چهره برای 28 ژوئن 2020

لوتر کالج در دکوراه آیووا انتخاب Duluthian شانون بیکر به عنوان یکی از فولبرایت آموزش دستیاران برای 2020-21 سال

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
  • لوتر کالج در دکوراه آیووا انتخاب Duluthian شانون بیکر به عنوان یکی از فولبرایت آموزش دستیاران برای 2020-21 سال تحصیلی. وزارت امور خارجه ایالات متحده و J. ویلیام فولبرایت خارجی به بورس در هیئت مدیره اعلام کرد که شانون بیکر, کلاس 2020 دریافت کرده فولبرایت آمریکا, دانش آموز برنامه جایزه. بیکر فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی (نوشتن) ، او انتخاب شد برای فولبرایت آموزش زبان انگليسي به کمک مالی در پرو. بیکر علاقه به آموزش زبان انگلیسی آغاز شد و در یک ماموریت سفر به نیکاراگوئه سال اول خود را در لوتر که در طی آن او به طور داوطلبانه هر روز در مدارس محلی. علاقه او در پرو رشد در طول ترم تحصیل در شیلی که او یاد گرفته در مورد فرهنگ و تاریخ پرو از طریق چشم از آن آمریکای جنوبی همسایه است. یکی از دلایل بیکر تصمیم به درخواست برای یک جایزه فولبرایت است این برنامه تعهد به جامعه تعامل و درک متقابل در سراسر فرهنگ ها. او به نظر می رسد به جلو به کمک به دانش آموزان خود را به اشتراک بگذارید فرهنگ و داستان های خود را در کلاس های زبان انگلیسی. زمانی که آموزش بیکر امید به اتصال با جامعه ميزبان توسط داوطلب در یک خانه کودکان و یا دیگر سازمان های جوانان. پس از اتمام سال در پرو بیکر در نظر دارد برای ادامه آموزش هر دو در ایالات متحده و یا خارج از کشور.

  • سیلویا بون-بیلی از دلوت یکی از سه دانش آموزانی که دریافت جوایز علمی از ناکس کالج مطالعات زیست محیطی بخش در طول 2019-20 سال تحصیلی. بون-بیلی دریافت دزموند Fortes مطالعات زیست محیطی جایزه که جایزه سالانه به یک سوم یا ارشد دانشجو است که نشان داد عملکرد تحصیلی برجسته در مطالعات زیست محیطی دوره های آموزشی و یا پژوهشی. بون-بیلی عمده است که مطالعات زیست محیطی در کالج ناکس در Galesburg, Illinois.

اهدای

Joyce Scott and Dave Martin at the Silver Bay Veterans Home.

جویس اسکات و دیو مارتین در خلیج نقره ای جانبازان خانه.

  • اخیرا دلوت الک #133 تحویل 190 ماسک های خانگی به خلیج نقره ای جانبازان خانه همراه با 40 سخت تحت پوشش کتاب. این دلوت الک نیز عرضه شده به تازگی قرار دارد خانمان دامپزشک با یک "خوش آمدید صفحه اصلی" کیت با بیش از $300 به ارزش زندگی را تامین و 100 دلار نسبت به مواد غذایی همراه با 50 دلار کارت هدیه اهدا شده توسط هرمانتاوون خارج شده است. با قدردانی از اعطای این گروه قادر به اهدای $1,250 به برداشت دوم بانک مواد غذایی و دیگری $1,250 به ارتش رستگاری با بودجه تطبیق از هر سازمان است. این دلوت الک نیز عرضه شده هر کلاس سومی از هرمانتاوون ابتدایی و استلا ماریس آکادمی با فرهنگ است.

Subaru of America officials who attended the thank-you event at LSC included Miller Hill Subaru Director of Fixed Operations Nick Beck, and Subaru of America Technical Training Education Manger Chris Weigel, Central Region Field Service Engineering Manager William Leigh and Field Service Engineer Olaf Strand. 

Subaru of America مقامات که حضور داشتند تشکر از شما رویداد در LSC شامل میلر تپه سوبارو مدیر عملیات ثابت نیک بک و Subaru of America, ویژگی های آموزش و پرورش آخور کریس Weigel مرکزی منطقه زمینه خدمات مهندسی مدیر ویلیام لی و زمینه خدمات مهندس اولاف رشته.

  • دریاچه سوپریور, کالج (LSC) خدمات خودرو دانش آموزان بهره مند شده اند قبل و در طول COVID-19 همه گیر از یک صنعت همکاری که دریاچه سوپریور کالج و دریاچه سوپریور, کالج, بنیاد باید با سوبارو آمریکا و میلر تپه سوبارو که شامل اهدا تجهیزات و وسایل نقلیه, نرم افزار و پشتیبانی فنی و اشتغال به ارزش کل بیش از $100,000.00. Subaru of America و میلر تپه سوبارو را اهدا بیش از 100.000 دلار از تجهیزات از جمله یک 2019 سوبارو صعود متعدد انتقال موتور و عیب نرم افزار از طریق LSC بنیاد در طول 2019-2020 سال تحصیلی. میلر تپه سوبارو نیز در حال انجام پشتیبانی فنی وسایل نقلیه و امکانات و تجهیزات دسترسی داشته باشید. همه کمک های مالی ساخته شده و اداره LSC پایه و اساس است. Subaru of America مقامات که حضور داشتند تشکر از شما رویداد در LSC شامل میلر تپه سوبارو مدیر عملیات ثابت نیک بک و Subaru of America, ویژگی های آموزش و پرورش آخور کریس Weigel مرکزی منطقه زمینه خدمات مهندسی مدیر ویلیام لی و زمینه خدمات مهندس اولاف رشته. دریاچه سوپریور, کالج سوبارو تو مدرسه. این وابستگی به این معنی است که از جمله سوبارو دانشگاه آموزش مبتنی بر وب (WBT) موجود در برنامه درسی دانش آموزان اختصاص داده و کامل سوبارو ورود-سطح آموزش مورد نیاز است که از همه سوبارو تکنسین. LSC مجاز است دسترسی به, سوبارو, ویژگی های سیستم اطلاعات (STIS) و همچنین با ارائه سوبارو را SSM4 تشخیصی اسکن ابزار نرم افزار و Flashwrite2 واحد کنترل الکترونیکی برنامه ریزی مجدد نرم افزار. میلر تپه سوبارو در ادامه به هر دو استخدام و کارآموز LSC دانش آموزان است.

رهبران جامعه

Leadership Duluth

رهبری دلوت

  • برای بیش از سه دهه رهبری دلوت شده است آموزش و توانمند سازی دلوت رهبران منطقه را به یک نقش فعال در بهبود جامعه خود و محل های کار است. در ژوئن 25, رهبری, Duluth, جشن 51 فارغ التحصیل رهبران.

با توجه به COVID-19 محدودیت 32 سالانه فارغ التحصیلی جشن اقتباس مجازی با فرمت. رهبری, Duluth, مدیر, مارتا, Bremer, همراه با داوطلبان از LD کمیته راهبری تحویل تعطیلات بسته های هدیه به آستان هر فارغ التحصیل. این بسته شامل 2 شامپاین فلوت و یک بطری شامپانی فردی رهبری دلوت پلاک و گواهی برای شام از اواسط ساحل پذیرایی. مجازی مراسم آغاز به رسمیت شناختن سخت کار تکمیل شده در طول ده ماه برنامه.

شب مجریان شامل: هیلاری Hodgman, فرمان, کمیته صندلی; کیم جوجه عضو کمیته راهبری; کیت vandaele می, 2020 LD کلاس نماینده کمیته راهبری اعضای تونیا Loken و جولی Visger خواهد شد در حال حاضر یک نان تست به کلاس 2020 و ارائه رسمی خود از فارغ التحصیلان; David Ross, رئيس جمهور و مدیر عامل دلوت منطقه اتاق بازرگانی و مارتا Bremer, مدیر, رهبری, Duluth, برنامه, برای, Duluth, منطقه اتاق بازرگانی است.

توسعه یافته توسط دلوت منطقه اتاق بازرگانی و رهبری دلوت جامع رهبری برنامه های آموزشی. رهبری دلوت آموزش شرکت کنندگان در مورد دلوت فرهنگی و کسب و کار, تاریخچه و همچنین مسائل جاری رو به دلوت منطقه است. این برنامه با تمرکز بر عناصر لازم برای توسعه رهبران که در حال سرمایه گذاری در سلامت جامعه است. در آن 32 سال بیش از 1,300 حرفه ای منطقه را به اتمام رهبری دلوت برنامه.

2020 رهبری دلوت فارغ التحصیلان شامل (تصویر): امیلی اندرسون Essentia سلامت; کاترین بکر سنت لوک در بیمارستان; Daniel Berg ملی بانک تجارت; Paula Castleman ایالات لوله کشی, Inc.; سارا کول, Duluth, منطقه Family YMCA; Gregory کوپر TKDA معماران و مهندسین; Phil Davidson, خلاق, بازی های آنلاین; Eric Dott, Barr شرکت فنی و مهندسی; لیندزی Dueland شمال غربی متقابل; مارک ایوانز Jamar شرکت; Jean Farmakes, LHB, Inc.; سارا فیتزجرالد ولز فارگو; مریم Garness St. Louis County; Ryan Gigliotti, 148th جنگنده بال; Eric Goetz, زندگی, خانه, Inc.; الیزابت Hanson, UnitedHealth Group - Optum; Sarah Hanson اعضای تعاونی اعتباری; Nathan هارتمن جنوب دریاچه سوپریور بهداشتی منطقه; اعطای Hauschild, Essentia بهداشت و درمان بنیاد; جسیکا Hehir, Flint Group; هیلاری "هاینز" Whole Foods Co-op; اموزش Heitke, ZMC هتل ها; Michael Henderson, مریل لینچ بانک آمریکا; بلیک جانستون, بانک ایالات متحده آمریکا; Michael Kerr, خم, دست و پا زدن/بهترین بهشت; Steve Klinga, UnitedHealthcare; Courtney Klow ناوگان مزرعه; Melissa لا تور در تاریخ لیگ دلوت; بریتنی لیند بیشتر شورای شهر; الیزابت Mayne سر از دریاچه های ایران راه; جینی مور کارآفرین صندوق; جسیکا Natus, Wipfli LLP; سارا Niemi برنامه برای کمک به قربانیان تجاوز جنسی (PAVSA); Brian Peltier Fryberger Buchanan اسمیت و فردریک; مت Privette واقعی زندگی مسینا & Associates; Connor رندال جمهوری بانک; جنیفر Riden, UMD مرکز توسعه اقتصادی; Darlene Rossetti, ALLETE, Inc.; سامانتا اشمیت براون Intertec; پاملا اشمیت, مینه سوتا قدرت/ALLETE; Karl Schuettler این Northspan Group, Inc.; سامانتا Smingler, Great Lakes آکواریوم; ژاک Steinhoff Northwood خدمات کودکان; Gracia Swensen CHUM; Wilson تیلور آمریکایی مهندسی و تست; رابی تری DECC; Jeff Ubl, Barr شرکت فنی و مهندسی; Matthew وایلانت, North Shore, سرمایه گذاری و اعتماد; کیت ون Walid شهر دولوت; Amanda ون Kilsdonk, Essentia سلامت; لایحه وایتساید RSM ما LLP; و استیو فتیله نوک پیکان منطقه ای شورای هنر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن