گجرات: فروش راکت تقلبی شیر گران در Panchmahals

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 6:10:47 am رسمی پلیس شکایت هنوز به ثب

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 6:10:47 am
gujarat crime, Panchmahals crime, Panchmahals adulterated milk racket, Panchmahals adulterated milk racket busted, indian express news رسمی پلیس شکایت هنوز به ثبت رسید. (بازنمودی)

یک راکت فروش تقلبی شیر گران بود با ایمنی مواد غذایی گروه در Sehra taluka از Panchmahals در روز سه شنبه.

اقدام به یک نکته یک تیم به رهبری توسط Sehra شهرداری بازرس بهداشتی حمله Kanhaiya لبنی در نزدیکی Sehra Lunawada بزرگراه که در آن شیر بود و تقلبی خود را با اوره و روغن, مقامات گفت. مغازه و کارخانه اجرا از همان اجاره قضیه توسط دیلیپ Parmar زندگی می کردند که در طبقه بالا بوده است مهر و موم شده تا اطلاع ثانوی.

پس از تحقیقات اولیه گفته مقامات Parmar خود را آغاز شیر, کسب و کار نه ماه پیش به دست آورد و شیر خام از دامداران به فروش می رسد و آن را از فروشگاه خود را در یک حاشیه سود. با این حال برای چند ماه گذشته با توجه به Covid-19 مستند ادعا شده که وی در مواجهه با بحران مالی پس از آن او شروع به adulterating شیر قادر به فروش بیش از او خریداری شده از کشاورزان, مقامات اعلام کرد.

تیم بازرسی کشف و ضبط دو کیسه اوره 15 کیسه خالی شیر و روغن تصفیه شده بطری و یک میکسر چرخ. "ما حمله به محل بر اساس اطلاعات مناسب است. ما با ارسال یک نمونه برای آزمایش های بیشتر برای تعیین دقیق مقدار اوره مورد استفاده در هر کیسه شیر. انسان واکنش نشان می دهند به مصرف اوره بسته به مقدار مصرف است. این می تواند منجر به تحریک تهوع ، غلظت بالا در خون نیز می تواند تهدید کننده زندگی گفت:" Jitendra Rathod, Sehra شهرداری بازرس بهداشتی.

رسمی پلیس شکایت هنوز به ثبت رسید. منطقه ایمنی مواد غذایی افسر Raunak Mehra گفت: "نمونه های فرستاده شده برای تست. گزارش ارائه شده توسط بازرس بهداشتی اما طبق پروتکل یک شکایت رسمی تنها می تواند پس از ثبت نتایج آزمون را دریافت کرد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن