عینکی که درست رنگ کوری به فارگو مرد روشن و اجاره نامه های جدید در زندگی

این مورد برای فارگو مقیم دن Haglund که رایج ترین نوع قرمز-سبز رنگ کوری — اما عینک های ویژه در حال حاضر اجازه م

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

این مورد برای فارگو مقیم دن Haglund که رایج ترین نوع قرمز-سبز رنگ کوری — اما عینک های ویژه در حال حاضر اجازه می دهد او را به دیدن سایه مانند هر کس دیگری و او هیجان زده برای دیدن بیشتر از آنچه که او گم شده است تمام زندگی خود را.

او به تازگی به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو از خود واکنش اولیه به این دیدگاه جدید در Facebook.

برای حدود 8 درصد از مردان و .5 درصد از زنان در شمال اروپا تبار این رنگ ها دیده می شود در یک راه بسیار متفاوت است.

با توجه به آکادمی آمریکایی چشم پزشکی, رنگ نابینایی ناتوانی در دیدن رنگ ها در یک راه طبیعی اغلب اتفاق می افتد زمانی که یک فرد نمی تواند تمایز بین رنگ های خاص. در یک مقاله نوشته شده و گروه نویسنده دیوید Turbert توضیح می دهد که چگونه چشم کار به ما اجازه می دهد برای دیدن.

"در شبکیه چشم وجود دارد که دو نوع سلول است که تشخیص نور" او می نویسد. "آنها به نام میله و مخروط. میله های تشخیص تنها نور و تاریک و بسیار حساس به سطح کم نور. مخروط سلول های تشخیص رنگ و متمرکز شده در نزدیکی مرکز بینایی خود را. وجود دارد سه نوع مخروط که دیدن رنگ: قرمز و سبز و آبی. مغز با استفاده از ورودی از این سلول های مخروطی برای تعیین رنگ ما ادراک."

زمانی که یکی یا بیشتر از همان رنگ سلول های مخروطی وجود ندارد به درستی کار نمی کند و یا نشان می دهد یک رنگ متفاوت از حالت عادی فرد آسیب دیده را درک رنگ در یک راه کاملا متفاوت.

Colorblind individuals cannot see the numbers formed by the different colored dots in these images. iStock / Special to The Forum

Colorblind افراد نمی بینم اعداد شکل های مختلف نقطه های رنگی در این تصاویر. iStock / ویژه به فروم

Haglund است برخورد با رایج ترین نوع از کوررنگی — علمی شناخته شده به عنوان ، deuteranomaly و اختلال در رنگ سبز — پس از تولد و به اعضای خانواده نیز تحت تاثیر قرار.

"من می دانم که زمانی که من در مدرسه ابتدایی آنها به همه بچه ها یک تست," او می گوید. "و سپس شما می دانید صفحه به صفحه (آنها از من پرسید) 'شما می توانید ببینید تعداد در این نقطه? و من فقط می تواند انتخاب کردن من فکر می کنم وجود دارد 20 صفحه و من می تواند انتخاب کردن در مورد چهار نفر از صفحات و بقیه فقط حباب."

اما Haglund ادراک جهان رو کمی روشن تر این هفته با تشکر از هدیه ای از دوست دختر خود را.

"من پیش بینی (آنچه که من دیدم) چرا که شما صبر کنید تمام زندگی خود را — آن را مانند باز کردن یک در حال حاضر" Haglund می گوید. "(من) منتظر دهه برای دیدن آنچه که هر کس دیگری دیدن و پس از آن زمانی که من تو را دیدم — من فقط نمی توانستم باور سایه. همه چیز را بسیار واضح تر و روشن تر از من از دیدن آنها."

Haglund جدید عینک به او توانایی دیدن رنگ ها در یک راه جدید با افزایش کنتراست بین رنگ ها با فیلتر کردن نور است. پس از اولین تجربه خود با این رنگ افزایش عینکی, Haglund می گوید که او به دنبال به جلو به تجربه جدیدی در کنار زندگی.

"این زن و شوهر از چیزهایی که من با دیروز (که من برای هیجان زده) در حال طلوع و غروب," او می گوید. "آسمان کردم تا برخی از رنگ های شگفت انگیز است که من هرگز دیده می شود و پس از آن رنگین کمان چون من فکر می کنم وجود یک رنگ یا دو رنگین کمان که من احتمالا misidentifying. منظور من دیدن رنگ های رنگین کمان, اما من نمی دانم اگر من از دیدن آنها را به درستی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب