گنا dalit زن و شوهر خودکشی پیشنهاد: زمین 'encroacher' externed

توسط: PTI | گنا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 6:56:37 pm Gabbu Pardhi گفته اشغال زمین به طور غیر قانو

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: PTI | گنا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 6:56:37 pm
dalit couple suicide, guna dalit couple, guna dalit couple poison, madhya pradesh dalit suicide, guna dalit couple suicide, madhya pradesh news Gabbu Pardhi گفته اشغال زمین به طور غیر قانونی و اجاره آن به کشاورزان است. (فایل)

روز پس از dalit کشاورز در Madhya Pradesh را از گنا اقدام به خودکشی به مقاومت در برابر تخریب محصولات خود دولت در روز چهارشنبه externed Gabbu Pardi که تا به حال گفته اشغال زمین و اجاره آن را به زن و شوهر از این منطقه برای یک دوره یک سال, مقامات گفت.

این حادثه از چند مصرف آفت کش ها و ضرب و شتم توسط پرسنل پلیس در هفته گذشته باعث خشم. طبق دستور صادر شده توسط منطقه جمع آوری کومار Purshottam, Pardi (55) بوده است externed برای خود سابقه کیفری از مناطق Guna بوپال Rajgarh, شوپری, ویدیشا و اشکنگر, مقامات گفت. او خواسته شده است به ترک گنا ظرف 24 ساعت آینده.

بخوانید | MP Dalit زن و شوهر خودکشی پیشنهاد در حالی که مقاومت در برابر اخراج از زمین: در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است

زن و شوهر - Rajkumar Ahirwar (38) و همسرش Savitri (35)– مصرف آفت کش ها زمانی که مقامات سعی در اخراج آنها در جولای 14 از دولت زمین اختصاص داده شده برای یک کالج که در آنها کشت.

پلیس با استفاده از زور در برابر آنها را به عنوان آنها در برابر اخراج و حاضر به رفتن به بیمارستان پس از نوشیدن سموم مقامات گفته بود. یک تصویری که رفت ویروسی در رسانه های اجتماعی نشان داد پلیس ضرب و شتم با باتوم به شدت.

پس از داد و بیداد, دولت shunted سپس گنا منطقه جمع سرپرست پلیس و بازرس کل گوالیور محدوده. شش پرسنل پلیس نیز به حالت تعلیق درآمد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب