سورت: چندین نساجی الماس معاملات در بازار باز از دوشنبه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 5:30:51 am به عنوان در هر کلاستر

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 5:30:51 am
coronavirus, coronavirus in gujarat, gujarat lockdown, surat diamond trading markets opening, surat textile industry, indian express news به عنوان در هر کلاستر جدید مناطق در Limbayat, 61 نساجی معاملات در بازار باز باقی خواهد ماند در حالی که 14 نفر آنها بسته باقی خواهد ماند. (بازنمودی)

تمام الماس بازارهای تجارت در Mahidharpura منطقه و 61 نساجی معاملات بازارهای در حال سقوط در Limbayat منطقه در جاده کمربندی منطقه در سورات باقی خواهد ماند و باز از دوشنبه به بعد. تمام بازار اجرا خواهد شد که هر فرد حتی فرمول.

در بعد از ظهر جمعه سورت شهرداری کمیسر B N Pani حال بازسازی 83 خوشه مناطق. چند پارچه معاملات در بازار می افتد در Limbayat منطقه که دارای بالاترین تعداد Covid-19 موارد و مرگ و میر. شهرداری کمیسر همراه با کارکنان در حال بازدید از بازار نساجی مناطق و مشغول به کار کردن طرح تغییر ساختار.

به عنوان در هر کلاستر جدید مناطق در Limbayat, 61 نساجی معاملات در بازار باز باقی خواهد ماند در حالی که 14 نفر آنها بسته باقی خواهد ماند.

چند روز پیش مقامات مجاز بود 14 نساجی بازارهای تجارت در Saroli برای باز کردن. اکثریت نساجی تجارت ، کسب و کار است که انجام می شود از Salabatpura و جاده حلقه در مناطق. در حالی که کل Salabatpura منطقه که می افتد در منطقه مرکزی دارای تعداد قابل ملاحظه ای از پارچه معاملات در بازار که در بسته باقی خواهد ماند.

جدای از این الماس بازارهای تجارت در Mahidharpura منطقه که بسته شد پس از دو ماه گذشته را در حال حاضر باز به عنوان آنها را از دست دادند تحت بازسازی خوشه.

سورات شهرداری کمیسر B N Pani گفت: "ما باید آزاد برخی از بازارهای در Limbayat مناطق و در حال حاضر آنها می توانید کسب و کار از 8.00 صبح تا 4.00 pm. ما همچنین آموزش های بازار رئیس جمهور به اطمینان حاصل شود کسانی که مغازه ها داشتن عدد فرد باقی خواهد ماند و باز در فرد شماره تاریخ و کسانی که با تعداد حتی باز خواهد شد حتی شماره تاریخ. ما نیز دستور نساجی معامله گران به دنبال Covid-19 پروتکل ها مانند استفاده از عفونی و حفظ اجتماعی فاصله. وجود دارد برخی از بازارها در Salabatpura منطقه است که باقی خواهد ماند ، این بازار که داده شده بود سیگنال سبز نیست و نزدیک به مناطق مسکونی و در حالی که کسانی که تا به حال نه اجازه داده شده است در حال نزدیک شدن به مناطق مسکونی از جایی که Covid-19 موارد گزارش شده است."

او در ادامه افزود: "الماس بازار باقی خواهد ماند و باز به ما بازسازی مناطق خوشه ما رندانه به الماس گران مقامات و آنها نیز به دنبال عجیب و غریب و حتی الگو و پروتکل Covid-19."

فدراسیون سورت نساجی معامله گران' Association, دبیر Champalal Bothra گفت: "ما خوشحال هستند که اجازه داده شده به برخی از بازارهای ما در حال قرار دادن امیدوارم که در روزهای آینده باقی مانده بازار را نیز باز خواهد شد. به آرامی به کسب و کار تبدیل خواهد شد و بسته پارچه پارچه خواهد شد اعزام توسط معامله گران است. وجود دارد 185 نساجی بازارهای تجارت در سورات که زودتر SMC داده بود اجازه باز کردن 14 بازار در Saroli منطقه است."

جنوب گجرات اتاق بازرگانی و صنعت الماس رئیس کمیته و الماس گر در Mahidharpura الماس بازار Kirti شاه گفت: "پس از گذشته 2 ماه از کسب و کار بسته شد. در حال حاضر به بازار باز خواهد شد, کارگزاران خواهد آمد و کسب و کار به تدریج گرفتن حرکت خود را. این موضوع مهم است که ما با آن روبرو هستیم این است که در تامین اجتماعی فاصله در بازار. ما را به ایجاد نمایندگی در چند روز آینده, پس از دیدن این وضعیت هنگامی که بازار باز در روز دوشنبه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب