هند-چین و آمریکا | دهلی تساوی خط قرمز: ادامه وضعیت فعلی را خراب کردن روابط

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 9:00:19 pm نارندرا نخست وزیر با

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 9:00:19 pm
india-china border, india-china border news, line of actual control, galwan, galwan valley, ladakh border clash, ladakh news, ladakh border news, pangong tso, india china border dispute, indian express نارندرا نخست وزیر با رئیس جمهور چین. (AP/فایل)

یک روز پس از هندی و چینی دیپلمات توافق کردند که به "صمیمانه اجرای درک متارکه و د-تشدید" در امتداد خط کنترل واقعی دهلی نو به خود جلب کرد خط قرمز پنج شنبه گفت: "ادامه وضعیت فعلی خواهد فقط خراب کردن جو برای توسعه ارتباط" میان دو کشور ،

در میان گزارش ها از تصاویر ماهواره ای نشان چینی سازه در سایت از 15 ژوئن برخورد در Galwan دره و انبوه از PLA سربازان در Depsang دشت Anurag Srivastava سخنگوی وزارت امور خارجی گفت: "هر دو طرف باقی می ماند مستقر در اعداد بزرگ در منطقه" از Galwan دره "در حالی که ارتش و تماس دیپلماتیک ادامه دارد".

در به شدت دقت بیانیه Srivastava گفت: "در قلب این است که از اوایل ماه مه طرف چینی شده است گردآوری سربازان زیادی از نیروهای نظامی و تسلیحات در طول لاک".

تاکید این است که "نه مطابق" با پیمان از سال 1993 او گفت: "بدیهی است که طرف هند مجبور به انجام ضد استقرار و در نتیجه تنش است پس از آن ابراز می شود."

در ژوئن 20, نخست وزیر ترکیه گفته بود: "نیروهای چینی را بسیار بزرگتر قدرت به لاک و هند پاسخ متناسب".

MEA همچنین آمار در انسداد هند گشت زنی توسط سربازان چینی در "بی توجهی کامل" به تمام متقابلا توافق هنجارهای.

"استقرار یک بدن بزرگ از سربازان و تغییر در رفتار را نیز تشدید ناموجه و غیرقابل دفاع می کند. اخیر تغییر در موقعیت چینی در Galwan ولی یکی مثال" Srivastava گفت: با اشاره به پکن ادعا می کنند به Galwan دره.

Maxar WorldView-3 تصویر ماهواره ای نشان می دهد نزدیک مشاهده از خط کنترل واقعی (LAC) مرز و گشت زنی در 14 نقطه در شرق لاداخ بخش از Galwan دره 22 ژوئن 2020. (منبع: Maxar از طریق بی بی سی)

توصیف روز شنبه در نشست بین دیپلمات های تحت ساز و کار برای مشاوره و هماهنگی در هند-چین مرز امور (WMCC) به عنوان یک "پیشرفت قابل توجه" و با اشاره به موافقت نامه ها و تفاهم و توافق میان وزرای خارجه در تاریخ 17 ژوئن و فرماندهان ارتش در ژوئن 6 و 22 او گفت: "ما انتظار داریم طرف چینی به صمیمانه پیگیری این درک و اطمینان از سریع بازگرداندن صلح و آرامش در مناطق مرزی."

در پاسخ به نمایش داده شد Srivastava خواندن از یک بیانیه گفت: "در اوایل ممکن است طرف چینی گرفته شده بود اقدام به مانع هند را طبیعی و سنتی گشت الگو در Galwan منطقه دره. در نتیجه در صورت خاموش شد خطاب توسط زمین فرماندهان طبق مفاد موافقت نامه های دو جانبه و پروتکل. در اواسط ماه مه در طرف چینی به دنبال تغییر وضع موجود در مناطق دیگر از بخش غربی."

"ما تا به حال ثبت شده اعتراض ما در چینی اقدامات از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال و روشن ساخته است که هر گونه تغییر غیر قابل قبول بود به ما. پس از آن فرماندهان ارشد ملاقات در 6 ژوئن 2020 و توافق در یک فرایند ده-تشدید و عدم مشارکت در امتداد لاک که درگیر اقدامات متقابل. هر دو طرف موافقت کرده بود به احترام و رعایت لاک زدن و انجام هر گونه فعالیت برای تغییر وضع موجود" او گفت:.

"همانطور که اشاره کردم در بیانیه ای در تاریخ 20 ژوئن طرف چینی رفتگان از این درک در رابطه با لاک زدن در Galwan دره منطقه و به دنبال احداث سازه فقط در سراسر لاک. هنگامی که این تلاش بود کشف و خنثی چینی سربازان در زمان انجام عملیات خشونت آمیز در 15 ژوئن 2020 که به طور مستقیم منجر به تلفات. پس از آن هر دو طرف باقی می ماند مستقر در اعداد بزرگ در منطقه در حالی که نظامی و دیپلماتیک مخابرات ادامه دارد," او گفت:.

در همین حال سفیر چین Sun Weidong در مصاحبه با PTI گفت کشورش آماده به کار با هند به درستی مقابله با مرز بست. او گفت: "سوء ظن و اصطکاک" یک مسیر اشتباه می رود که در برابر اساسی آرمان های مردم دو کشور.

گفت: هند و چین قادر به درستی مدیریت تفاوت های خود به نام خورشید بر دهلی نو را برای جلوگیری از اقدامات که ممکن است "پیچیده" وضعیت در شرق لاداخ. او در ادامه برای اضافه کردن که در حال حاضر وضعیت کلی در چین و هند در مناطق مرزی است "پایدار و قابل کنترل است."

"ما امیدواریم که طرف هند ملاقات با طرف چینی در نیمه راه جلوگیری از اقدامات که ممکن است پیچیده و مرز وضعیت و اقدامات مشخص برای حفظ ثبات در مناطق مرزی" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب