دلوت شهردار دوباره محدودیتهای فروش تاریخی تیفانی ویندوز در تلاش به ساحل تا شهر را کتک بودجه

در حال حاضر 12 سال بعد در همان پنجره ها پشت در اخبار به عنوان شهر چهره یک بحران مالی جدید. شهردار امیلی لارسون

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

در حال حاضر 12 سال بعد در همان پنجره ها پشت در اخبار به عنوان شهر چهره یک بحران مالی جدید.

شهردار امیلی لارسون مطلع از دلوت شورای شهر در روز دوشنبه از چالش های مالی شهر چهره با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. او به عنوان به اشتراک گذاشته رقم 25 میلیون دلار بودجه کسری لارسون همچنین در مورد منابع بالقوه درآمد مانند فروش املاک و مستغلات و یا حتی اشیاء از ارزش به طور خاص اشاره به جفت تیفانی شیشه ای رنگ آمیزی.

مرتبط:

انبار را رنگ آمیزی شیشه ای می تواند فروخته شده به سهولت دلوت را مشکلات مالی

دلوت شورای OKs تیفانی پنجره فروش

می تواند او را نجات شهرستان ؟ اولین وبزرگترین می گویند 'سندی' پنجره می تواند واکشی تا $3 milllion

شورای بک دور از "سندی" پنجره فروش

دلوت شورای شهر پشتیبانی از اهدای رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای

هنگامی که اخبار تریبون خواسته به صحبت می کنند با لارسون در عمق بیشتر در مورد چشم انداز فروش شهرستان دارایی ها از جمله ویندوز, جمعه, او کاهش یافته است و به جای صدور بیانیه ای.

"این شهرستان در حال انجام است خود علت سعی و کوشش در درک آن زمان و یا گزینه های آینده با توجه به تمام دارایی. این روند نشده است و در عین حال" او گفت:.

او به عنوان خوانده شده از ویندوز, سابق, Duluth, شهر, عضو شورای جف اندرسون توصیف احساس اضطراب سخت و ناگهانی از پشیمانی که تا به حال انجام شده است برای محافظت از تکه های تاریخی از هنر از همیشه در حال ارائه شده برای فروش.

"این تاریخی و میراث مواردی که متعلق به مردم دلوت و St. Louis County باید استفاده نمی شود در حال حاضر و یا در آینده برای پر کردن بودجه ، من بر این باور بودند که وقتی من در شورای شهر و به اعتقاد من امروز آن را" اندرسون گفت.

در طول نس' تصدی برخی از آنان در برآورد جفت از ویندوز را واکشی بین $1 میلیون و 3 میلیون دلار در حراج.

اندرسون معتقد است که متورم ارزش اما گفت: "که حتی مهم نیست به نظر من حتی اگر ما می تواند 3 میلیون دلار این قطعه از تاریخ که متعلق به شهروندان است و ما نباید با قرار دادن آنها برای فروش است."

Detail of the Tiffany stained glass window “Minnehaha.” (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

جزئیات تیفانی شیشه پنجره "میننهها." (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

در سال 2011 اندرسون کمک به تصویب یک قطعنامه اجازه St. Louis County Historical Society به عنوان سرپرست از ویندوز و قرار دادن آنها در دراز مدت نمایش عمومی در انبار. 15 سال است که توافق مجموعه به پایان می رسد در پایان 2026. اما یکی از شرایط این توافق نامه آمده است که هر دو حزب (یا به شهر تاریخی جامعه) می تواند خاتمه ترتیب بدون علت از 90 روز نوشته شده توجه کنید.

تا کنون هیچ گونه اطلاع از قصد بوده و ابلاغ به جامعه یا رسمی و یا غیررسمی گفت: JoAnne Coombe, مدیر اجرایی این سازمان است.

او همچنین پیشنهاد کرد برآورد قبلی از ویندوز' ارزش پولی wildly غیر واقعی است. Coombe اشاره کرد که آنها بیمه هستند و در مجموع 300.000 دلار در هر شرایط توافقنامه که در جامعه به ارائه پوشش بیمه "برای یک مقدار مساوی یا بیشتر از جدید ترین و حرفه ای ارزش ارزیابی از موضوع ویندوز."

این توافق همچنین نیاز به پوشش بیمه به بررسی و تایید شده توسط دلوت شهرستان دفتر دادستان به عنوان آن بود در جولای 26, 2019.

وید لارنس یک هنر مورخ و مدیر سابق Glensheen عمارت در حال حاضر زندگی در فلوریدا ابراز شک و تردید است که هر کسی خواهد پرداخت بیش از شش چهره برای رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای.

"به طور معمول, شما مطمئن شویم که یک اثر هنری برای بیش از ارزش آن است."

The window honoring Daniel Greysolon Sieur duLhut shows the waters of Lake Superior and shore of Park Point. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

پنجره تجلیل دانیل Greysolon Sieur duLhut نشان می دهد آب های دریاچه سوپریور و ساحل پارک نقطه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

او همچنین اشاره کرد که "بازار نرم در رنگ آمیزی شیشه ای در حال حاضر."

ارزش پولی را کنار بگذارند لارنس نسبت ارزش زیادی به ویندوز به عنوان آثار هنری به خصوص یک تصویر می کشد بومی شاهزاده خانم گرشام. هر دو ویندوز طراحی شده بودند توسط آن وستون یک هنرمند که لارنس مورد مطالعه گسترده و کسی که یک بار ساخته شده خانه اش در دولوت.

"آنها طراحی شده توسط یک زن در یک زمان هنگامی که زنان واقعا دارای نفوذ بسیار در دنیای هنر," او گفت:.

"این سندی پنجره او به طور خاص طراحی شده برای نصب و راه اندازی در شیکاگو نمایشگاه جهانی در سال 1893 که لحظه ای سرنوشت ساز برای لوئیس کامفورت تیفانی و تیفانی شیشه" لارنس گفت.

"پنجره خودی خود یک دایره المعارف از تکنیک های که لوئیس کامفورت تیفانی با استفاده از خود ویندوز. وجود پارچه سرای شیشه ای. وجود دارد کوارتز سنگریزه. وجود دارد انواع آبکاری و شیشه ای رنگین کمانی. کل واژگان تیفانی ویندوز است که در میننهها پنجره. آن را منحصر به فرد. وجود دارد یکی دیگر از پنجره شبیه به آن در هر نقطه در جهان است," او گفت:.

در میننهها پنجره نیز دارای اهمیت به مردم بومی گفت: میشل Beeksma عضو Grand Portage گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa و رئیس جمهور از St. Louis County Historical Society.

پنجره الهام گرفته شده بود توسط Henry Wadsworth Longfellow را "Song of Hiawatha" شعر بر اساس نوشته های هنری Schoolcraft, یک مهارتهای مسلکی اقدام نموده که تا به حال جمع آوری شده منطقه Anishinaabe داستان.

"این داستان ما هنوز هم بگویید امروز و این افتخار ما داستان سرایی سنت" Beeksma گفت.

 The Daniel Greysolon Sieur duLhut stained glass window (left) and its companion of Minnehaha are displayed at the Depot. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

دانیال Greysolon Sieur duLhut شیشه پنجره (سمت چپ) و همراه آن از سندی نمایش داده شده در انبار. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

دیگر وستون-طراحی پنجره در صفحه نمایش در انبار بود به سفارش دلوت فصل از دختران انقلاب آمریکا در سال 1904 و به تصویر می کشد صحنه کاشف فرانسوی دانیل Greysolon, Sieur du Lhut به احتمال زیاد مواجه می شوند زمانی که او وارد دولوت.

این جفت ارز از پنجره آویزان در کارنگی کتابخانه تا دلوت ساخته شده جدیدتر مرکز شهر کتابخانه.

Beeksma گفت: دو قطعه می تواند به عنوان یک سکوی پرشی برای مفید اگر مشکل بحث به عنوان Greysolon ادعا کرد که زمین برای فرانسه تحت "دکترین کشف" است که برگزار می شود که اروپایی ها می تواند مدعی هر گونه اراضی متعلق به مسیحیان است.

"از یک Anishinaabe دیدگاه این چیزی است که ما می خواهیم به بحث در مورد" او گفت:.

Beeksma سوال ایده فروش ویندوز: "چرا از دست دادن این قطعه از تاریخ و فرهنگ ما برای یک جمع کوچک از پول است که حتی حل این شهر بودجه مشکل دارد؟"

Coombe گفت: این ویندوز احتمالا نیاز به یکی دیگر از $25,000 به $100,000 در مرمت خدمات بیشتر خود را کاهش ارزش پولی.

به مردم نگاه بیشتر به چشم انداز فروش ویندوز Coombe ابراز اعتماد به نفس آنها را رها کردن ایده.

"هنگامی که حقایق در آمد معقول و منطقی مردم را معقول و منطقی تصمیم گیری," او گفت:.

آخرین مطالب