کارکنان چهارم اعلام شد یک مهار منطقه فرمانداری و مجلس اعلام شد درونی منطقه. محدودیت های تحمیل شده بود در حرکت مردم ساکن در این محله دو نفر از سه دروازه مهر و موم شد و ورود محدود به محل.

این Madhya Pradesh تصمیم دولت برای اعلام محل مهار-رایگان در این زمان کوتاه در یک زمان می آید زمانی که شدید حدس و گمان بیش از قریب الوقوع گسترش Shivraj سینگ Chouhan کابینه که در حال حاضر تنها پنج نفر در کنار او.

قبل از این دولت در زمان 21 روز به يک "مهار-رایگان" وضعیت.

وقتی پرسیده شد که اگر این منطقه اعلام شده است مهار رایگان برای هموار کردن راه برای امکان برگزاری مراسم تحلیف بوپال جمع Tarun Pithode پاسخ منفی دادند. "تا آنجا که من نگران هستم این منطقه است که هنوز هم یک مهار منطقه. فقط به خاطر موانع برداشته شد طبقه بندی تغییر نمی کند," او گفت: هند اکسپرس. او اضافه کرد که او آگاه از بیانیه رسمی.

در ضمن Chouhan نیست سفر به دهلی نو روز شنبه عنوان شد که این باورند در محافل سیاسی. با توجه به BJP منابع Chouhan بود برای حمل یک لیست از probables به دهلی نو. آنها اعتراف کرد که کابینه گسترش ورزش در حال رفتن به دشوار است چرا که حزب حاکم به induct خواص از Jyotiraditya Scindia — که قبلا در کنگره و همچنین اعضای ارشد Chouhan قبلی وزارت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب