سخت درس های آموخته شده در ساخت کاغذ توالت کیک

معروف آخرین کلمات. شب دیگر شوهر من بود marveling در شگفت انگیز "واقع بینانه" کیک مصرف اینترنت توسط طوفان. شما

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

معروف آخرین کلمات.

شب دیگر شوهر من بود marveling در شگفت انگیز "واقع بینانه" کیک مصرف اینترنت توسط طوفان. شما را دیده ام ،

کیک هستند به سادگی شگفت انگیز — هیچ دو راه در مورد آن. اما من چند تا از این دغل کیک در گذشته است. بنابراین من فکر کردم شاید فقط شاید من می تواند چیزی شبیه به ساده ترین کیک در این ویروسی ویدئوها — کاغذ توالت کیک. پس از همه, آن را یک کیک کوچک و به دلیل کاغذ توالت رنگ سفید و بدون چاپ, شما لازم نیست برای استفاده از رنگ غذا یا خوراکی استفاده از نشانگر.

بنابراین با امید بالا تعیین شده را امتحان کنید. در اینجا چگونه آن رفت. (نکته: من نمی خواهد ترک فروم در هر زمان به زودی برای باز کردن خود من تخصص نانوایی.)

مواد لازم:

  • 1 جعبه کیک مخلوط (و موارد مورد نیاز برای ایجاد کیک)
  • کیک تابه (مجموعه ای از سه 4-اینچ تابه کاملا مناسب است, اما شما همچنین می توانید سه 8 اینچ کیک — شما ممکن است نیاز به دو جعبه کیک مخلوط و سپس برش را چند اینچ از خارج)
  • 1 وان کوچک سفید پوشش
  • 1 جعبه کوچک سفید fondant
  • 1 کوچک و گرد برش کوکی (و یا چیزی است که می تواند به قطع یک سوراخ کوچک)
  • کوتاه کردن سبزیجات
  • آرد ذرت
  • همه فن حریف ذوب ابزار برای تزئین (من با استفاده از این ویلتون "من به خودم آموزش تزئین کیک با Fondant" کتاب مجموعه ای با fondant برش و ابزار).

جهت:

پخت کیک, اجازه دهید آنها را سرد و سپس تمیز کردن تاپ را به آنها مسطح است.

To make the toilet paper cakes, I used three 4-inch cake pans and trimmed off the tops of the cake to make them flat on top. Tracy Briggs / The Forum

به کاغذ توالت کیک من با استفاده از سه 4-اینچ کیک تابه و کمرنگ کردن تاپ کیک به آنها را مسطح در بالای صفحه. تریسی بریگز / انجمن

پشته کیک کوچک در بالای هر یک از دیگر و تر و تمیز کردن تا زمانی که آن را به شکل یک رول کاغذ توالت.

Stack the cakes on top of each other and trim any edges that stick out. Tracy Briggs / The Forum

پشته کیک در بالای هر یک از دیگر و تر و تمیز هر لبه است که از چوب. تریسی بریگز / انجمن

Unstack کیک و لرز در فریزر برای حدود 30 دقیقه یا بیشتر.

(من باید سرد آنها طولانی تر است. است که به نام سایهای. در ارتباط باشید.)

یک سوراخ در مرکز بالای کیک. (من یک دور برش کوکی بنابراین من با استفاده از خالی بطری آب).

همه چیز شروع به رفتن در جنوب کمی به عنوان شما می توانید در تصویر. من در واقع تا به حال شروع به فراست کیک که من متوجه شدم من تا به حال برش سوراخ نشده است.

I didn't have a round cookie cutter the right size, so I used an empty bottle of KIND water. Tracy Briggs / The Forum

من یک دور برش کوکی اندازه مناسب, بنابراین من با استفاده از یک بطری خالی از نوع آب است. تریسی بریگز / انجمن

من شروع به فراست کیک برای رئال در این زمان. تا آنجا که من فکر کردم من تا به حال سرد کیک من باید سرد آنها طولانی تر است. صبر هرگز قوی من کت و شلوار. اگر من تا به حال سرد آنها را دیگر من نمی خواهد که بدست تند و زننده خرده در رویه خامهای کیک یا شیرینی. من بهترین من برای صاف کردن رویه خامهای کیک یا شیرینی. من نمی باید ابزار مناسب بنابراین من با استفاده از چیزی است که من استفاده از برای خراش ظروف کثیف. چیزی جز کلاس در اینجا مردمی. من قول می دهم آن تمیز بود.

Frost the cake. It doesn't need to be neat because the fondant will cover any crumbs seen in the frosting, but try to make the frosting as smooth as possible. Tracy Briggs / The Forum

فراست کیک. این کار نیاز به شسته و رفته به دلیل ذوب پوشش هیچ خرده دیده می شود در پوشش, اما سعی کنید به پوشش به عنوان صاف به عنوان امکان پذیر است. تریسی بریگز / انجمن

من شروع به احساس می کنم مثل چیزهای گرم در اینجا. من تا به حال گسترش کوتاه کردن سبزیجات در مبارزه برای حفظ fondant من شد نورد از چسبیدن. من دوست داشتنی دایره. سپس من گذاشته دایره در بالای کیک برش سوراخ. من فکر کردم آن را خیلی خوب به دنبال در این نقطه است. (خدای من, من شرط می بندم شبکه غذایی در جریان است به تماس و پیشنهاد من را نشان می دهد.)

After rolling the fondant out into a circle, place on top of the cake, and cut a hole in the center. Tracy Briggs / The Forum

پس از نورد ذوب را به یک دایره در بالای کیک و یک سوراخ در مرکز. تریسی بریگز / انجمن

بسیاری از حرفه ای نانوا خاص شیرینی برش. من نمی. اما شوهر من ابزار در گاراژ بنابراین من در بر داشت یک نوار اندازه گیری را به مطمئن شوید که fondant من نورد برای کنار کیک بود و اندازه مناسب.

اندازه گیری دو بار یک بار قطع. پودر سفید در مبارزه بود و آرد ذرت را نگه می دارد که fondant از چسبیدن در حالی که آن در حال کاهش است.

Roll out the strip of fondant on cornstarch so it doesn't stick. Make sure it's close to the same size as your cake. Tracy Briggs / The Forum

رول از نوار fondant در آرد ذرت پس از آن نمی چسبد. مطمئن شوید که آن را به همان اندازه به عنوان کیک خود را. تریسی بریگز / انجمن

من فکر گام بعدی خیلی باحال بود. در fondant کیت خریدم چیزی وجود دارد به نام "تصور مت" است که کمک می کند تا بافت fondant. من فکر کردم این نوع از شبیه دوخته کاغذ توالت. ببخشید این عکس تار. من تا به حال آرد ذرت را در چشمان من.

An impression mat will put texture on the fondant. The mat I found gave the "toilet paper" a quilted look. Tracy Briggs / The Forum

تصور حصیر قرار داده خواهد شد بافت در fondant. حصیر من در بر داشت به "کاغذ توالت" یک نگاه دوخته. تریسی بریگز / انجمن

من نورد ذوب و نعوظ کشیده و آن را بر روی کیک. شما می توانید ببینید که من آن را بیش از حد بزرگ است. من می خواستم تا مطمئن شوید که من تا به حال به اندازه کافی ذوب, اما این راه بیش از حد و آن هم از نوع ساخته شده آن را دشوار برای تزئین (که من از عدم توانایی کامل برای ساختن یک کاغذ توالت کیک).

Unroll the "quilted" fondant onto the sides of the cake. Tracy Briggs / The Forum

باز شدن "quilted" fondant روی کناره های کیک. تریسی بریگز / انجمن

من سعی کردم برای ایجاد حلقه در بالای رول کاغذ توالت با استفاده از یک چاقو. Meh. واقعا نگاه وحشتناک. من فقط می خواستم به توقف در این نقطه و یک جین و تونیک در عرشه.

Use a small knife to cut grooves into the top of the cake. Tracy Briggs / The Forum

با استفاده از یک چاقو برای برش و شیار به بالای کیک. تریسی بریگز / انجمن

به مسائل بدتر کیک من بود شروع به گرفتن نوع گرم و احتمالا از حرارت بدن من ساطع تلاش برای ایجاد این کیک به طور کامل و بدون از دست دادن ذهن من است. اگر من تا به حال سرد کیک دیگر آن ممکن است کمک کرده اند. (آیا من ذکر است که?)

Fondant شروع به اشک و رول کاغذ توالت شروع به از دست دادن شکل آن... مثل کسی که تا به حال کاهش یافته است آن را در توالت.

My finished product looked a little like toilet paper that accidentally fell in the toilet. Tracy Briggs / The Forum

محصول نهایی من نگاه کمی مانند کاغذ توالت است که به طور تصادفی سقوط کرد در توالت. تریسی بریگز / انجمن

اما من انجام شد. من قطع به آن است. حداقل آن را رضایت بخش برای دیدن تیره خوشمزه کیک شکلاتی داخل.

Cutting into the "roll of toilet paper" is satisfying. Tracy Briggs / The Forum

برش به "رول کاغذ توالت" رضایت بخش است. تریسی بریگز / انجمن

در حالی که کیک من روشن نیست که تقریبا به خوبی به عنوان کیک در این ویدئو (با نام مستعار تریسی نمی دهد تا خود را بعد کار) من واقعا تا به حال سرگرم کننده ساخت آن و کیک طعم بزرگ. اما من نمی بینم خودم را در ساخت این کیک بسیار اغلب. در واقع در خانه من از در حال حاضر بر روی کاغذ توالت اقامت خواهد داشت و در حمام.

One little toilet paper cake was a lot of work. Mad respect to the professionals who do this every day. Tracy Briggs / The Forum

یک کمی کاغذ توالت کیک یک مقدار زیادی از کار. Mad توجه به حرفه ای که این کار را هر روز. تریسی بریگز / انجمن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب