آشفتگی در Sevagram آشرام پس از Sarva Seva Sangh ارشد حذف چند برجسته دفتر حامل

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 11:53:13 pm رامش Pankaj ک

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 11:53:13 pm
SEVAGRAM Ashram, Sarva Seva Sangh,, sarva seva sang, sarva sena sang chief, sarva seva sang chief removes office bearers, indian express news رامش Pankaj که استعفا داد و به عنوان Sangh سازماندهی کار در روز جمعه گفت: "...گاندی و Vinoba تدریس عشق و محبت (GandhiSevagramAshram.org)

SEVAGRAM آشرام و Sarva Seva Sangh دو موسسات پیشرو زحمت ساخته شده توسط مهاتما گاندی و Vinoba R در وردها شده است شاهد تحول بی سابقه ای بیش از چهار ماه گذشته.

همانطور که قبلا گزارش با بیان این آشرام رئیس جمهور T R N Prabhu شد unceremoniously از حذف پست توسط Sangh جمهور Mahadev Vidrohi در مارس 18, برای, در میان دیگر اظهار داشت: دلیل دوم را عدم اجازه به کنگره مشغول به کار کمیته (CWC) به برگزاری جلسه خود در آشرام در اکتبر 2018. Vidrohi تا به حال نامیده می شوند Prabhu (73) او همکار از 30 سال یک "Godsewadi ",

از آن پس هر دو آشرام و Sangh شاهد یک رشته از بین بردن و استعفا. روز دوشنبه دبیر کل Sangh, Chandan رفیق 71 بود نیز حذف شده توسط Vidrohi. در اعتراض به تحولات جاری این Sangh را سازماندهی وزیر رامش Pankaj استعفا از پست خود در روز جمعه.

آن را نیز به ميدان آمده است که Vidrohi بود "حذف" 70 ساله Ashaben Bothra عضو آشرام 12-عضو کار کمیته (WC) و دفتر Siddheshwar Umbarkar که منصوب شد Prabhu. Umbarkar شد axed در همان روز از انتصاب 21 مارس این سال است.

تصدی از رفیق جانباز بسیاری از طرح صلح در آسام و بنگال به پایان رسید بود در مارس 31, همراه با Vidrohi و هفت عضو دیگر از نه عضو Sangh که یک اعتماد است. جدید بدن اما نمی تواند انتخاب شود در همه-هند نشست Sarvoday Mandals از کشورهای مختلف بود که برگزار شد در کتیم در مارس 30 و 31.

"واضح است که رفیق حذف یک علیه یک عضو که مدت منقضی شده توسط یک رئیس جمهور که مدت نیز تمام شده است. در این معنا, آن را حمل نمی کند هر معنای" گفت: Sevagram و Sangh عضو کمیته Avinash Kakde.

اتفاقا رفیق تا به حال هم سعی کردم به همین دلیل با Vidrohi بر "غیر قانونی" حذف Prabhu و تا به حال نیز ارائه شده برای میانجیگری بین این دو است. "پرابو تا به حال این پیشنهاد را پذیرفته اما با توجه به رفیق Vidrohi خواسته بود او چه خواهد بود "مبنای قانونی" برای چنین بحث ها و گفت: "من نمی می توانید ببینید Godse را فرزندان و کنگره از طریق همان لنز". او همچنین گفته متهم رفیق از "آشکارا به حمایت از یک بخش خاص و از دیدن این اتفاقات در آشرام به عنوان درست است."

یک نگران Pal نوشته است نامه ای به همه Sarvoday و گاندی و رهبران در سراسر کشور گفت:" ...همه Sarvoday اعضا حق دارند به منظور بالا بردن سوال اگر چیزی اشتباه وجود دارد در ما رفتار شیوه نگرش معاملات سبک عملکرد و حکومت... آنچه اتفاق افتاده است در زمان های اخیر به اندازه کافی برای آسیب بزرگ تاریخ, شهرت, تصویر و جلال Sarvoday و Sangh. من می خواهم همه با وقار, محترم, اعضای آمده رو به جلو برای حل و فصل موضوع," او نوشت.

"من گرفته شد در WC موجب شود رئیس جمهور از راجستان پرادش Sarvoday مندل و به خاطر تعهد من نسبت به گاندی و Sarvoday باعث می شود. اما ناگهان در فوریه 1, من یک خلاصه ای اخراج نامه از Vidrohi بدون تعیین هر دلیلی. قبل از آن من تا به حال برخی از مسائل مطرح شده که Vidrohi راحت نیست با جمله ساخت بی رحم اظهارات در مورد Prabhu در Sangh جلسه در بمبئی در ماه ژانویه که در آن Prabhu نبود نام علی رغم اینکه یک Sangh عضو. من تا به حال گفت: آن را مناسب برای بحث disparagingly در مورد او هنگامی که او گفت:" Ashaben Bothra.

Bothra که گفت: پدر و مادر او نیز خود را صرف زندگی در گاندی و Sarvoday جنبش بیشتر گفت: "در حال آشرام و Sangh کسی اموال شخصی? این است چگونه گاندی و Vinoba را حل و فصل مسائل ؟ "

Kakde و Bothra ادعا کرد که آشرام WC تا به حال ثابت دوره پنج ساله به عنوان در هر آشرام قانون اساسی و از این رو هیچ کس می تواند برداشته شود قبل از اتمام مدت خود را. آنها همچنین ادعا کرد که پس از Vidrohi مدت به پایان رسید در مارس 31, او نمی تواند هر گونه تصمیم گیری برای حذف یا تعیین هر کسی.

"من حاضر به قبول من حذف و در ادامه به فرض که من هنوز یک WC عضو" گفت: Bothra.

رامش Pankaj که استعفا داد و به عنوان Sangh سازماندهی کار در روز جمعه گفت: "...گاندی و Vinoba تدریس عشق و شفقت است. و Prabhu گرفته بود یک موضع اصولی به اجازه نمی دهد CWC دیدار با... چگونه است که او را Godsewadi? Vidrohi با او کار می کرد برای 30 سال ساخته شده و او Sangh مدیریت امانت و بعد آشرام جمهور. پس Prabhu نبود Godsewadi سپس... و او به طور ناگهانی تبدیل به یکی؟"

Vidrohi اما گفت: "رفیق شده بود شاهد است که در آشرام. من بسیاری از مسائل مطرح شده مانند عدم اجازه به CWC جلسه محرومیت از اجازه برای برگزاری یک بازی در گاندی زندگی, تنظیم صندلی برای نشستن در داخل Bapu کوتی برای رئیس جمهور Ram, Nath Kovind ... رفیق آدرس نیست این مسائل در طول زمان خود را. در حال حاضر او در حال نوشتن نامه است. و وجود دارد برخی از موذی چیزهایی اتفاق می افتد که من نمی خواهم به بحث در مورد عموم در این مقطع."

در مورد Bothra را حذف او می گوید: "من تا به حال منصوب کرد اما او از گرفتن مواضع خصمانه در بسیاری از مسائل."

پرسید اگر وجود دارد هر چیزی در نوشتن در آشرام قانون اساسی که به سبب او را به حذف هر کسی قبل از ثابت پنج سال مدت Vidrohi گفت: "هیچ چیز نوشته شده است اما این قابل درک است که انتصاب مقامات همچنین می توانید حذف یک فرد است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن