آتش سوزی در گجرات پارک خورشیدی بدون تلفات

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:27:11 am آتش سوزی آغاز شده است که

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:27:11 am
Gujarat Solar Park, Gujarat Solar Park fire, Gujarat Solar Park fire casualties, gujarat solar park fire off after seven hours, indian express news آتش سوزی آغاز شده است که در اطراف 7.30 بعد از ظهر روز جمعه بود فرو برد و پس از هفت ساعت است. (اکسپرس عکس)

آتش سوزی در ساختمان یک شرکت در گجرات پارک خورشیدی در Charanka ایجاد کرد تحت Santalpur Taluka از Patan, تبلیغ آسیا به عنوان بزرگترین پارک خورشیدی در شب چهارشنبه بود که در نهایت فرو برد و پس از هفت ساعت است. هیچ تلفات گزارش شده

به گفته مقامات آتش آغاز شده و حدود 7:30 بعد از ظهر روز چهارشنبه در محل GPPC (GSPC Pipavav قدرت شرکت) 5 مگاوات نیروگاه در داخل گجرات پارک خورشیدی است که به آرامی فرا گرفته Switchyard منطقه و کارشناسی ارشد اتاق کنترل شرکت است. حدود پنج نفر از کارکنان GPPC حاضر بودند در محوطه کارخانه هنگامی که آتش آغاز شده است. کارکنان GPCL سپس به سرعت تعطیل عملیات در اطراف گیاهان خورشیدی و همچنین پیش بینی دام از خطوط.

آتش شد و در نهایت فرو برد و حدود 2 بعد از ظهر روز پنج شنبه با توجه به در دسترس نبودن ایستگاه های آتش نشانی در داخل و اطراف Santalpur Taluka.

"دلیل دقیق آتش سوزی مشخص نیست. با این حال آن آغاز شده و حدود 7:30 بعد از ظهر به عنوان کارگران به سرعت با عجله خارج شد. ما همچنین متوجه شدم دو تا سه انفجار در ترانسفورماتور و سایر تجهیزات با توجه به آتش. یک آتش نشانی خودرو با فوم تسهیلات به ارمغان آورده بود از سنگ قبر انرژی شرکت در Radhanpur بود که تا نیمه شب به آتش کشیده خیس کردن. بعد از یک آتش نشانی خودرو کوچک نیز به ارمغان آورد از پاتن. آن را در 2 هستم که روی آتش ریخته بود توسط آتش نشانان و هیچ تلفات وجود دارد. کارشناسی ارشد اتاق کنترل شرکت است که به طور کامل سوخته در حالی که ترانسفورماتور و سایر تجهیزات آسیب دیده اند در سوئیچ-حیاط بخش" گفت: Hitesh Patel, معاون, مهندس (برق), GPCL.

یک مقام ارشد پلیس در پاتن گفت: هند اکسپرس "آتش کنترل شده بود در اوایل صبح پنجشنبه و یک تیم پلیس نیز رسیده است. دقیق علت آتش سوزی در حال جستوجو کرد توسط دولت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن