'من افتخار می کنم... اما ویران او نمی خواهد با من تماس می گویند اما'

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala , Arun Janardhanan | Chennai, حیدرآباد | به روز شده: 17 ژوئن 2020 4:08:13

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala , Arun Janardhanan | Chennai, حیدرآباد | به روز شده: 17 ژوئن 2020 4:08:13 am
‘I am proud... but devastated, he won’t call me to say Amma’ سرهنگ B Santosh ببو افسر فرمانده, 16 بیهار

سرهنگ Bikkumalla Santosh ببو یکی از 20 پرسنل ارتش کشته در یک درگیری با نیروهای نظامی در شرق لاداخ در دوشنبه شب حال کردم سفارشات برای ارسال به حیدرآباد سه ماه به عقب. او نمی تواند ترک برای اولین بار به دلیل مستند و سپس تنش با چین است.

در روز سه شنبه به خبر آمد و از مرگ از آنها تنها فرزند سرهنگ Santosh پدر و مادر زندگی می کنند که در سوریپت در Telangana گفت: آنها تا به حال شده است در انتظار او آمده هر روز در حال حاضر با همسر خود Santoshi و پسر
و پدر با lockdown داشتن برداشته شده است دو هفته پیش.

"Santoshi و کودکان بودند در بسته بندی به تغییر به حیدرآباد از دهلی نو و کودکان به ما گفت که چگونه هیجان زده بودند که ما خواهد بود نزدیکتر است. ما آگاه بودند از تنش در مرز اما هرگز تصور این اتفاق می افتد گفت:" سرهنگ Santosh پدر ب Upender.

افسر فرمانده, 16 بیهار Santosh شده بود خدمت در لاداخ برای یک و نیم سال است. مادر ب Mallika گفت: او همیشه می خواست برای پیوستن به ارتش. "او ساخته شده بود تا ذهن خود را در حالی که در مدرسه است." از سال 1993 تا سال 2000 او مورد مطالعه در Sainik مدرسه Korukonda در ویساکاپاتنام منطقه قبل از پیوستن به ارتش.

در روز سه شنبه به عنوان اخبار از سرهنگ مرگ در برخورد در Galwan دره منتقل شد به پدر و مادر خود را برای اولین بار توسط Santoshi و پس از آن ارتش خود را در سوریپت احاطه شده بود صدها نفر از مردم از جمله شوکه همسایه است.
Upender گفت: Santosh بود ایده آل, پسر دلسوز و اختصاص داده شده به آنها. "هر زمان که او در مرخصی او را صرف بیشتر وقت خود را با ما."

Havildar پالانی, 40, که او نیز کشته در درگیری جان سالم به در با همسر و دو فرزند است. برادر خود را Idayakani همچنین یک سرباز به اطلاع خانواده متعلق به Kadukkalar روستا در رمنتهپورم منطقه تامیل نادو در مورد مرگ.

این Havildar خانواده به رسانه ها گفت که به او گفته بود به همسرش چند روز پیش و گفت که او ممکن است قادر به تماس برای چند روز. Idayakani گفت Palani خدمت کرده بود در راجستان و اللهآباد (هند) قبل از لاداخ ارسال و است که او به ارتش پیوست با الهام از Palani.

PTI به نقل از سوریپت پلیس منطقه R bhaskaran می عنوان کرد و گفت Santosh را فانی باقی می ماند و انتظار می رود برای رسیدن به بومی محل در روز چهارشنبه.

Santosh پدر و مادر گفت: آنها افتخار می کنم که "او قربانی زندگی خود را در حالی که حفاظت از ملت". "ارتش مقامات به ما گفت که او ساخته شده جانفشانی در دفاع از کشور و... اما شخصا ما دل شکسته و نمی تواند درک این تراژدی" پدرش گفت.

شکستن, مادر, Mallika افزود: "من افتخار می کنم پسر من قربانی زندگی خود را برای کشور ما اما به عنوان یک مادر, من را ویران کرد. او نوع از کسی که نمی خواهد فکر می کنم دو بار قبل از قرار دادن زندگی خود را در خطر به نجات شخص دیگری. او بود که از دوران کودکی... آن است که هنوز به نزول در آن او بیشتر است; که او نمی خواهد به من خوش آمد می گوید با 'اما' دوباره در خود پررونق صدای."

وزیر Edappadi K Palaniswami و رهبر مخالفان M K استالین در میان دیگر رهبران در تامیل نادو اسبق مرگ پالانی و دیگران است. دولت اعلام کرده است تومان 20 lakh solatium برای Palani خانواده و وعده داده شده دولت به یک وابسته به اعضای خانواده.

MDMK رهبر Vaiko به نام clash بخشی از چین در تلاش برای منحرف کردن توجه از اتهامات است که در آن بیماری همه گیر کوروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب