پنجاب اجازه می دهد تا بازگشایی ورزشگاه; شب حکومت نظامی آرام توسط یک ساعت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: اوت 1 سال 2020 6:46:24 am جنبش از افراد به صورت غیر

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: اوت 1 سال 2020 6:46:24 am
Punjab covid-19, punjab covid cases, punjab coid Lockdwn, punjab lockdown relaxation, punjab night curfew relaxation, indian express news جنبش از افراد به صورت غیر ضروری فعالیت باقی خواهد ماند ممنوع بین 11 ساعت و 5 هستم. (بازنمودی)

دولت پنجاب در روز جمعه اجازه افتتاح ورزشگاه و مراکز یوگا در از اوت 5 به بعد دو روز پس از مرکز باز 3.0 دستورالعمل مجاز متحده به انجام این کار.

دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (SOP) بود صادر شده توسط اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده (MoHFW) را به دنبال داشته باشد.

دولت نه برداشته شب مقررات منع رفت و آمد اما آرام آن را با یک ساعت. شب حکومت نظامی باقی خواهد ماند اجرا از ساعت 11 شب تا 5 صبح به عنوان مخالف به 10 ساعت به ساعت 5 صبح زودتر. آخر هفته مقررات منع رفت و آمد که در طی آن مغازه ها باقی می ماند بسته در شنبه باقی مانده است.

جنبش از افراد به صورت غیر ضروری فعالیت باقی خواهد ماند ممنوع بین 11 ساعت و 5 هستم.

اما فعالیت های ضروری از جمله بهره برداری از چندین شیفت حرکت افراد و کالاها در دولت ملی و بزرگراه تخلیه محموله و مردم سفر به مقصد خود را بعد از پیاده از اتوبوس و قطار و هواپیما مجاز خواهد بود.

طبق دستورالعمل صادر شده در پنج شنبه مدارس, آموزشی و مربیگری موسسات بسته باقی خواهد ماند تا 31 اوت آنلاین/آموزش از راه دور همچنان باید مجاز و باید تشویق شود.

تمام مسافرت های بین المللی به جز به عنوان مجاز توسط مرکز باقی خواهد ماند و ممنوع است. مترو, سالن مونتاژ سالن سینما سالن و استخرهای شنا و پارک تئاتر و میله بسته باقی خواهد ماند.

مستند باقی خواهد ماند و اجرا در مهار مناطق و مقامات منطقه خواسته شده است تا بر این اساس نگاهی به شرط عمل در مهار و مناطق بافر به عنوان در هر دستورالعمل از MoHFW, گل و وزارت امور خارجه از سلامت و رفاه خانواده. تنها ضروری فعالیت های مجاز خواهد بود در مهار مخروط. مهار مناطق اطلاع داده خواهد شد در وب سایت های مربوطه توسط معاون کمیسیون و دولت در بخش بهداشت و درمان و اطلاعات نیز گذاشته شود MoHFW, گل.

یکی دیگر از رکورد سنبله: 665 موارد

Chandigarh, Ludhiana: در عین حال یکی دیگر از بیشترین سنبله 665 جدید موارد مثبت رمان coronavirus گزارش شده از پنجاب در جمعه رانندگی تا مجموع شمارش به 16,119 در دولت است.

شانزده بیشتر مرگ و میر گزارش شده از مصرف کل تعداد COVID-19 مرگ و میر به 386.

شش مرگ و میر گزارش شده از لودهیانا (یک مرد سالخورده 47 و زنان در سن 24, 43, 65, 65 و 66) و سه از امریتسار (یک مرد 61 ساله و زنان در سن 62 و 75) دو هر از پاتیالا (70 سال و 75 سال) و برنلا (زنان در سن 52 و 70) و هر یک از کپورتهلا (29 سال), Jalandhar (55 سال) و پتهنکت (58 سال).

Ludhiana گزارش شده حداکثر موارد (248) دنبال پاتیالا (156) و امریتسار (71).

شش پلیس از شهر لودهیانا پلیس آزمایش مثبت جمعه. دو پاسبان یک زن پاسبان و یک دستیار Sub-بازرس (ASI) آزمایش مثبت از بخش شماره 6 ایستگاه پلیس در نظر گرفتن تعداد کل آلوده پلیس از ایستگاه پلیس به هفت. دو دیگر ASIs هر ارسال شده در Mattewara پلیس ارسال و کمیسر پلیس را نیز آزمایش مثبت است.

Ludhiana گزارش شده حداکثر COVID-19 مرگ و میر (89) و پس از امریتسار (79) و جلندر (53). Ludhiana گزارش شده حداکثر موارد از عفونت (3,211) به دنبال جلندر (2,249) و امریتسار (1,863).

همانطور که در رسانه های رسمی بولتن وجود دارد 4,999 فعال موارد 135 از آنها در اکسیژن پشتیبانی و 10 بر روی یک حمایت. به عنوان بسیاری از 10,734 بیماران مرخص شده. انس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب