در حضور چینی, FM, Jaishankar می گوید باید به دنبال اخلاق و روابط بین الملل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 4:08:32 pm امور خارجی وزیر S Jaishankar. (ف

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 4:08:32 pm
S Jaishankar, religious freedom, USCIRF team Visas denied, Nishikant Dubey, India-US, US congress, Indian express news امور خارجی وزیر S Jaishankar. (فایل)

در حضور وزیر امور خارجه چین وانگ یی خارجی وزیر امور S Jaishankar شنبه سرمایهگذاری برای به رسمیت شناختن قانونی بهره از همکاران در یک چند جانبه تنظیم و پس اخلاق در روابط بینالملل است.

پرداختن کنفرانس های مجازی از روسیه-هند-چین (RIC) سه جانبه, Jaishankar گفت: "این نشست ویژه تاکید باور ما در زمان آزمایش اصول روابط بین المللی. اما چالش امروز است و نه فقط یکی از مفاهیم و هنجارهای اما به همان اندازه از خود عمل است."

این بود Jaishankar اولین چهره به چهره دیدار با همتای چینی خود Wangi یی پس از خشونت چهره فعال در Galwan دره که در آن 20 هندی پرسنل ارتش از جمله یک افسر فرمانده کشته شدند.

"این نشست ویژه تاکید باور ما در زمان آزمایش اصول روابط بین المللی. اما چالش امروز است و نه فقط یکی از مفاهیم و هنجارهای اما به همان اندازه از عمل خود را" Jaishankar گفت.

"پیشرو صدای جهان باید exemplars در هر راه. احترام به قوانین بین المللی به رسمیت شناختن منافع مشروع از همکاران حمایت از multilateralism و ترویج منافع مشترک هستند و تنها راه ساختمان با دوام نظم جهانی" او اضافه شده است.

Jaishankar همچنین گفت که هند نیست دلیل خود را شناخت در نظم جهانی پست جنگ جهانی دوم و این که بی عدالتی های تاریخی باقی مانده است "داشت" برای آخرین 75 سال است.

"زمانی که فاتحان ملاقات به مد متعاقب آن جهانی منظور شرایط سیاسی آن دوران را نمی دهد هند به دلیل به رسمیت شناختن. این بی عدالتی های تاریخی ایستاده بود داشت برای 75 سال گذشته حتی به عنوان جهان تغییر کرده است," او گفت: "اظهارات اولیه.

خارجی وزیر امور نیز صحبت در مورد نیاز به اصلاحات در سازمان ملل متحد برای آن را قادر به نشان دادن واقعیت کنونی جهان است.

"اما فراتر از تاریخ در امور بین الملل نیز باید به نظر با واقعیت معاصر. سازمان ملل متحد آغاز شد و با 50 نفر; امروز آن را 193. مطمئنا آن تصمیم گیری نمی تواند همچنان در انکار این واقعیت است. ما RIC کشور شده اند شرکت کنندگان فعال در شکل دادن به دستور کار جهانی. هند است امید است که ما نیز در حال حاضر همگرا بر ارزش اصلاح multilateralism," او گفت:.

این RIC جلسه که به ریاست روسیه نامیده می شد برای یک جلسه ویژه به مناسبت 75 سالگرد پیروزی بر آلمان نازی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن