هند و چین مرز اختلاف: خدمات سابق ستاد برجسته کردن اهمیت دیپلماسی

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 1:55:50 am سابق ستاد و فرم

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 1:55:50 am

china border, India china diplomacy, china border dispute, India china foreign policy, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac

سابق ستاد و فرماندهان ارشد دفاع هند نیروهای خود را بر اهمیت حل و فصل وضعیت کنونی در امتداد لاک را با چین از طریق کانال های دیپلماتیک در حالی که حفظ یک قوی استقرار.

دریاسالار آرون Prakash (Retd) رئیس سابق کارکنان نیروی دریایی گفت: "هر گونه اختلاف, از این طبیعت است و دو راه حل — یک دیپلماتیک و نظامی دیگر. اخیر تلاش های دیپلماتیک بازگشت به سال 1993 صلح و آرامش توافق و مرز توافق نامه همکاری در سال 2013 است. سر ما از دولت باید در موارد متعدد. همچنین وجود داشته است 22 جلسات ویژه نمایندگان. اما هیچ راه حل پدید آمده اند. یکی از شگفتی اگر ما سیاستمداران و دیپلمات ها در نظر گرفته نشده این موضوع از لاک فوری به اندازه کافی برای حل و فصل در اوایل و یا تلاش کافی برای پیدا کردن یک راه حل است. داشتن یک مرز است که نه ثابت شده و نه مشخص نیست توافق با یک کشور قدرتمند مثل چین یک وضعیت بسیار ناسالم. هنگامی که راه حل دیپلماتیک موفق نمی نیروهای مسلح باید به نامیده می شود. در این صورت بعید است که ما می توانیم نیروی نظامی راه حل در چین; با توجه به عدم تقارن بین دو کشور: اقتصادی, نظامی و فن آوری و در بسیاری از زمینه های دیگر. در حالی که ما قطعا می توانید آنها را به یک " بینی خونین در انتخاب مکان چنین نظامی پاسخ می تواند به طور بالقوه با گلوله برف زدن به یک جنگ تمام. بنابراین این سوال را از خودمان بپرسیم با تمام صداقت است — ما آماده برای جنگ و می تواند ما را (و یا حتی چین) استطاعت ؟ ما خواهد بود با مبارزه نه فقط چین چون آنها هم دوست و متحد در پاکستان که علاقه مند خواهد بود برای باز کردن یک جبهه دوم جنگ است."

او افزود: "سرباز امیدوار است و معتقد است که سیاستمداران و دولتمردان خواهد پیدا کردن یک راه حل برای مسائل ملی. اگر آنها پیش بینی است که آنها به احتمال زیاد به شکست آنها باید پیش بینی برای تقویت این کشور قدرت نظامی. در غیر این صورت شما باید به مذاکره از موضع ضعف است. ما دیپلمات ها می گویند که وجود دارد هیچ دلیلی برای زنگ در چین و هند مرزی به ویژه پس از " نه یک شات اخراج شده در 50 سال. آنها بدیهی است که شده است راضی نیست و با حساب چین 'واقع گرانه' رویکرد به مسائل است. اگر شما موفق به لحاظ سیاسی و دیپلماتیک و موفق به اندازه کافی افزایش قدرت نظامی, گزینه های خود را به شدت کاهش می یابد."

وقتی پرسیده شد که در مورد پیامدهای این تحولات در دریایی, دامنه, Admiral Prakash گفت: "وجود دارد ناکافی قدردانی از ابزار قدرت دریایی در کشور ما است. اظهارات ساخته شده اند که ما نمی اعزامی ملت و نگرانی های ما عمدتا بر روی زمین است. در نتیجه ما موفق به ساخت اکثر قطعات از قدرت دریایی ما به جز برای این واقعیت است که ما یک حرفه ای و قدرتمند نیروی دریایی است. ما باید به یاد داشته باشید که چینی اقتصاد کاملا وابسته به انرژی وارد شده است. بسیاری از آنها وارد شده نفت و گاز و مواد اولیه و همچنین تمام شده کالا برای صادرات و حمل و نقل از طریق دریا. حتی اگر خفیف نشانه هایی است که ما می تواند تداخل با انرژی و تجارت ترافیک آن را ارسال قدرتمند و تهدید کننده سیگنال به چین است. اینها همه مسائل از استراتژی کلان و سطح بالا دیپلماسی اما نیروی دریایی یا دریایی دامنه که به نظر نمی رسد در رادار ما رهبران و تصمیم گیرندگان."

Air Chief Marshal PV Naik (Retd) رئیس سابق هوایی, کارکنان, گفت:, "شده است وجود دارد از دست دادن زندگی است که بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد. نکته مهم این است که ما حمایت نمی کردن. یکی دیگر از چیز خوب در این است که شده است وجود دارد بیانیه ای از نخست وزیر است که یک پیام قوی. من پیش بینی وجود خواهد داشت د-تنش از هر دو طرف حداقل در این بخش به هر دو طرف قرار داده و ذهن خود را به آن. من فکر نمی کنم آن پایین خواهد آمد به نیروی هوایی از طرف ما عنوان نشده است. اما ما باید آماده شود. من حدس می زنم آنها (چین) بیش از حد یک درس آموخته از این وضعیت است. آن را همواره مورد با چین که زمانی که شما نشان می دهد مقاومت در برابر آنها تجدید نظر."

او افزود: "در حالی که خیلی بیشتر باید انجام شود از نقطه نظر آمادگی ما مجهز به آنها خونین بینی. در حالی که وجود دارد این است که یک دیفرانسیل در قدرت کلی ما شده اند قادر به رسیدن به غلظت نیروی هر جا که لازم است."

Lt Gen راجندرا Nimbhorkar که بازنشسته شد به عنوان استاد مخاطبان عام بود و نقش کلیدی در اجرای 2016 فولاد اعتصاب به عنوان یک فرمانده کلیدی شکل گیری گفت: "در سال 1993 صلح و آرامش می گوید توافق وجود خواهد داشت بحث بر سر منطقه مورد مناقشه و یک حزب نمی خواهد یک جانبه سعی کنید به آن را تغییر دهید. وضعیت موجود نشان می دهد که آنها شکسته توافق. از لحاظ تاریخی چینی و رعایت موافقت نامه. یکی از دلایل این است که وضعیت داخلی خود که بد است. از آنها که می خواهید برای منحرف کردن توجه. من هم احساس می کنید که در Doklam حادثه دیده شدند در نور بد و می خواهید آنها را به نشان می دهد در غیر این صورت به جهان است. یکی دیگر از دلایل مهم بودن له به Daulat التماس Oldie جاده ای که ما آن را ساخته و آن را به ما می دهد لبه بیش از قراقروم. روشن است که هر آنچه که اتفاق افتاده است برنامه ریزی شده است که در بالاترین سطح است. در حال حاضر از طرف ما PM داده است بسیار قوی, پیام, مگر در مواردی وجود دارد یک قطعنامه عمل را به دنبال خواهد داشت. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که در حال حاضر این موضوع باید حل و فصل از طریق کانال های دیپلماتیک مذاکره است. آنها گفته اند ما نباید فراموش 1962 اما ما نشان داده که ما در هند از سال 1962. ما می توانید بسیاری از چیزها از جمله نیروی دریایی خفگی مسیرهای دریایی مهم برای چین است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب