دیدار با لایحه باقرقره

"او می خواهم به طور معمول بیش از همه به من. شاید به این خاطر که شما در اینجا؟" اریک Finstad گفت. "بیا لایحه در

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

"او می خواهم به طور معمول بیش از همه به من. شاید به این خاطر که شما در اینجا؟" اریک Finstad گفت. "بیا لایحه دریافت کنید در اینجا! نمی دشوار خواهد بود."

آن را نمیگیرد طولانی برای لایحه به اطراف با این حال و به زودی او بررسی بازدید کنندگان waddling به خبرنگار پا و علاقه زیادی در روزنامه عکاس بیش از حد.

لایحه ruffed باقرقره یا کبک به تایمر. او یک وحشی باقرقره برای مطمئن شود, اما یکی که حک شده بر روی Finstad و خانواده اش در خود پوشیده شده از درخت گوزن اردوگاه عقب نشینی در جنوب شهرستان داگلاس. این پرنده برای اولین بار نشان داد تقریبا دقیقا یک سال پیش و در اطراف بوده است تقریبا هر روز خانواده در محل. یک دوست خانوادگی اختصاص داده شده به نام تابستان گذشته و آن گیر کرده است.

"ما تا به حال برخی بسیار بزرگ گردهمایی با دوستان در سال گذشته ... و او فقط آویزان کردن با ما کل زمان" Finstand گفت.

این باقرقره به نظر می رسد زندگی می کنند به طور کامل در اطراف خانواده lakeside گوزن اردوگاه.

"اگر ما ماندن در اینجا او به پرواز در زیستن برای شب. اگر ما را ترک, من فکر می کنم او فقط roosts در درختان. او به اویختن با ما در شب در اطراف آتش در شب تا زمانی که او تا به حال به اندازه کافی پس از آن او فقط مگس تا به یک درخت در لبه حیاط" اریک اشاره کرد بین تغذیه لایحه بیت از کرم خریداری شده در محلی طعمه فروشگاه.

"او را دوست دارد کرم" اریک اشاره کرد.

لایحه همچنین دوست دارد از آتش و قرار گرفتن در گودال آتش سنگ و تبدیل به چهره دوستان خود را.

Erik Finstad tries to convince Bill, a ruffed grouse, to hop on his knee to grab a worm while sitting on the dock at Finstad's deer camp in Gordon, Wisconsin Monday, May 11. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

اریک Finstad تلاش می کند برای متقاعد کردن لایحه ruffed باقرقره به هاپ در زانو خود را برای گرفتن یک کرم در حالی که نشسته در اسکله در Finstad آهویی اردوگاه در Gordon, ویسکانسین, دوشنبه, مه 11. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"اما روز دیگر او بیش از حد نزدیک و به نوعی آغاز شده و در آتش است. من تا به حال به مقابله با او" اریک گفت. "پرهای دم خود هنوز امضاء ... بدیهی است که او را بسیار روشن است."

لایحه chatterbox بیش از حد. او تقریبا به طور مداوم clucking, سن شروع صداسازی بازتابی یا دزدکی — معمولی, نرم, باقرقره صداهای — اما او همچنین باعث می شود یک صدای خش خش صدا هنگامی که او دیوانه در Erik. در حالی که او به نظر می رسد احمقانه با خود انسان دوستان او نیز گاهی در شارژ اریک پا.

"من نمی دانم اگر این یک مرد چیزی, و یا اگر او حسادت می شود چرا که او می کند این است که مردم دیگر در اطراف. آن را مانند او می خواهد همه توجه من" اریک گفت.

"او قطعا دوست دارد پدر و جوانان گفت:" نائومی Finstad اریک دختر. "او به دنبال او همه جا."

اگر اریک پیاده روی در حوض لایحه شرح زیر است. اگر اریک پیاده روی بر روی عرشه لایحه تا جهش بر روی عرشه. اگر اریک mows چمن لایحه شرح زیر او را در سراسر کل حیاط. اگر اریک سواری بر روی چهار چرخ ATV, لایحه شرح زیر است.

Bill the grouse follows Erik Finstad up the dock at the family's deer camp in Gordon, Wisconsin, Monday, May 11. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

لایحه باقرقره شرح زیر اریک Finstad تا حوض در خانواده گوزن اردوگاه در Gordon, ویسکانسین, دوشنبه, مه 11. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"او دوست دارد صدای چهار چرخ" اریک اشاره کرد.

اما لایحه homebody. او تنها به شرح زیر است اعضای خانواده تا کنون تا جلوی خانه و سپس متوقف می شود. حتی زمانی که Finstads رفتن برای پیاده روی و یا چهار چرخ سواری در جنگل لایحه تنها به شرح زیر است.

"او هرگز رفته بیش از حدود 150 متری و سپس آن را مانند او بازدید یک دیوار و متوقف می شود" اریک اشاره کرد.

زمانی که او برای اولین بار نشان داد تا آخرین ممکن است پرنده را آویزان در اطراف اما هنوز هم نگه داشتن فاصله خود را. در ماه ژوئن او در راه بود تا به اعضای خانواده و حتی perching بر روی یک زانو یا شانه. او حتی نشسته بر اردوگاه را آزاد تیراندازی نیمکت و آویزان در حالی که آنها تمرین شلیک تفنگ.

"نه خیلی زیاد به نظر می رسد برای ترساندن او در حال حاضر" اریک اشاره کرد.

اما نه بی سابقه از رفتار

بپرسید ترین باقرقره شکارچیان و آنها را با کمال میل به شما بگویم که چگونه با احتیاط پرندگان هستند. اکثر باقرقره اجرا و یا پرواز دور در هر تماس نزدیک با مردم است. اما وجود داشته اند داستان برای سال woodsmen و ساکنان روستایی در Northland یابی باقرقره. در برخی موارد به نظر می رسد مرد باقرقره رویکرد مردم در طول بهار فصل جفت گیری شاید به عنوان یک ماچ ژست یا سرزمینی ایستاده است.

اما بیل نزدیکی با Finstads به طول انجامید زنده ماندن از زمستان طولانی جدایی. (این Finstads خیلی مطمئن لایحه است که یک مرد در حالی که آنها هرگز او را دیده درام, آنها دیده می شود او را به قدم زنی با تبختر بهار نر جفت گیری مشخصه. رنگ نوارهای روی پرهای دم خود همچنین به نظر می رسد برای مطابقت با یک مرد است.)

گرگ کسلر ویسکانسین اداره منابع طبیعی و حیات وحش, زیست شناس مستقر در Brule گفت: او را در سراسر اهلی و یا حیوان خانگی باقرقره چند بار در زندگی حرفه ای او. او هیچ ایده که چرا برخی از باقرقره به نظر می رسد برای گرم و نرم کردن به مردم و به طور ناگهانی خود را از دست درندهخویی.

Erik Finstad's soon-to-be step daughter Riley Rourke shares a moment with Bill on the dock at their deer camp in Gordon, Wisconsin, Monday, May 11. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

اریک Finstad را به زودی به مرحله دختر رایلی Rourke سهام یک لحظه با بیل در حوض در گوزن اردوگاه در Gordon, ویسکانسین, دوشنبه, مه 11. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"افراطی ترین مورد از یک (باقرقره نام) دوستان که در زمان میل به taxidermist زن و شوهر در کابل در منطقه" کسلر گفت: با توجه به زن و شوهر, تغذیه پرنده با دانه آفتابگردان. "دوستان خواهد آمد که به نام و زندگی شگفت انگیز نه سال."

در واقع دوستان, زندگی ممکن است حتی دیگر اما خود انسان به پدر و مادر شدند, کشته در یک تصادف اتومبیل و هیچ کس نگه داشته و مسیر باقرقره پس از آن.

این یک باقرقره ممکن است انتظار می رود به زندگی می کنند تنها یک سال در بهترین حالت. آنها به صورت مداوم خطر از شدید آب و هوا و شکارچیان مانند رپتورز بابکتس کویوتس روباه و شکارچیان انسان. هم وجود دارد تعداد زیادی از بیماری ها تأثیر باقرقره مانند ویروس نیل غربی. با توجه به Ruffed باقرقره جامعه از هر 1000 باقرقره جوجه های از تخم در آمده (هر مرغ می گذارد 10-12 تخم مرغ هر بهار) تنها 180 هنوز هم زنده باشد و یک سال بعد — فقط 18 درصد. تنها 80 آن را به سال دوم و تنها 16 1.6% آن را به یک چهارم فصل جفت گیری. این گونه تنها زنده می ماند با ساخت تعداد زیادی از جدید باقرقره هر بهار.

این Finstads نمی دانم چگونه لایحه است اما می گویند او به طور کامل رشد کرده و زمانی که او نشان داد تا آخر سال.

"هنگامی که ما او را دیدم گذشته پس از گوزن های نجومی من فکر کردم که آن خواهد بود. ما نیست را در اینجا (در گوزن کمپ) در زمستان خیلی در همه. من فرض عقاب یا بابکت یا چیزی را انتخاب کنید او را" اریک گفت. "اما وقتی برگشتیم در بهار او در اینجا در انتظار است."

در خفیف شب هفته گذشته به عنوان اریک سوار دور بر روی چهار چرخ به ترک برای شب, بیل دنبال کرد. اما تنها در مورد نیمه راه تا جلوی خانه به عنوان معمول است. سپس او تبدیل به اطراف نگاه بازدیدکنندگان و اگر یک باقرقره می توانید یک عبارت به نظر می رسید تقریبا غم انگیز است که هر کس ترک شد.

اما لایحه صبر کنید ، او می داند که مردم خود را به زودی باز خواهد گشت. آنها همیشه انجام دهید.

Bill, a ruffed grouse, joined the Finstad family about a year ago. He follows them around while feasting on worms they bring him from the local bait shop. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

لایحه ruffed باقرقره پیوست Finstad خانواده حدود یک سال پیش. او به دنبال آنها را در اطراف در حالی که جشن گرفتن کرم آنها او را از محلی طعمه فروشگاه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

دو نظریه در baffling پرنده رفتار

تحقیقات پدیده "اهلی باقرقره" کمی وجود دارد و به طور کلی به دو توضیح. برای اولین بار است که آنها مردان بودن hyper-ارضی. که ممکن است توصیف برخی باقرقره که اویختن با مردم اما لایحه به نظر می رسد بیشتر محبت نسبت به مهاجم حداقل بیشتر از زمان.

نظریه دوم این است که این غیر معمول باقرقره در حال برگزاری نمایشگاه "ژنتیکی رجعت" ویژگی های اجداد خود. باقرقره قبل از انسان ها رایج شد (و شد باقرقره شکارچیان) ظاهرا بسیار مطیع و اگر نه کاملا دوستانه است. در سال 1927 کتاب "پرندگان ماساچوست" اهلی باقرقره رفتار توضیح داده شده است مانند این:

"زمانی که این کشور برای اولین بار حل و فصل این پرنده یکی از مهمترین اهلی و unsuspicious از مرغ از هوا. آن را به عنوان شناخته شده 'احمق مرغ.' پس از آن بود اهلی که بسیاری کشته شدند با سنگ یا زدم با چوب. آنها حتی بازی منصفانه برای پسر. چهل و پنج سال پیش در بیابان دیدم پرندگان این گونه است که راه می رفت با قاطعیت تا در عرض چند پا از شکارچی و یا حتی نشسته بر روی اندام فقط بیش از سر خود را.

"گاه به گاه ساده لوح پرنده دیده می شود ممکن است در حال حاضر حتی در جنوب انگلستان که به دنبال انسان companionships و حتی اجازه می دهد خود را برداشت و به کار گرفته اما از جمله پرندگان نادر است و معمولا کوتاه مدت هستند. جایی که آنها در حال شکار بازماندگان تبدیل شده اند 'تحصیل' و آنها با توسل به انواع ترفندها برای فرار از شکارچی و سگ خود را."

خوب وقتی بو?

این ruffed باقرقره یکی از 18 گونه از باقرقره در سطح جهان است. آن را شبیه یک اندک مرغ — مردان و زنان از نگاه تقریبا یکسان با چند ویژگی متمایز و دارای چندین نام مستعار از جمله کبک, جنگل, قرقاول و ژولیده باقرقره. بزرگسالان به طور کلی کمتر از 18 اینچ طول و وزن بیش از یک پوند.

نام علمی است bonasa umbellus لاتین برای "خوب وقتی بو" و "یک آفتابگیر." که اشاره به متمایز سر پر.

باقرقره نیز باید تیره رنگ گردن پرهای بزرگ به خصوص در جنس نر است که همچنین به نام تکبر است. خود را لکه دار پرهای مرغ می تواند طیف وسیعی از رنگ خاکستری تا قهوه ای به قرمز یا سایه ای از چوب ماهون بسته به زیستگاه و باعث می شود برای خوب استتار.

مرد ruffed باقرقره آن شناخته شده است بهار جفت گیری آیین شناخته شده به عنوان ضربت زنی که در Northland قله در ماه آوریل و اوایل ماه مه اگر چه شما ممکن است هنوز هم آن را بشنوند و در مواردی نیز به تابستان گرم در روز. این پرنده معمولا می ایستد در ورود به سیستم یا از بیخ و بن و ضربان بال خود را به آرامی و پس از آن بیشتر به سرعت در حال ایجاد یک توخالی ضربت زنی صدا. ضربت زنی خود جذب زنان و علائم و خاک از دیگر مردان است.

منبع: Canadian Geographic



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن