ICMR دفاع اوت 15 Covid واکسن مهلت می گوید روند 'به عنوان در هر هنجارهای جهانی'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 7:18:02 pm اوت 15 هدف برای راه اندازی C

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 7:18:02 pm
coronavirus, coronavirus vaccine, covid 19, covid 19 vaccine, coronavirus vaccine, zydus cadila covid 19 vaccine, zydus cadila covid 19 vaccine news, zycovd, what is zycovd vaccine, zydus d india vaccine, india covid 19 vaccine, india corona vaccine, coronavirus vaccine zycov-d, zydus cadila’s pankaj r patel, pankaj r patel interview, india coronavirus, covid vaccine trials اوت 15 هدف برای راه اندازی Covaxin است که به عنوان یک مسیر تلاش کنند.

دفاع از 15 آگوست هدف برای راه اندازی Covaxin هند Covid-19 واکسن نامزددر میان انتقاد از جامعه علمیبه شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) شنبه گفت: "این روند مطابق با جهان هنجارهای پذیرفته شده به سرعت در مسیر توسعه واکسن".

"ICMR روند را دقیقا مطابق با جهان هنجارهای پذیرفته شده به سرعت در مسیر توسعه واکسن برای بیماری های همه گیر بالقوه جایی که انسان و حیوان محاکمه می توانید در ادامه به صورت موازی" این ICMR در بیانیه ای گفت: پس از جامعه علمی مورد سوال "در نزدیکی غیر ممکن است جدول زمانی" در گرفتن یک واکسن آماده برای بهداشت عمومی استفاده کنید.

رسمی ادعا توسط ICMR که آن را پیش بینی "راه اندازی" واکسن برای "بهداشت عمومی با استفاده از آخرین ماه اوت 15" اتحاد موجب ترس است که آن ایمنی و اثر بخشی می تواند به خطر بیافتد برای دیدار با جدول زمانی. اوت 15 جدول ذکر شده است در نامه ای که ICMR مدیر کل Balram Bhargava نوشت به 12 بیمارستان های انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از Covaxin نامزد واکسن طراحی و توسعه توسط بهارات بیوتکنولوژی یک حیدرآباد بر اساس شرکت های دارویی و با همکاری پونا-بر اساس موسسه ملی ویروس شناسی یک ICMR آزمایشگاه.

وی با بیان اینکه مسائل مطرح شده در حوزه عمومی توسط مفسران خوش آمدید ICMR بیشتر گفت: "بهترین از هند متخصصان پزشکی و تحقیقات دانشمندان نباید دوم حدس زده برای حرفه ای خود را و یا پایبندی به بالاترین علمی ظلم." ICMR همچنین گفته است که متعهد به درمان ایمنی و علاقه مردم هند به عنوان بالاترین اولویت است.

"هر چند تعداد زیادی از واکسن تحت مراحل مختلف توسعه در سراسر جهان آن نیز مهم است برای ترویج بومی توسعه واکسن در حالی که در همان زمان حصول اطمینان از ایمنی و کیفیت اخلاق و پایبندی به تمام الزامات قانونی" ICMR بیانیه اضافه شده است.

"این نامه توسط DG-ICMR به محققان از سایت های کارآزمایی بالینی بود که به معنای قطع غیر ضروری نوار قرمز بدون دور زدن هر گونه فرایند لازم و سرعت بالا در استخدام شرکت کنندگان" به ICMR گفت:, و اضافه کرد که "هدف این است که برای تکمیل این فاز در اولین, به طوری که جمعیت بر اساس آزمایش های صورت اثر می تواند آغاز بدون تاخیر."

"فقط به عنوان نوار قرمز بود مجاز به تبدیل شدن به یک مانع در مسیر سریع تصویب جدید بومی تست کیت و یا برای معرفی در بازار هند بالقوه COVID-19 مربوط به مواد مخدر بومی واکسن فرآیند توسعه نیز به دنبال خواهد عایق از آهسته فایل جنبش" آن را گفت.

واکسن معمولا می رود از طریق سه مرحله از آزمایشات انسانی. مرکزی داروهای استاندارد کنترل سازمان داده مصوبات برای فاز اول و دوم دادگاه تا کنون. با توجه به جزئیات از آزمایش های بالینی رجیستری از هند (CTRI) این بهارات زیست فناوری هند (BBIL) در کاربرد آن تخمین زده می شود فاز اول و دوم محاکمه به یک سال و سه ماه از جمله حداقل یک ماه برای فاز من به تنهایی. کارشناسان به سوال چگونه تمام سه مرحله می توان نتیجه گرفت در عرض یک ماه و نیم.

حتی AIIMS مدیر Randeep Guleria سر از تحقیقات بالینی گروه ملی نیروی کار در COVID-19 نام آن را "بسیار چالش برانگیز و دشوار است." "اگر ما به نتایج مورد نظر دیگر چالش این است که روند تولید انبوه واکسن" او گفت:.

در حالی که این واکسن در آزمایشات می تواند سریع ردیابی, آن را هنوز هم طول می کشد بیش از یک سال برای راه اندازی محصول ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن