آیووا وحشی تاریخی اجرا به پایان رسید با همه گیر

تا آنجا که او نگران بود که آمریکا لیگ هاکی (AHL) رفتن به ادامه 2019-20 نجومی در برخی از نقطه. او نمی خواهد اج

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

تا آنجا که او نگران بود که آمریکا لیگ هاکی (AHL) رفتن به ادامه 2019-20 نجومی در برخی از نقطه.

او نمی خواهد اجازه دهید خود را به پایین دیگر سوراخ خرگوش.

"آن را مانند ما در تابستان حالت" ارتش روز دوشنبه گفت:. "ما در حالت مکث و آماده شدن برای بازی بیرون آمدن از آن است."

خوشبینی او کاسته بیش از چند هفته گذشته به بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به گسترش در سراسر کشور -- آیووا دیده است بزرگ سنبله در موارد چند هفته گذشته — و او شروع به دریافت یک حس که 2019-20 فصل می تواند در واقع در معرض خطر است.

"شما هنوز هم نگه دارید تا کمی امید" ارتش گفت. "شما باید انجام دهید این است که تا زمانی که آن را رسمی."

آن را تبدیل به رسمی در صبح روز دوشنبه, مه 11, زمانی که اهل خود را اعلام کرد تصمیم به لغو مانده از آن فصل به طور منظم و کالدر جام حذفی پس از رای های لیگ حکام.

"پس از یک طولانی, نقد و بررسی, روند, آمریکا, لیگ برتر هاکی مشخص کرده است که از سرگیری و تکمیل 2019-20 های نجومی امکان پذیر نیست در شرایط فعلی" اهل رئيس جمهور دیوید اندروز در آزادی گفت:, و اضافه کرد که لیگ منتقل شده تمرکز خود را به آماده شدن برای 2020-21 فصل است.

"ما درک می کنیم و حمایت از تصمیم گیری ساخته شده تا به امروز توسط آمریکا هاکی لیگ به لغو مانده از 2019-2020 فصل" آیووا وحشی جمهور تاد فردریککسن اضافه شده است. "به نمایندگی از کل سازمان من می خواهم برای تشکر از ما طرفداران بزرگ برای پشتیبانی بی قید و شرط در طول این زمان دشوار است."

آن را بسیار سخت برای, آیووا, وحشی, به خصوص با توجه به آنها در موقعیت را به اجرا جدی در کالدر جام.

آنها بسته بود برای دومین-بهترین رکورد در لیگ هنگامی که اهل معلق عملیات در ماه مارس است. جرالد Mayhew بود که منجر لیگ با 39 گل. سام انس بود که منجر لیگ با 70 امتیاز. Kaapo Kahkonen بود که منجر لیگ با 25 برد.

"این ناامید کننده و دلسرد کننده برای همه, چرا که هرگز بسته شدن" ارتش گفت. "این همیشه احساس ناتمام از آنجا که ما نمی خواهد این فرصت را به دنبال کلدر جام. ما احساس ما به عنوان قادر به هر کسی. آن را واقعا احساس خالی در حال حاضر."

زمانی که ارتش انجام خروج مصاحبه با بازیکنان, گفت, او به آنها یادآوری به تمرکز بر روی آنچه که ساخته شده است در این فصل خاص نیست که آن را به پایان رسید به طور ناگهانی.

"ما لازم نیست که کنترل بر وضعیت" ارتش گفت. "آن را به پایان رسید و در 63 بازی و هیچ چیز ما می توانیم در مورد آن انجام دهد. آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که نگاه کردن به همه مثبت. وجود دارد بسیاری به آن افتخار کنیم."

هنوز هم همیشه وجود دارد رفتن به چیزهایی که غذا خوردن در زمانی که ارتش او به نظر می رسد در 2019-2020 فصل است.

او بزرگترین حسرت?

"ما هرگز به گرفتن یک عکس با کل گروه" ارتش گفت. "ما قادر نخواهد بود برای قرار دادن چیزی بر روی دیوار و آن لطمه می زند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن