سابق Chhattisgarh سانتی متر Ajit Jogi ورقه به کما در یک پشتیبانی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 2:49:49 pm وضعیت سابق Chhattisg

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 2:49:49 pm
ajit jogi coma, ajit jogi heart attack, ajit jogi critical, ajit jogi in hospital, ajit jogi health, chhattisgarh news وضعیت سابق Chhattisgarh سانتی متر Ajit Jogi حیاتی بود از شنبه.

سابق Chhattisgarh وزیر Ajit Jogi بود که بستری شده در یک بیمارستان خصوصی در ریپور پس از او دچار ایست قلبی خورد به کما در روز یکشنبه. به گفته یک مقام ارشد در Sree Narayana بیمارستان کنگره رهبر عصبی فعالیت است "تقریبا صفر" است و در حال حاضر در یک پشتیبانی می کند.

"قلب خود را عملکرد طبیعی است در حال حاضر. فشار خون کنترل شده است مواد مخدر. اما وجود اختلال در اکسیژن رسانی به مغز پس از ایست تنفسی دیروز که احتمالا منجر به آسیب به مغز او. در اصطلاح پزشکی آن را به نام هیپوکسی," بیمارستان مدیر پزشکی دکتر Sunil Khemka گفت: در یک بولتن.

"همانطور که در حال حاضر Jogi عصبی فعالیت تقریبا صفر است. به عبارت ساده می توان گفت او تضعیف شده به کما. او در یک. ما در حال ساخت تلاش برای بهبود سلامت خود را, اما این وضعیت نگران کننده است در حال حاضر," او اضافه شده است.

مدیر پزشکی همچنین گفت که Jogi است که درمان توسط یک تیم از هشت پزشکان متخصص خواهد شد که ارزیابی پاسخ بیمار به دارو در 48 ساعت آینده.

کنگره رهبر افتاده بود ناخودآگاه در محل اقامت خود در صبح روز شنبه.

با توجه به سلامت بولتن منتشر شده توسط بیمارستان در شنبه Jogi داده شد احیای قلبی ریوی (CPR) در محل اقامت خود توسط ارشد intensivist قبل از اینکه او را به بیمارستان بردند. "او پذیرفته شد و در ساعت 12: 30 بعد از ظهر روز شنبه پس از او فرو ریخت در حالی که او در باغ خانه اش... او ECG و پالس باید به حالت عادی بازگشت... اما او تنفس هنوز نرمال نیست. او در یک ونتیلاتور و وضعیت او بحرانی است" این بیمارستان اعلام کرد.

Jogi و کوتا MLA Renu Jogi و پسرش Amit با 74 ساله رهبر در بیمارستان.

در رسانه های اجتماعی پست Amit تجدید نظر برای نماز برای پدر خود را بازیابی. "همراه با داروهای او در حال حاضر نیاز به خوبی آرزوها و نماز از 2.5 کرور ساکنان Chhattisgarh."

Jogi است همچنین بنیانگذار Janta کنگره چتیسگر (J) است و وقت MLA از Marwahi حوزه.

(با PTI ورودی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن