تاریخی لوکوموتیو بازگشت به دلوت

64 سال دیزل-الکتریکی لوکوموتیو به طور منظم کشیده قطار های مسافری و از انبار برای شمال اقیانوس آرام راه آهن. آن

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

64 سال دیزل-الکتریکی لوکوموتیو به طور منظم کشیده قطار های مسافری و از انبار برای شمال اقیانوس آرام راه آهن. آن را به تازگی به عضویت این دریاچه سوپریور راه آهن مجموعه موزه.

روز دوشنبه No. 245 ساخته شده اولیه آن اجرا برای این موزه یک سفر کوتاه از این انبار به یک کنفرانس خبری در نزدیکی Fitger است. در کنترل شد دیو شولتز یک CN مهندس که در زمان بعد به درایو این لوکوموتیو که او در بر داشت در داکوتای شمالی. او تا حد زیادی مسئول برای مبادله قرارداد, موزه, مدیر اجرایی کن Buehler گفت.

Dave Schultz waves from the cab of No. 245 Monday. Schultz helped broker the deal that brought the engine back to Duluth. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

دیو شولتز امواج از کابین شماره 245 دوشنبه. شولتز کمک کارگزار معامله آورده است که موتور به دولوت. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

شولتز است یک علاقه شخصی در شماره 245. پدر بزرگ او سام لاو بود هادی پردازنده یک قطار کشیده شده توسط لوکوموتیو در سال 1968.

"این کاملا باور نکردنی" به کار لوکوموتیو او روز دوشنبه گفت از موتور به کابین. "در وحشی ترین رویاهای من فکر می کنم من می خواهم این لوکوموتیو."

شماره 245 ساخته شده توسط جنرال موتورز' الکترو-انگیزه بخش در ماه فوریه سال 1956 یکی از بیش از 3500 GP9s (برای هدف عمومی) لوکوموتیو ساخته شده از سال 1954 تا 1959. چهار محور لوکوموتیو به وزن 120 تن کشش 56 فوت و تولید 1,750 اسب بخار به GP9s در میان موتورهای که به جای لوکوموتیو بخار. جدید دیزل-الکتریکی لوکوموتیو شد ارزان تر به اجرا و نیاز به نگهداری کمتر.

شمال اقیانوس آرام خریداری 157 GP9s اما چند کشیده مسافر قطار. به 245 بود که انجام داد. آن را به حال یک ژنراتور بخار برای تامین گرما به مسافر مربیان است.

Dave Schultz holds his grandfather Sam Lowe’s timebook showing that Lowe was conductor on a train pulled by No. 254 on Aug. 17, 1968. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

دیو شولتز دارای پدربزرگش سام لاو timebook نشان می دهد که لاو بود هادی در یک قطار کشیده با شماره 254 on Aug. 17 سال 1968. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

شولتز در بر داشت داکوتای کیفیت دانه تعاونی با استفاده از 245 به عنوان یک تعویض موتور در آن Parshall, داکوتای شمالی, گیاه. این شرکت به دنبال یک موتور بزرگتر در حالی که راه آهن موزه به دنبال چیزی بیشتر مقرون به صرفه برای استفاده در آن قطار گردشگری. شولتز کمک ترتیب مبادله از کار برکنار شده لوکوموتیو در مجموعه موزه برای 245.

"آنها جدیدتر و قوی تر موتور و ما رو بیشتر تاریخی یک" Buehler گفت. "آن را در شکل بزرگ — همه ما تا به حال به انجام تمیز کردن آن و رنگ آن است."

کانادا و اقیانوس آرام راه آهن داوطلب به حرکت No. 245 از Parshall به دلوت که در آن وارد دو هفته پیش. موزه نورد آن را دوشنبه به افتخار سالگرد اتمام امریکا اولین راه آهن سراسری با تپش طلایی سنبله در دماغه نقطه یوتا در 10 مه سال 1869.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن