هند و چین حفظ برای حل و فصل درگیری مرزی بن بست در اولین: MEA

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 7:02:15 pm یک فایل عکس از هندی و چی

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 7:02:15 pm
یک فایل عکس از هندی و چینی پرسنل در لاک. (ANI)

وزارت امور خارجی گفت: هند و چین بودند حفظ نظامی و دیپلماتیک درگیری به صورت مسالمت آمیز حل و فصل مرزی در ردیف اولین, حتی اگر آن را پاسخ نمی دهند به گزارش سربازان را در حال حرکت به عقب از بن بست موقعیت در Galwan و چشمه های مناطق Ladakh.

MEA سخنگوی Anurag Srivastava گفت: هر دو طرف توافق کرده برای اوایل وضوح به این موضوع در راستای گسترده تر راهنمایی های ارائه شده توسط رهبران دو کشور برای حصول اطمینان از صلح و آرامش در امتداد مناطق مرزی.

"یک جلسه برگزار شد بین هسته فرماندهان هند و چین در ژوئن 6. این جلسه در ادامه دیپلماتیک و نظامی نامزدی که هر دو طرف حفظ شود به منظور رسیدگی به وضعیت مناطق همراه هند و چین مرز" Srivastava گفت: در جلسه رسانه.

در ژوئن 6, چهاردهم, فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ و جنوب سین کیانگ فرمانده نظامی منطقه محسوب می شود لیو لین برگزار شد یک جلسه در Chushul-Moldo نقطه مرزی برای نزدیک به سه ساعت قبل از هیأت آورده بودند.

دو طرف نیز برگزار شد Major General-سطح مذاکرات به طول انجامید که بیش از چهار ساعت در روز چهارشنبه. منابع گفت: طرف هند فشرده برای ترمیم وضعیت موجود حول و حوش تکرار کرد که نیروهای نظامی باید حرکت به عقب به موقعیت های برگزار شده در مارس پایان قبل از بن بست آغاز شد. سمت هند نیز به دنبال کاهش تعداد سربازان چینی در منطقه است.

india china border satellite image, Pangong Tso satellite image, india china military satellite image, Pangong bank, Chinese Status quo, India china standoff تصاویر ماهواره ای از مه 27 نشان چینی چادر در شمال بانکی Pangong Tso. (Planet Labs از طریق بی بی سی)

"دو طرف دارد بنابراین حفظ نظامی و دیپلماتیک درگیری به صورت مسالمت آمیز حل و فصل اوضاع در اولین و همچنین برای اطمینان از صلح و آرامش در مناطق مرزی. این ضروری است برای توسعه بیشتر از هند و چین روابط دوجانبه" MEA سخنگوی گفت.

روز چهارشنبه چینی سخنگوی وزارت خارجه تایید کرد که دو طرف شد و گام برداشتن به "سهولت" وضعیت در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) وقتی پرسیده شد که در مورد گزارش نیروهای disengaging و در حال حرکت به عقب به موقعیت های قبلی.

"به تازگی دیپلماتیک و نظامی کانال های چین و هند برگزار شد, ارتباط موثر در مورد وضعیت مرز و مثبت رسیده اجماع. دو طرف پس از این توافق به اقدامات برای سهولت این وضعیت در امتداد مرز" سخنگوی گفت.

از طرف مقامات هشدار داد که این باید به عنوان یک "گام اول" به سمت یک مرحله به مرحله و تدریجی فرآیند مشارکت و نباید انتظار فوری و یا خروج سریع نیروهای نظامی و سلاح.

متارکه روند ممکن است هفته. "فیزیکی تایید و همچنین تصاویر ماهواره ای خواهد شد کمک به ما در تکمیل متارکه," منابع گفت: هند اکسپرس.

در حالی که نیروهای پله در مناطق دیگر بن بست همچنان در رقابت انگشتان منطقه در شمال بانکی Pangong Tso چینی که در آن نیروهای نظامی اجازه می دهد که هند گشت فراتر از انگشت 4 – آن است که در 8 کیلومتری غرب انگشت 8 که هند می گوید نشان دهنده لاک.

منابع همچنین گفت که "به طور کامل آماده برای یک مدت طولانی و دائم استقرار اگر PLA به عقب نشینی نیست".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن