هند سوزانده من خیلی عمیق: زنان, کشتی, مربی تیم کوک در اخراج

"سوخته عمیقا" با خروج ناگهانی به عنوان زنان هند کشتی, مربی اندرو کوک هنوز در تلاش برای کشف کردن آنچه اشتباه ر

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

"سوخته عمیقا" با خروج ناگهانی به عنوان زنان هند کشتی, مربی اندرو کوک هنوز در تلاش برای کشف کردن آنچه اشتباه رفت و در روی لئامت دادن خود را که در طی آن او آنچه لازم بود از او.

آمریکا اومدند ملی کمپ در اوایل سال 2019 افتاد اما با ورزش اقتدار هند (SAI) و فدراسیون کشتی از هند (WFI) پس از او سمت چپ برای سیاتل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

بنابراین او پیوست و یک لیست طولانی از مربیان خارجی که در سمت چپ پس از تلاش برای مقابله با یک سیستم است که "کاملا متفاوت" از بسیاری از کشورهای دیگر.

"هنگامی که من سمت چپ ما در بالا ما فقط خرد تاریخچه با 8 مدال در کره و تا به حال یک بیت خوب از حرکت به عنوان مقدماتی حوادث. سپس همه گیر آمد, در یک چشمک زدن همه چیز تغییر کرده است. در حال حاضر من یک طعم ترش بود که من نابینا طرفه با این وضعیت" کوک گفت PTI از سیاتل.

"من واقعا عاشق هند برای فرهنگ غنی و مواد غذایی بود به طوری شگفت انگیز است. من هنوز هم خوردن آن را در اینجا در ایالات متحده آمریکا است. ورزشکاران بودند و در بیشتر قسمت ها خوب به من, اما من فکر نمی کنم من می خواهم به عنوان یک مربی به هند است.

"این کشور سوخته است من بسیار عمیق و من هرگز نمی خواهم به تجربه هر چیزی می خواهم که دوباره در زندگی من است."

WFI گفته بود که طبخ حاضر به شرکت در جلسه آنلاین انجام شده توسط SAI. اما کوک گفت که او بیدار شد به عنوان اوایل به عنوان 3هستم برای کمک به انجام این جلسه ادعا می کنند که تایید مثبت توسط SAI خود مربیان است.

کوک گفت که او نمی داند که در آن او رفت و آن را نه فقط یک مسئله حقوق و دستمزد.

WFI منابع گفته بود که فدراسیون نمی خواهید به پرداخت هزینه های سنگین حقوق و دستمزد به یک مربی بود که در این کشور یک اردوگاه.

"راستش من نمی دانم که چگونه همه چیز را اشتباه رفت و آن را بسیار عجیب و غریب من در تماس مداوم انجام همه چیز آنها خواسته حتی حضور در تمام کلاس ها در 3 زمان من آن را بسیار سخت بود من با هیچ خواب طبیعی و تلاش برای هشدار در طول جلسات.

"آنها از من خواست برای اجرای یک برنامه برای همه, هند, و من دوباره این بود که در 3 وقت من آن را به حال بازخورد بزرگ پس از آن چیزی که بعد از من می شنوید از رسانه ها به آنها اجازه دهید من بروم. من فکر می کنم که آنها نمی خواهند به پرداخت من دیگر حتی به عنوان کوچک از یک حقوق و دستمزد به عنوان من تا به حال."

"هنوز هم به عنوان در حال حاضر من تا به حال هیچ گونه پیام رسمی به من بگویید هر چیزی در مورد وضعیت من از هر دو سای از WFI. سیستم های شکسته در هند متاسفانه. من غمگین هستم برای رفتن اما بسیار رها" او اظهار تاسف کرد.

او ممکن است نا امید شده توسط راه مقامات او را درمان کرد اما طبخ ستایش دسته از کشتی گیران که آموزش دیده زیر او. اما او شک و تردید اگر "کار خوب" انجام شده توسط او تداوم پیدا خواهد کرد.

"استاندارد کشتی در هند بسیار خوب است این سنت و تاریخ آن را تا. و در عین حال محدود تکنیک ها و استراتژی های حیاتی هستند که برای بالا سطح موفقیت از دست رفته است.

"من شروع به پیاده سازی این تغییرات و ورزشکاران ما در حال شروع به ترجمه این آموزش به رقابت این است که در آن نتایج را از آمد. بله من دیدم و مسائل ما پرداختن به آنها و پیدا کردن موفقیت جدید. خواهد شد این موفقیت همچنان سخت است برای گفتن من فقط می تواند برای آنها است."

همچنین ادعا کرد که آنچه خشم سای بود که کوک را رد کرده بود به صحبت می کنند در فرآیند انتخاب در ایالات متحده آمریکا در یکی از جلسات آنلاین. طبخ خواسته بود به تغییر موضوع است.

وقتی پرسیده شد که به مقایسه این کشتی سیستم در ایالات متحده آمریکا و هند کوک گفت که آنها "کاملا متفاوت" است."

"ایالات متحده و بازار آزاد به سیستم کنترل نمی شود توسط دولت است که نه مورد در هند. در ایالات متحده آمریکا وجود دارد انتخاب رسمی روند انجام آن از طریق سیستم مدرسه. در بین المللی سبک های آن را به فرد یا خانواده برای به دست آوردن ورزشکاران به وقایع برای رقابت و اگر شما برنده هستید.

"مهم نیست کجا هستید یا چه پس زمینه خود را است. این یک سیستم عادلانه. آن ناقص است در راه, بله, البته, اما آن را یک سیستم رایگان و دولت ندارد می گویند در یک ورزشکار حرفه ای بر خلاف هند است."

صحبت کردن در مورد آینده هندی زنان, کشتی کج کوک گفت: این دور از تطبیق نیروگاهی مانند ژاپن است.

"صادقانه احتمالا نخواهد ابتلا به ژاپن و یا هر یک از رایگان بازار کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا هر زمان به زودی. با دولت در کنترل آن سیاست را سرکوب هندی رویای من وضعیت آنها تا به حال هیچ دلیلی برای اخراج من است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب