در کشمیر ایجاد کرد مسلمانان گرد هم می آیند برای آخرین مناسک کارگر از پنجاب

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | به روز شده: May 16, 2020 6:43:48 am روستاییان تا به حال هیچ ا

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | به روز شده: May 16, 2020 6:43:48 am
last rites, punjab worker, migrant worker, Kashmir news, Indian express news روستاییان تا به حال هیچ ایده در مورد چگونه برای رفتن در مورد انجام last rites. "ما خواسته خود را از همکاران و پسرعموهای خود را در اینجا آنچه که باید انجام شود. روستاییان همه چیز مرتب و مراسم انجام شد که در هر مذهبی خود را از آداب و رسوم" گفت: Waseem یک ساکن محلی. (بازنمودی)

به عنوان تلفن همراه و خدمات اینترنت محرومیت BSNL شد جامعی در دره در مارس 6, روستاییان از Wakura در مرکز کشمیر را Ganderbal آمد و با هم در یک نمایش اجتماعی amity برای انجام آخرین مناسک مهاجر کارگر از پنجاب.

Ranvir سینگ در 30s اعلام شد مرده در هنگام ورود به بیمارستان محلی است. مقامات گفت که مرگ طبیعی است.

"ما تا به حال در تماس با خانواده اش در پنجاب به طوری که بدن می تواند گرفته شده برای خود ایجاد کرد. اما به زودی تلفن های همراه و اینترنت بسته شدند در سراسر دره و دست ما به در تماس با خانواده است. مردم محلی و بستگان او را در اینجا تصمیم گرفتیم که رفتار خود را last rites اینجا" Waseem احمد یکی از ساکنان محلی گفت: هند اکسپرس.

روستاییان Waseem گفت: تا به حال هیچ ایده در مورد چگونه برای رفتن در مورد انجام last rites. "ما خواسته خود را از همکاران و پسرعموهای خود را در اینجا آنچه که باید انجام شود. روستاییان همه چیز مرتب و مناسک انجام شد طبق آداب و رسوم مذهبی خود را," او گفت:.

ساکنان گفت: به عنوان آنها یاد گرفتیم در مورد سینگ مرگ برخی از مردم محلی جوانان داوطلب و جمع آوری پول از روستاییان. "برخی از پول های جمع آوری شده منتقل شد به حساب" یک روستایی گفت. "از برش جنگل به ترتیبات دیگر برای خود هولوکاست هر کس از روستا جلو آمد برای کمک به همه در حال حاضر تا زمانی که هولوکاست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن