گاندینگر: 21 روستاییان رزرو برای جشنواره مذهبی بدون پلیس اجازه در Kalol

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 11:36:20 pm مقامات پلیس گفت که بدون ا

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 11:36:20 pm
 Gandhhinagar arrest, Lord Goga Maharaj, Shobha Yatra, religious festival, Ahmedabad news, Gujarat news, indian express news مقامات پلیس گفت که بدون اجازه بود به دنبال از محلی Kalol taluka ایستگاه پلیس قبل از سازماندهی صفوف و جشنواره های مذهبی. (بازنمودی)

پس از صدها نفر جمع شده بودند برای یک جشنواره مذهبی در صفوف منظم در یک روستای Kalol taluka در گاندینگر در بعد از ظهر جمعه در نتیجه هجوم همه هنجارهای اجتماعی فاصله میان بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان بسیاری از 21 نفر رزرو شده است.

به گفته پلیس یک "Shobha Yatra" در صفوف منظم از خداوند Goga Maharaj انجام شد از Paliyad روستا در Kalol حدود ساعت 11 صبح روز جمعه که در آن تخمین زده می شود بیش از 500 نفر از افراد متعلق به Paliyad روستا شرکت کرده بود. جانبازان از جمله زنان و کودکان راه می رفت در خوشه از Paliyad ایجاد کرد ورود دروازه به نزدیکی یک خانه رعیتی واقع در دو کیلومتری.

مقامات پلیس گفت که بدون اجازه بود به دنبال از محلی Kalol taluka ایستگاه پلیس قبل از سازماندهی صفوف و جشنواره های مذهبی.

متهم اصلی شناخته شده است به عنوان Vijay پاتل یکی از Paliyad ایجاد کرد که سازمان جشنواره خداوند Goga Maharaj. ظاهرا پلیس به دانستن در مورد صفوف پس از آن تصاویری را دیدم در محلی تلویزیون اخبار کانال.

"متهم اصلی صاحب یک خانه رعیتی واقع در دو کیلومتری ایجاد کرد و او برگزار شد "Sthapna" (احداث مراسم) از خداوند Goga Maharaj را بت خود را در زمین های کشاورزی که در آن صفوف منظم را شروع کرد و در نهایت در خانه رعیتی. ما او را رزرو کرده اند و 20 نفر دیگر عمدتا برگزارکنندگان برای هجوم استاندارد اجتماعی فاصله هنجارها و سازماندهی یک مراسم مذهبی بدون پلیس اجازه. همه شرکت کنندگان در صفوف بودند از Paliyad ایجاد کرد" گفت: VV Trivedi پلیس بازرس Kalol taluka ایستگاه پلیس.

با توجه به شاه ارائه پاتل و 20 نفر دیگر رزرو تحت IPC بخش 269 (در عمل غفلت به احتمال زیاد به گسترش عفونت از بیماری) و 188 (نافرمانی سفارش داده شده توسط بنده) همراه با بخش هایی از مدیریت بحران, قانون اپیدمی بیماری عمل می کنند و گجرات بیماری های همه گیر مقررات قانون سال 2020 است. هیچ یک از متهمان برگزار شده است و در عین حال گفته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن