کمپین توسط روستاییان موجب صرفه جویی 400 ساله درخت انجیر هندی تغییر در سنگلی بزرگراه طرح

نوشته شده توسط Sadaf Modak | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 4:08:11 am ساکنان Bhose ایجاد کرد بس

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sadaf Modak | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 4:08:11 am
aditya thackeray, sangli highway plan, sangli highway banyan tree, sangli 400 year old banyan tree, villagers save 400 year old banyan tree, indian express news ساکنان Bhose ایجاد کرد بسیج در اطراف درخت که سایه بان است که گسترش بیش از 400 متر مربع. (اکسپرس عکس)

عزم کرد که ذخیره 400 ساله درخت انجیر هندی بود که به خرد شده برای یک دولت بزرگراه جاده پروژه در سنگلی منطقه. ساکنان Bhose ایجاد کرد بسیج در اطراف درخت که سایه بان است که گسترش بیش از 400 متر مربع — به معنای واقعی کلمه و ظاهرا بیش از هفته گذشته garnering توجه در رسانه های اجتماعی و در نهایت آوردن آن را به اطلاع مقامات برای نجات آن از آورده بودن پایین.

در جولای 16, دولت, گردشگری و محیط زیست وزیر Aaditya Thackeray در نامه ای به اتحادیه وزیر حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها Nitin کرد درخواست برای درخت ذخیره شود با ایجاد تغییرات به رتنگیری-سولاپور بزرگراه با بزرگراه دولت 166 عبور از طریق ایجاد کرد. در این نامه گفت که 400 ساله درخت در نزدیکی یک Yellamma Mandir حال گسترش از حدود 400 متر مربع بوده و بخشی از تاریخ این منطقه و همچنین است خانه را به بسیاری از گونه های پرندگان و حیوانات. Thackeray توییتی در روز چهارشنبه که کرد بود و در پاسخ مثبت به درخواست و ملی بزرگراه اقتدار هند (NHAI) آغاز شده بود بازسازی در تجدید از رتنگیری-ناگپور بزرگراه.

روز جمعه یک مقام ارشد NHAI گفت که در حالی که تنه اصلی این درخت که در آینده در این راه از خدمات جاده خواهد بود دست نخورده نگه داشته و برخی از شاخه های آن خواهد بود کمرنگ است. "Relook در این طرح انجام شد برای نجات درخت. اصلی carriageway نیاز به پیرایش برخی از شاخه های درخت اما تغییرات خواهد بود ساخته شده برای جاده ساخت آن ناپیوسته حدود 20-25 متر به نگه داشتن تنه درخت دست نخورده" این مقام گفت.

ساکنان Bhose گفت: آنها آموخته در اوایل این ماه که یک سرویس جاده در بخشی از این بزرگراه عبور خواهد از طریق نقطه ای که در آن درخت و شاخه های آن در حال گسترش نیاز به آن را به صورت خرد شده به طور کامل. "با توجه به این مستند ما نمی تواند جمع آوری در اعداد بزرگ در اعتراض به.

اما ما تصمیم گرفتیم تا تمام تلاش های ما می تواند آن را ذخیره کنید. در ابتدا حدود 20 ما جمع شده بودند به عنوان یک شکل از Chipko جنبش در حالی که نگه داشتن اجتماعی-فاصله در ذهن است. سپس ما را به رسانه های اجتماعی به بحث در مورد درخت و چرا از آن مهم است برای نجات آن" گفت: Bhose ساکن دینش Kadam.

ساکنان به صورت جداگانه و از طریق یک گروه به نام Sahyadri Sanghatana زمان برای آپلود عکس از این درخت در Facebook. آنها همچنین در تلاش برای نشان می دهد که چگونه گسترده و شاخه های درخت ، برخی از فیلم های برجسته میمون زندگی بر روی شاخه های آن با ساکنان صحبت از گونه های دیگر خواهد شد که از دست دادن خانه های خود را اگر درخت بود به کاهش است.

گروه دیگری که ساکنان ایجاد آگاهی از طریق این warkaris. "این warkaris پیاده روی و یا سفر در گروه برای رفتن به Pandharpur از بخش های مختلف دولت در هر سال است. درخت با آن گستره وسیعی شده است و به آنها پناهگاه به استراحت برای سال های بسیاری است. بسیاری از گروه های جمع آوری در یک زمان زیر درخت که به دلیل انبوه شاخ و برگ آنها را می دهد یک فضای برای استراحت و غذا خوردن قبل از حمل. ما متوقف وسایل نقلیه زائران در حال عبور از طریق ایجاد کرد و به آنها گفت در مورد تلاش های ما. برخی از آنها پس از آن ارسال شده عکس های خود را از سفر قبلی که در آن آنها در زمان پناهگاه زیر درخت دلالت چقدر مهم آن باقی مانده است برای همه ما" Kadam گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب