استفاده از casteist تهمت طی تماس تلفنی در خصوصی هیچ جرم و جنایت تحت SC/ST عمل: دادگاه عالی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 2:12:26 pm قبل از HC متهم

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 2:12:26 pm
Punjab and Haryana High court, SC/ST Act, SC/ST atrocities act, dalit atrocities قبل از HC متهم استدلال کرد که این اتهامات نمی افتد در این مقررات از سال 1989 به عنوان تلفن تماس را در یک مکان مشاهده کنید.

پنجاب & هاریانا دادگاه عالی حکم داده است که استفاده از کاست و بر اساس اظهارات در طی یک تماس تلفنی تلقی نمی شود یک جرم تحت طبقه برنامه ریزی شده و برنامه ریزی شده قبیله (پیشگیری از جنایات) قانون 1989 به عنوان همین نمی توان گفت که متعهد شده اند در نمایش عمومی.

"صرفا گفتن چنین کلمات اشتباه در غیاب هر گونه مشخصات عمومی نشان نمی دهد هر گونه هدف و یا وسیله ای برای تحقیر شاکی که علاوه بر اینکه Sarpanch متعلق به برنامه ریزی طبقه جامعه است. آن را نمی خواهد, بنابراین, ipso-عملی تشکیل اعمال این کمیسیون از یک جرم است که قادر به از بودن گرفته ادراک تحت SC و ST عمل 1989" عدالت Harnaresh سینگ گیل گفت: در حالی که quashing FIR در برابر دو Kurushetra ساکنان.

متهم به حال مورد استفاده طبقه-بر اساس تهمت در برابر ایجاد کرد Sarpanch در سال 2017 و اتهامات قاب در برابر آنها توسط دادگاه در مارس 2019. قبل از HC متهم استدلال کرد که این اتهامات نمی افتد در این مقررات از سال 1989 به عنوان تلفن تماس را در یک مکان مشاهده کنید.

عدالت گیل در این حکم گفت: این ادعا باید که متهم عمدا توهین و یا تهدید با قصد تحقیر یک عضو از طبقه برنامه ریزی شده یا برنامه ریزی شده قبیله در هر محل عمومی به را تشکیل می دهند به عنوان یک جرم تحت عمل

"پس از آن بستری شده است که ادعا مکالمه از طریق تلفن همراه بود و در زل زل نگاه کردن و نه شاهد توسط هر شخص ثالث به اتهام استفاده از کاست کلمات نمی توان گفت که متعهد شده اند در عمومی نمایش" حکم می خواند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب