دو نفر از دوستان رفتن به خانه یکی از آنها مرده: 'من نمی توانستم او را از چپ به تنهایی... پدر و مادر خود منتظر'

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 1:49:23 am در عکسی که رف

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 1:49:23 am
در عکسی که رفت و ویروسی در شنبه Saiyub, 23 دیده می شود cradling دوست خود سر خود را در دامان خود به عنوان Amrit در تلاش برای زندگی است.

شده اند وجود دارد, داستان, در این بیماری همه گیر کوروناویروس از مرگ و میر به تنهایی و مرگ و میر unmourned. محمد Saiyub تضمین Amrit کومار, 24, رفتن نیست که در راه است.

در عکسی که رفت و ویروسی در شنبه Saiyub, 23 دیده می شود cradling دوست خود سر خود را در دامان خود به عنوان Amrit در تلاش برای زندگی است. او مریض شد و فوت کرد که دو نفر از آنها ساخته شده راه خود را به خانه خود ایجاد کرد Banpati بیهار در ضلع بستی در اوتار پرادش از سورت فاصله بیش از 1400 کیلومتر است.

Saiyub در حال حاضر در انزوا تسهیلات در شوپری بیمارستان منطقه گفت: می تواند وجود داشته است هیچ راه دیگر. "پدر و مادر من در انتظار بودند برای من. Uske مومیایی پاپا bhi (Amrit پدر و مادر بیش از حد)."

Amrit نمونه به عنوان به خوبی به عنوان او گرفته شد برای coronavirus تست. هر دو تست منفی است.

دوستان از دوران کودکی این دو تا به حال در سمت چپ ایجاد کرد و امیدوار به کسب یک زندگی بهتر در شهر — Saiyub برای اولین بار به مرخصی برای بمبئی در حالی که Amrit رفت و به سورات. حدود سه سال پیش Amrit متقاعد Saiyub به تغییر به سورت بیش از حد. کار آنها متفاوت نساجی واحدهای اما مشترک در یک اتاق.

واحد بسته در 25 مارس. داشتن صبر در حدود 48 روز آنها تصمیم به ترک روز پنجشنبه با Amrit قابل توجه در مقابله با راننده یک کامیون حامل کارگران مهاجر و پرداخت 4000 تومان برای هر صندلی برای آنها.

Saiyub گفت: Amrit شد تنش در مورد رفتن او به عنوان تنها نان آور خانواده اش حمایت از او دو خواهر و برادر و پدر و مادر از 10 ، 000 تومان-عجیب و غریب او به دست آورده است. اما آنها امیدوار کارفرمای خود را خواهد آنها را به عقب پس از مستند برداشته و Saiyub به یاد می آورد Amrit خوشحال بود که آنها به سمت چپ اذیت کردن یک گروه از کارگران از بیهار که تصمیم گرفته بود به عقب بماند.

آنها تا به حال شده است در مورد سفر یک روز و نیم بالای کامیون با کمی حفاظت از خورشید هنگامی که Amrit شروع به احساس بد. او در زمان برخی از قرص پاراستامول اما وضعیت خود را بهبود نمی بخشد. به عنوان آنها عبور Kolaras در مادها پرادش در جمعه Saiyub راننده خواست اگر آنها می تواند یک توقف برای نشان دادن Amrit به یک دکتر است. ناامید به خانه مطمئن نیستید از چه مجموعه ای جدید از مستند قوانین ممکن است نه خود شخص مسافران و راننده می خواستم برای شکستن سفر Saiyub گفت.

راننده خواست او را بیش از حد به ادامه Amrit خاموش کردم. اما او نمی توانست چپ دوست خود به تنهایی Saiyub گفت. "من احساس نمی ترسم. Yahi تاخیر raha tha کی یه jaldi theek ho jaye aur ghar pahunch jaaye, sahi سلامت (من فقط فکر Amrit باید بهتر به زودی و با رسیدن به خانه امن). من فکر کردم من می خواهم با او بماند تا او بهتر است."

اما Amrit ادامه داد: به نزول و در این عکس که رفت ویروسی Saiyub قرار دادن سر خود را در دامان خود یک نیمه خالی بطری آب و یک کوله پشتی توسط سمت خود را. قبل از اینکه آمبولانس وارد, او نگه داشته خیس کردن دستمال و پاک کردن دلهای شکسته و پیشانی را به پایین خود را متوسط.

گفت: Saiyub: "من متوجه شدم Amrit ممکن است زنده ماندن. او در تلاش بود به صحبت می کنند اما تنها می تواند ایجاد برخی از تلفن های موبایل."

Dr Vivek Sharma, ارسال شده در جامعه مرکز بهداشت در Kolaras که در آن Amrit گرفته شده بود گفت: "Amrit قند پايين و درجه حرارت بالا است. من به او اتاق عمل. من فکر کردم این یک مورد سکته گرما. او تا به حال تب و تشنج." پزشک همچنین به یاد می آورد که چگونه Saiyub نمی خواهد ترک Amrit کنار او فرض آنها برادران برگزار شد. "حتی بخش پسران می ترسم به لمس بیماران این روزها" او می افزاید.

هنگامی که وجود دارد هیچ بهبود Amrit شد با اشاره به شوپری منطقه مرکزی حدود 25 متر دور.

شوپری ارشد پزشکی و سلامت, افسر,,,, Dr A L شارما گفت: Amrit را از ریه ها روشن بود اما او تا به حال کم آبی شدید. او منتقل شد به بخش ICU نگه داشته و در یک ونتیلاتور اما گذشت حدود نیمه شب جمعه.

پس Saiyub و Amrit بودند که از منطقه قرمز منطقه سورت خود نمونههای گرفته شده برای Covid-19 تست. پزشکان و کارکنان که درمان آنها رفته اند به قرنطینه.

در شوپری دولت صحبت کرده است به Amrit خانواده و دکتر شارما گفت: بدن خود را خواهد بود به خانه فرستاده دوشنبه. Saiyub را همراهی خواهد کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن