دولت مجموعه ای برای اصلاح FCRA به Aadhaar اجباری برای مشارکت خارجی

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: سپتامبر 20, 2020 3:26:56 pm خارجی سهم (تنظیم)

توسط NEWSMINERAL در 30 شهریور 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: سپتامبر 20, 2020 3:26:56 pm
FCRA, Foreign Contribution Regulation Act, FCRA bill, FCRA aadhaar, Amit Shah, foreign funds, lok sabha, lok sabha news, indian expressخارجی سهم (تنظیم) اصلاحیه لایحه 2020 معرفی خواهد شد در Lok سبها توسط خانه وزیر Amit Shah.

دولت روز یکشنبه به دنبال مفاد خارجی سهم مقررات كار (FCRA), 2011 دقیق تر از طریق یک لایحه که به پیشنهاد شامل "خدمتگزاران مردم" در ممنوع رده کاهش هزینه های اداری از طریق منابع مالی خارجی توسط یک سازمان به 20 درصد از 50 درصد قبل از آن را Aadhaar اجباری برای ثبت نام و به دولت قدرت برای متوقف کردن استفاده از منابع مالی خارجی توسط یک سازمان از طریق یک "خلاصه پرس و جو".

خارجی سهم (تنظیم) اصلاحیه لایحه سال 2020 به معرفی در Lok سبها توسط خانه وزیر آمیت شاه در 3 ساعت می گوید: نیاز به تقویت قانون بوجود آمده با توجه به چندین سازمان "misutilising یا misappropriating" بودجه پیشرو به دولت لغو 19,000 از جمله ثبت نام در چند سال گذشته است.

"سالانه جریان خارجی سهم تقریبا دو برابر شده بین سال های 2010 و 2019 اما بسیاری از دریافت کنندگان خارجی مشارکت کرده اند و نه مورد استفاده برای این هدف که آنها ثبت شده و یا اعطا اجازه قبلی تحت گفت عمل می کنند. بسیاری از آنها را نیز در بر داشت مایل در حصول اطمینان از قانونی اساسی compliances مانند ارسال از بازده سالانه و نگهداری حساب مناسب است. این منجر به یک وضعیت که در آن دولت مرکزی مجبور به لغو گواهی ثبت نام بیش از 19,000 گیرنده سازمانها از جمله سازمان های غیر دولتی در طول دوره بین سال های 2011 و 2019. جنایی تحقیقات نیز تا به حال به آغاز در برابر ده ها تن از جمله غیر دولتی سازمان که زیاده روی در آشکار اختلاس یا mis-استفاده از مشارکت خارجی," این لایحه را بیانیه ای از اشیاء و دلایل می گوید.

دولت گفته است که برای ساده کردن مقررات گفت: عمل توسط "تقویت انطباق ساز و افزایش شفافیت و پاسخگویی در دریافت و استفاده از مشارکت خارجی به ارزش هزار کرور روپیه در هر سال و تسهیل واقعی غیر دولتی سازمان یا انجمن که در حال کار برای رفاه جامعه".

به دنبال اصلاح بند (ج) زیر بخش (1) از بخش 3 از قانون دولت پیشنهاد کرده است که شامل "بنده" نیز در آن ambit به ارائه است که بدون مشارکت خارجی باید توسط آنها پذیرفته شده. آن ها محدود به قانونگذاران نامزدهای انتخابات, روزنامه نگاران, چاپ و پخش رسانه قضات کارمندان دولت یا کارکنان هر شرکت و یا هر گونه دیگر بدن کنترل می شود و یا متعلق به دولت است.

آن را نیز به دنبال ممنوعیت هر گونه نقل و انتقال خارجی سهم به هر گونه ارتباط و یا فرد است. اصلاح بخش 17 از قانون به دنبال ارائه می کنند که هر کسی که صادر شده است گواهی و یا اجازه قبلی در بخش 12 باید دریافت مشارکت خارجی تنها در یک حساب مشخص شده به عنوان "FCRA حساب" که باید باز کرد او در این شعبه از بانک دولتی هند در دهلی نو به عنوان دولت مرکزی ممکن است با اطلاع رسانی را مشخص کنید. آن, است, اما, اجازه سازمان برای انتقال این وجوه به حساب دیگر برای استفاده.

دولت نیز به دنبال خود قدرت قابل توجهی در تصمیم گیری که سازمان اگر آن به دست آمده است اجازه قبلی از دولت های خارجی سهم باید متوقف به استفاده از بودجه آن است. اصلاح پی به بخش 11 قانون به دولت قدرت برای متوقف کردن بهره برداری از دریافت اما unutilised بودجه زیر یک "خلاصه پرس و جو". پیش از آن قرار بود انجام شود تنها پس از شخص یا انجمن بوده است "اتهام" تخلف از قانون.

"ارائه شده است که دولت مرکزی بر اساس هر گونه اطلاعات و یا گزارش و پس از برگزاری یک خلاصه تحقیق دلیلی به این باور است که کسی که عطا شده است و قبل از اجازه contravened هر یک از مفاد این قانون ممکن است انتظار هر درخواست اطلاعات بیشتر و مستقیم است که فرد نباید استفاده unutilised مشارکت خارجی و یا دریافت بخش باقی مانده از مشارکت خارجی است که دریافت و یا به عنوان مورد ممکن است هرگونه مشارکت خارجی بدون نیاز به تایید قبل از دولت مرکزی"اصلاح پی به بخش 11 می گوید: در این لایحه است.

در مورد تعلیق از ثبت نام تحت عمل اصلاح بخش 13 به دنبال به دولت این قدرت برای تصمیم گیری در این دوره از تعلیق فراتر از 180 روز. "در بخش 13 از اصل عمل در زیر بخش (1) به عبارت" برای این دوره بیش از یک صد و هشتاد روز به عنوان ممکن است مشخص شود' کلمات 'برای یک دوره یک صد و هشتاد روز و یا مانند بیشتر دوره بیش از یک صد و هشتاد روز به عنوان ممکن است مشخص "باید جایگزین" این لایحه گفته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب