Telangana HC راضی نیست دولت گزارش COVID-19; به دنبال جزئیات بیشتر در

توسط: PTI | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 2:56:01 pm این Telangana دادگاه عالی ابراز نارضایت

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: PTI | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 2:56:01 pm
Telangana HC not satisfied with govt report on COVID-19; seeks more details این Telangana دادگاه عالی ابراز نارضایتی بیش از یک گزارش ثبت شده توسط دولت در COVID-19 آزمایشات انجام شده در دولت است. (AP/ فایل)

این Telangana دادگاه عالی ابراز نارضایتی بیش از یک گزارش ثبت شده توسط دولت در COVID-19 آزمایشات انجام شده در دولت است.

جلسه دادگاه یک دسته از PILs روز چهارشنبه نیز در پی دانم چرا اطلاعات دقیق با توجه به کروناویروس موارد که قرار توسط دولت بود که در دسترس عموم ساخته شده.

ابراز نارضایتی از اطلاعات ثبت شده توسط Telangana بهداشت عمومی مدیر یک بخش نیمکت متشکل از رئیس دادگستری Raghvendra سینگ چائوهان و عدالت B Vijaysen ردی به کارگردانی دولت به فایل یک گزارش مفصل در حال حاضر COVID-19 وضعیت در دولت ژوئیه 17.

نیمکت نیز گفت: این امر احضار دبیر کل و دیگر مقامات ارشد نگران به نظر می رسد قبل از آن را شخصا اگر این گزارش را دریافت نکرده است.

هنگامی که تماس مدافع-عمومی کارشناسی پراساد گفت: آنها را مطابق با دادگاه جهت.

دادگاه با شنیدن یک دسته از منافع عمومی فرآیندهای باغبانی (PIL) ثبت شده توسط پروفسور P L Vishweshwar رائو و دیگران در تعدادی از coronavirus آزمایش های در حال انجام در دولت زیرساخت های پزشکی و همچنین یک جهت به دولت در مفصل COVID-19 سلامت بولتن ،

دادگاه همچنین به دولت برای ارائه گزارش در مورد پیدا کردن کمیته مرکزی است که بازدید از ایالت حیدرآباد به تازگی.

Telangana بود دیروز گزارش 1,018 تازه COVID-19 موارد و هفت مرگ و میر در نظر گرفتن شمارش در دولت به 17,357 و مرگ و میر به 267.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب