دولت مسائل روشن: 2018 GR باطل در منافع مصرف کنندگان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 3:48:59 am گجرات وزیر انرژی S

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 3:48:59 am
 Saurabh Patel, Gujarat Energy Minister gujarat gr resolution, gujarat gr resolution revoked, gujarta gr resolution 2018, gujarat coal prices, indian express news گجرات وزیر انرژی Saurabh پاتل (فایل)

دولت در روشن صادر شده در یکشنبه اعلام کرد که دولت با وضوح (GR) از تاریخ 1 دسامبر 2018 باطل شده در منافع مصرف کنندگان.

دولت گفت که تصمیم گیری شده است "با توجه به تحولات بعدی تغییر روند بازار از زغال سنگ اندونزی قیمت پست 2018 در جایی دیگر شاخص بازار پست گنجانده شده اند برای محاسبه زغال سنگ قیمت به منظور حفاظت از منافع مصرف کنندگان... این اطمینان را به خرید زغال سنگ توسط توسعه دهندگان پروژه در رقابتی شیوه ای در پایین ترین نرخ ممکن و سود کاهش می یابد و ذغال سنگ قیمت از زمان به زمان خواهد بود در گذشته به مصرف کنندگان".

گجرات وزیر انرژی Saurabh پاتل گفت: "آن باطل شده به منظور کاهش هزینه ها و تصویب به نفع مصرف کنندگان است. اما ما نمی توانیم با قرار دادن یک در صد به نفع به عنوان قیمت زغال سنگ به موضوع نوسان است."

بیشتر تکرار ابطال در مصرف کنندگان از مزایای این بیانیه افزود: "طبق دستورالعمل جدید تعرفه قابل پرداخت است پایین تر از تعرفه به عنوان در هر GR مورخ 1.12.2018 و همچنین آثار پایین تر از تعرفه ها در حال حاضر به عنوان در اصلی PPA (قرارداد خرید یا قدرت خرید توافق؟) در زمان زغال سنگ قیمت. بنابراین کاهش زغال سنگ وارداتی قیمت تحت دستورالعمل های جدید را به نفع مصرف کنندگان از دولت است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن