فرد به فرد: ارتباط با درس های آموخته شده در طول همه گیر

در طول چند هفته گذشته همه ما تا به حال به چهره حقیقت است. ما واقعا با هم مرتبط هستند به هر کس در این سیاره است

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

در طول چند هفته گذشته همه ما تا به حال به چهره حقیقت است. ما واقعا با هم مرتبط هستند به هر کس در این سیاره است. آنچه که بر یک فرد در نهایت تاثیر همه ما است.

اما اگر ما به بررسی این بیشتر ما می توانید پیدا کردن مقدار زیادی از مثبت حقایق و آیات. ما می توانید تعیین که در آن قدرت واقعی نهفته است. برای مثال دوست داشتن یک همسایه اساسی برای حفظ سیاره ما و راه ما از زندگی است.

همه ما نیاز به نگاه کردن به یکدیگر; همه ما نیاز به آمده تا با ایده ها برای بهبود اقتصاد جوامع ما و همه ما باید به طور داوطلبانه در جوامع ما به طور منظم.

در حالی که سیاست و یا انواع مختلفی از رهبری ممکن است ما را از هم جدا همه انسان ها اساسا یکسان است. ما ارزش, خانواده, خانه ما, به سلامتی, مواد غذایی خوب و آرزوی آینده ای روشن.

"من هرگز گریه, بسیار, تماشای بیماران در بیمارستان و مبارزه برای زندگی خود می گوید:" یک پرستار ما تماس ویکی. "اما من مصمم به انجام بیشتر برای دیگران — به خصوص پس از تماشای مردم از طریق درایو های بی پایان بانک مواد غذایی خطوط در اخبار شب."

حقیقت در مورد رابطه ما با خودمان و اتصال به افراد دیگر شامل حقایق مانند این:

  • سلامتی ما واقعا ما ثروت است. ما همه شنیده ایم این بیانیه اما این نکته درست است در حال حاضر. جسمی و عاطفی رفاه هر فرد است و هیچ جایگزین. اگر ما غفلت از سلامت ما آن را به تاثیر خانواده های ما و جوامع ما.
  • ما نیاز به کار سخت برای حفظ طبقه متوسط است. در آینده همه ما نیاز به انجام همه چیز ما می توانیم برای ترویج آموزش و پرورش, آموزش, شغل سالم, بودجه در خانه و کار و بدست آوردن قدرت است که کمک می کند تا خانواده های ساخت صرفه جویی. زندگی چک چک است نه امنیت مالی.
  • خوب رهبری خواستار پاسخگویی. هر محله و هر طبقه اقتصادی نیاز به رهبرانی که می توانید انجام دهید برنامه ریزی دقیق برای آینده است. رهبران باید روشن و قابل دسترسی به اهداف با استفاده از دنده عزم و اراده برای ایجاد شغل و محله است که جامد هستند و چیزی برای افتخار.

"زمانی که من به اطراف نگاه محله من, آن را می سازد من عصبانی می گوید:" یک زن در روستایی در ایالت تنسی ما تماس ریتا. "شهر ما رهبران را نادیده گرفته اند جاده های ما موفق به اجرای قوانین برای صاحبخانه به نگه دارید تا اموال آنها اجازه راه بیش از حد بسیاری از کافه ها و کارخانه های لبنی نزدیک به محله من. زمانی که این بیماری همه گیر است که بیش از من به قصد اجرا برای دفتر و اصرار ما ایجاد تغییرات سالم."

برگزاری دیگران پاسخگو مهم است برای قرار دادن یک پایه محکم در زیر زندگی خود را. هنگامی که یک بازدید بحران مانند ملی ما همه گیر آن نیروهای ما همه را از خواب بیدار. هنگامی که همه باید بپرسید: چه کسی است که به کمک پشتیبانی از اهداف و رویاهای ؟ شده است که تخلیه من از نظر مالی و عاطفی? چه شده است که من تحمل از رهبران جامعه است که من باید به چالش کشیده ؟

"این هرگز به خوبی به احساس بیش از حد متاسفم برای افراد دیگر می گوید:" یک وزیر ما تماس جکسون. "پس از همه, که می توانید با کشیدن هر یک از ما پایین تخلیه. هدف ما کمک به دیگر مردم باید نیاز دارند که آنها انجام بخشی خود را. خوب روابط بر اساس احترام متقابل است. این به این معنی که هر فرد باید روزانه یک دستور کار برای مشارکت در وقت, پول, ایده و تلاش واقعی در یک خانواده و یک جامعه است."

جکسون درست است. ما نیاز به بالا بردن استانداردهای ما برای تشویق مردم دیگر به آنها نیاز به زمین و کمک و کار به جهان ما را در مسیر بازگشت.

Judi نور Hopson است, نویسنده مدیریت استرس کتاب "خنک کننده استرس راهنمایی." او همچنین مدیر اجرایی, ایالات متحده سلامتی کافه در usawellnesscafe.org. اما Hopson یک پرستار مربی. تد هاگن خانواده روانشناس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن