Allete میسازد grand قصد دارد به دوباره کاری عمومی پلازا در مرکز شهر دولوت

این دلوت شورای شهر به اتفاق آرا ارائه شده حمایت خود را از پیشنهاد طراحی فضای عمومی دوشنبه شب. Allete است که شر

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

این دلوت شورای شهر به اتفاق آرا ارائه شده حمایت خود را از پیشنهاد طراحی فضای عمومی دوشنبه شب. Allete است که شرکت مادر مینه سوتا قدرت را پای این لایحه برای بهبود این پروژه بلند پروازانه انتظار می رود به هزینه بیش از $1 میلیون نفر است. در بزرگ عضو شورا Arik Forsman ممتنع از رای گیری با استناد به یک شخصی تضاد منافع به عنوان یک مینه سوتا قدرت کارمند.

"این یک سرمایه گذاری قابل توجهی. اما آن را به یک شرکت خصوصی سرمایه گذاری. این یک ابزار سرمایه گذاری در پلازا" گفت: تینا Koecher, Allete را مدیریت تجربه مشتری ،

او گفت: برنامه ریزی شده است در حال توسعه از تابستان گذشته.

"ما با استفاده از یک مشترک ذینفعان فرآیند توسعه و طراحی" Koecher گفت.

Allete کار به توسعه فراگیر برنامه ریزی و شرکت در انتظار سرمایه گذاری شد مورد تحسین قرار گرفته توسط 3rd District عضو شورا Roz Randorf که نشان دهنده مرکز شهر محله.

"آنها یک طرح بزرگ است. آنها با کار — دولتی و خصوصی — بنابراین بسیاری از سهامداران برای قرار دادن با هم یک پروژه که واقعا مشترک چشم انداز برای آنچه واقعا می تواند انجام," او گفت:.

یکی از نکات اصلی برای ورود به فضای عمومی خواهد بود در تقاطع شلوغ از دریاچه و برتر که در آن Koecher گفت: برنامه های تماس برای ساخت و ساز بتن "stramp" — ترکیبی از روی صندلی چرخدار در دسترس شیب دار واقع شده در کنار یک سری از مراحل است که می تواند همچنین به عنوان صندلی.

Koecher گفت: طراحی در نظر گرفته شده است سازگار باشد بنابراین پلازا می تواند به جای یک بازار کشاورزان یک روز و یک عملکرد یا یک تظاهرات عمومی ،

بتن کشاورزان حاوی گرده افشان باغ ساخته خواهد شد و در کنار دریاچه خیابان به ارائه یک بافر از ترافیک در تقاطع شلوغ.

دسترسی اضافی امتیاز به میدان خواهد شد ایجاد کردن برتر خیابان نزدیک به Allete دفتر مرکزی و در سمت پایین تر از ملک تخلیه بر روی پیاده رو خاموش لیک خیابان پیشرو نسبت به کانال پارک.

"این میدان ارائه یک مسیر برای اتصال به کانال پارک. آن را نیز یک دروازه به برتر و خیابان و مرکز شهر در منطقه کسب و کار" گفت: Koecher با اشاره به جریان خطوط میدان که در نظر گرفته شده برای شبیه سازی یک رودخانه است.

نوح Schuchman, Duluth, رئیس اداری افسر ستایش Allete برای چشم انداز خود را.

"من فکر می کنم این اعتبار به مینه سوتا قدرت است که آنها در حال حاضر و متعهد به بهبود آن منطقه," او گفت:. "من فکر می کنم از آن خواهد شد یک جامعه بزرگ دارایی."

این طرح شامل تعدادی از درختان و نیمکت.

"این کمی مناطق که در آن مردم می نشستن و خواندن یک کتاب باید قهوه و جمع آوری با هم" Koecher گفت و اشاره کرد که پیکربندی مجدد پلازا را بیشتر فراهم سبز و سایه.

کافه سبک صندلی نصب خواهد شد همراه با معلق مسلسل برق روشنایی در گوشه ای از میدان نزدیک به Allete مقر.

در سمت پایین تر از میدان طراحی خواستار عرشه با نیمکت نوسانات بر روی آن و سایبان های خورشیدی بالا است.

یکی دیگر گرده افشان باغ خواهد بود کاشته شده در کنار Allete ساختمان و Koecher گفت: برنامه های تماس برای یک توربین بادی تیغه عمودی نصب می شود و به سمت این ساختار به منعکس کننده این شرکت در حال رشد تعهد به انرژی های تجدید پذیر.

پلازا پروژه خواهد بود به پایان رسیده و همزمان با کار بر برتر و خیابان و دریاچه خیابان در این تابستان.

"قطعا هدف ما به عنوان یک شهرستان شده است برای کمک به نگه داشتن آنها را در یک جدول زمانی که در آن کار می افتد در کنار کار است که اتفاق می افتد در دریاچه Avenue برتر در خیابان که در آن تقاطع و بیش از I-35 به طوری که ما در حال کاهش زمان که اختلال است که اتفاق می افتد" Schuchman گفت.

Koecher گفت Allete خواهد redevelop فضا با یک چشم به سمت آینده در یک پست-همه گیر جهانی است.

"یکی از چیزهایی که ما واقعا امیدواریم که میدان خواهد نشان دهنده یک نقطه روشن در مرکز شهر برای زمانی که ما قادر به با خیال راحت دور هم جمع دوباره," او گفت:. "ما می خواهیم این را به عنوان یک گرم دعوت محل برای انجام این کار است."

Koecher گفت Allete به طور کامل درک می کند که میدان خواهد همچنان به عنوان یک فضای عمومی که در آن مردم به بیان دیدگاه های سیاسی خود را.

"ما در حال راحت با این واقعیت است که این یک فضای عمومی است و آن را برای جامعه. کاملا ما با آن راحت," او گفت:. "تا زمانی که مردمی هستند با خیال راحت و با احترام با استفاده از این فضا است. من فکر می کنم که کاملا معقول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن