Coronavirus مارس 15: تحولات در سراسر منطقه ما

در ایالت مینه سوتا: دو روز پس از رسیدن به یک مدت طولانی به دنبال تک نقطه عطف در روز 5000 آزمون مینه سوتا وزار

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

در ایالت مینه سوتا: دو روز پس از رسیدن به یک مدت طولانی به دنبال تک نقطه عطف در روز 5000 آزمون مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش 6,717 مردم به دست آمده از تست های تشخیصی در یک روز.

"هر کسی که دارای علائم COVID-19 می تواند و باید آزمایش می شود" گفت: دولت کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم در یک بعد از ظهر پنجشنبه در کنفرانس خبری. "اگر شما احساس علامتی اگر شما علائم بیماری تنفسی و یا علائم و نشانه های ما مشخص برای COVID-19 لطفا تماس ارائه دهندگان خود را و ببینید که در مورد گرفتن تست."

داکوتای شمالی: رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت: هدف این است که برای تست 4000 نفر در هر روز تا پایان ماه.

در سخت ضربه Cass County, که شامل فارگو هدف این است که برای تست 1000 نفر در روز است. "ممکن است اعداد را در افزایش Cass County یا در سطوح بالا باقی می ماند اما اگر ما در حال رفتن به کنترل ویروس, ما نیاز به دانستن که در آن است."

پنج شنبه شامل یک توده تست رویداد در گرند فرک با 475 آزمون اداره می شود.

داکوتای جنوبی: دولت انجام خواهد شد توده تست از خانه های پرستاری و کمک زندگی ساکنان به همراه کارکنان در امکانات که در مجموع حدود 7400 واحد آزمون در هفته اول, داکوتای جنوبی, وزارت کار, منشی, کیم Malsam-Rysdon گفت.

"ما توان اداره هزاران و هزاران نفر از آزمون ها" Malsam-Rysdon گفت و اشاره کرد که در هفته دوم بیش از 10000 تست در حال انتظار برای تجویز می شود.

افراد مسن شده اند بیشتر احتمال دارد به مرگ از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس و آن را به ستوه آورده ارشد امکانات زندگی.

مرگ و میر موارد

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, به گزارش روز پنج شنبه چهار مرگ و میر بیشتر در میننهها شهرستان که شامل شهرستان Sioux Falls. در مجموع 43 نفر کشته شده اند به عنوان یک نتیجه از COVID-19 در داکوتای جنوبی, به گفته مقامات بهداشتی دولت.

داکوتای شمالی روز پنج شنبه گزارش داد هیچ اضافی مرگ است. تا به امروز 40 نفر فوت کرده اند در داکوتای شمالی از COVID-19.

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت, به گزارش روز پنج شنبه 67 اضافی افرادی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. Cass County بيشترين مثبت در 57 و پس از چنگال بزرگ شهرستان است که تا به حال شش موارد اضافی.

مینه سوتا به گزارش روز پنج شنبه 25 مرگ و میر, بلند کردن دولت در مجموع به 663 مرگ و میر تا کنون. چهار پنجم مرگ و میر در میان ساکنان امکانات مراقبت طولانی مدت. مینه سوتا به گزارش روز پنج شنبه 523 جدید موارد با برنج شهرستان گزارش 28 مورد Nobles County گزارش 29 مورد و Stearns County گزارش 49 موارد است.

ویسکانسین می ایستد در 423 مرگ و میر. دولت اضافه شده 373 موارد پنج شنبه.

مینه سوتا شل شدن تا

افزایش تست و سریع مورد مصاحبه در نظر گرفته شده است محوری برای شل کردن کاهش سفارشات که در اثر در مینه سوتا از اوایل ماه مارس. چهارشنبه شب تیم رژیم صهیونیستی است. Walz گفت: او را بلند ماندن در خانه سفارش به عنوان برنامه ریزی شده در چهار شنبه, مارس 18 و اجازه می دهد تا گروه های کوچک به جمع آوری اجتماعی فاصله.

"تمام هدف در اینجا این است که برای انجام تدریجی و هدفمند دقیق بازگشایی است که مشروط به کسب و کار با استفاده از بهترین شیوه ها گفت:" مالکوم "و برای همه ما توجه به سلامت هدایت به رفتن نیست اگر ما بیمار به حد سفر, اقامت, نزدیک به خانه اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک."

"وجود دارد که نیاز به هوشیاری در میان همه ما در حالت عادی" مالکوم اضافه شده است. "این است که رفتن به راه چیزهایی که قبل از همه گیر. آن را تلاش برای حرکت به سمت اقتصادی کردن فعالیت با محافظت تعاملات اجتماعی."

باید این هشدارها شکست و بلند کردن اجسام از ماندن در خانه به منظور ایجاد گسترش سریع بیماری, مقامات بهداشتی را توسعه داده اند احتمالی مجموعه ای از چهار آماری سفر سیم قادر به هشدار مقامات که شیوع بیماری رخ می دهد گفت: دولت اپیدمیولوژی دکتر اموزش Lynfield.

به طور خاص دولت را در نظر اعمال محدودیت های جدید در فعالیت اگر:

  • بیش از 15 ٪ از COVID-19 آزمون به نوبه خود مثبت در طی هفت روز (دولت است که در حال حاضر در 14٪),

  • دولت کمتر از یک توانایی پردازش 5,000 COVID-19 آزمون در روز (دولت می تواند در حال حاضر روند تقریبا 7,800),

  • دولت در مجموع مثبت COVID-19 مورد تعداد دو برابر در هر 5 روز (که در حال حاضر تعداد دو برابر در هر 9.5 روز) و

  • 30 درصد یا بیشتر از موارد جدید از مخاطبین ناشناخته. (با 36 درصد از موارد جدید بدون داشتن شناخته تماس با دولت در حال حاضر مطابق با این معیار.)

پلاسما درمان

همچنین روز پنج شنبه در کلینیک مایو گزارش داد که تیم بین المللی تست نقاهت پلاسما برای درمان COVID-19 منتشر کرده است خود را برای اولین بار داده های ایمنی در درمان و نتایج امیدوار کننده هستند.

یک preprint انتشار (که شده است از طریق peer review) گزارش شده است که از 5000 بیمار دریافت پلاسما بین مارس و 3 آوریل 3 کمتر از 1% با تجربه عوارض جانبی جدی در عرض چهار ساعت پس از درمان. در یکی دیگر از سیگنال ایمنی یک 14.9% هفت روز مرگ و مير تلقی شد نه بیش از حد و توجه جدی به وضعیت بیماران دریافت کننده پلاسما درمان است.

"این فقط آغاز از گزارش روند می گوید:" دکتر مایکل جوینر., سر از EAP در کلینیک مایو در بیانیه ای. "ما خوشبین هستند اما باید هدف باقی می ماند که ما ارزیابی مقدار افزایش اطلاعات بیمار است."

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب