فوتبال: سابق Saints کارفرمایی نشانه pro قرارداد با باشگاه اسپانیایی

سابق St. Scholastica کارفرمایی ژاک ادواردز را امضاء کرده است یک حرفه ای فوتبال قرارداد با لهسپیتلت Pioners از

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

سابق St. Scholastica کارفرمایی ژاک ادواردز را امضاء کرده است یک حرفه ای فوتبال قرارداد با لهسپیتلت Pioners از Liga Nacional de Fútbol Americano (LNFA) اسپانیایی تیم جمعه اعلام کرد.

ادواردز اولین CSS بازیکن فوتبال به ثبت نام یک نرم افزار قرارداد. او در مقدسین تمام وقت رهبر در تکمیل (696) عبور متری (9,024) و عبور touchdowns (90).

"این یک رویا به حقیقت می پیوندند قادر به می گویند من بازی فوتبال حرفه ای, و من بسیار هیجان زده هستم برای این فرصت را به نگه داشتن بازی و برای ادامه بهتر که من کار من راه" ادواردز گفت: در یک نسخه.

ادواردز بود سه بار UMAC اول-انتخاب تیم که منجر کنفرانس در عبور متری (3,105) عبور touchdowns (32), تکمیل هر بازی (28.2) و مجموع جرم هر بازی (329.6) در پاییز گذشته رتبه بندی در 10 صفحه در NCAA Division III در این دسته.

ادواردز از سنت پل است یک هنری Sibley دبیرستان محصول. او برگ CSS برنامه با تک بازی پرونده برای تکمیل (36) و عبور متری (509) و مجموعه تک-فصل پرونده برای تکمیل (282) و touchdowns مسئول (39).

این LNFA بالای لیگ فوتبال آمریکایی در اسپانیا با Pioners داشتن برنده شش LNFA کاسه دوم بیشتر در تاریخچه لیگ. ادواردز است که انتظار می رود برای پیوستن به این تیم در ماه نوامبر با شروع فصل در ماه ژانویه است.

"آنچه بیشتر ما را تحت تاثیر قرار است که او تحرک و توانایی او برای گسترش این بازی به پیدا کردن کامل سوراخ" Pioners مربی بارت Iaccarino گفت: در یک نسخه. "در تمام مصاحبه های ما انجام داده اند با او دیده می شود که بسیار فروتن و کسی است که با درک اهمیت نقش او در تیم ما است. ما به دنبال به جلو به کار با او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن