اقتصادی ضربه از coronavirus بازدید امریکا تاکید کرد در حال حاضر کشاورزان

آن را احتمالا خوب گفت که نه باید بیش از حد زمان به فکر می کنم. "انحراف درمانی بهترین درمان برای کشاورزان در حا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

آن را احتمالا خوب گفت که نه باید بیش از حد زمان به فکر می کنم.

"انحراف درمانی بهترین درمان برای کشاورزان در حال حاضر گفت:" 70 سال از کانزاس, شهرستان, Mo. "مشغول بودن کمک می کند."

در یک صنعت را لرزاند بیش از سال گذشته با ثبت نرخ ورشکستگی خودکشی و سلامت روان در بحران تحریک افراط و آب و هوا, تجارت, جنگ و متزلزل اقتصاد COVID-19 پرورش است و حتی بیشتر عدم قطعیت برای آینده آمریکا مزارع. در حال حاضر این بیماری همه گیر است نابود بازارهای کشاورزی.

برای مردان و زنان در تلاش برای کار در مزارع و مرتبط با کسب و کار در سراسر کشور نگرانی در حال افزایش است که این موجود سلامت روان بحران در کشور است به بدتر.

"اگر شما نگاه بیش از 20 یا 30 سال از ایالات متحده, کشاورزی, حوادث گذشته 36 ماه یا بیشتر می تواند در یک زمان بدتر" به گفته دیوید Widmar کشاورزی اقتصاددان با تجزیه و تحلیل صنعت, شرکت کشاورزی اقتصادی بینش. "هر کس که در اقتصاد با آن مواجه است یک باد مخالف در حال حاضر; آن را فقط که ag فضایی است که واقعا در پشت. تولید کنندگان باید به حال تقریبا هفت سال بد خبر بد."

برای مطمئن شود, جهانی همه گیر شده است و تلفات در سلامت روحی و روانی در میان مردم در تمام صنایع. اما کشاورزی بود و مبارزه با نرخ بالای خودکشی قبل از بحران رسید. برای مثال در روستایی در ایالت میسوری دارای بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی در کشور در 35.6 در هر 100 ، 000 ساکنان در سال 2017, با توجه به مه میسوری انجمن بیمارستان گزارش — نزدیک به دو ایالت, نرخ 18.8. این نرخ در ایالات متحده در آن زمان بود 14.

تماس به کشاورز کمک خطوط تماس ویژه تنها افزایش از COVID-19 pandemic اول ناشی از کسب و کار و سیستم مدرسه در سراسر کشور را تعطیل گفت: Jennifer فهی یک سخنگوی مزرعه کمک اجرا می شود که یکی از خطوط تماس ویژه. کشاورزان ابراز افزایش نگرانی در مورد اینکه قادر به فروش محصولات خود را به چه قیمتی و چگونه این بازی است.

"من فکر نمی کنم آن است که حتی نزدیک به آنچه ما خواهد بود شنوایی پس از یک ماه دیگر یا دو ماه" فهی گفت. "وجود دارد فقط خیلی ناشناخته در حال حاضر."

روستایی شکاف در مراقبت از سلامت روان

اسوالد یک نسل پنجم کشاورز گفت: آن داده شده است که محصولات کشاورزی و سودآوری خواهد جزر و مدی. اما حتی قبل از COVID-19 طرح میتوانست اقتصاد در چند سال گذشته بوده است عمیقا دشوار است. او دیده است و آن را در دوستان خود شنیده ام داستان از ورشکستگی و خودکشی و احساس آن خود را.

اسوالد دیده است Missouri River پرش خود را از بانک و سیل و زمین های خود را قبل از, اگر چه هیچ چیز کاملا مانند سال گذشته است. او ساخته شده آن را از طریق سال 1980 سقوط در بازارهای کشاورزی. و در حالی که او نمی تواند تصور کنید که نه کشاورزی گفت: از آن شده است یک زندگی بدون چالش.

Richard Oswald oils the chains of his planter before planting corn on his farm in Atchison County, Mo. Misty Prochaska for Kaiser Health
News

ریچارد اسوالد روغن های زنجیره ای از خود زمینی قبل از کاشت ذرت در مزرعه اش در کانزاس Mo. مبهم Prochaska برای قیصر سلامت اخبار

"من می تواند به استناد به زمان پس از زمان چگونه آن را فقط افسرده و آن این است که" او گفت:. "و شما می خواهید شما می خواهم به گوش پدر خود و انجام می شود چیز دیگری است."

کمبود رفتاری بهداشت حرفه ای در مناطق روستایی آمریکا را ترک کرده است بخش های زیادی از کشور بدون منابع مهم. همانطور که در آوریل 23, بیش از 5,500 تعیین سلامت روان حرفه ای مناطق کمبود وجود داشته و در سراسر آمریکای روستایی موثر بر جمعیت حدود 120 میلیون نفر, با توجه به U. s. سلامت منابع و خدمات دولت است.

بسیاری از کشاورزان را بیمه, به دلیل, به عنوان کسب و کار مستقل هزینه را می توان گران. بعضی اوقات یک از اعضای خانواده را به کار کردن در مزرعه و به دست آوردن بیمه درمانی برای خانواده است. همه گیر مربوط به اخراج آمار روستایی امریکا بنابراین بسیاری از خانواده ها از دست داده اند و پوشش است که ممکن است ایجاد موانع اضافی به دنبال سلامت رفتاری کمک.

پخته-در فرهنگ که در آن کشاورزان, بیشتر مردان نمی توان به راحتی ابراز احساسات ترکیبات مشکل اسوالد و دیگران گفت. کشاورزان انتظار می رود که در صورت هر گونه چالش — اغلب به تنهایی. اگر از آن است که طوفان آنها باید تمایل خود را به حیوانات و یا محصولات. اگر تجهیزات شکسته شدن آنها را تعمیر. اگر محصولات شکست آنها هنوز هم مجبور به پرداخت صورتحساب. اگر هر دو داخلی و بازار جهانی برای محصولات خود و سقوط آنها را به فروش محصولات خود را در از دست دادن.

کشاورزی است که در حال حاضر یکی از خطرناک ترین صنایع با میزان بالایی از آسیب کشنده و همچنین نرخ بالای مرگ به دلیل استرس مربوط به شرایط مانند بیماری های قلبی. کشاورزان اغلب در تنهایی کار می کنند. در حالی که تلاش برای کاهش انگ مرتبط با به دنبال مراقبت های بهداشت روانی پیدا کرده اند, موفقیت, ترس از اینکه متوجه شدم هنوز هم وجود دارد.

"اگر شما آن را تصدیق آن است که نشانه ای از ضعف" اسوالد گفت. "شما نمی نشان می دهد ضعف خود را. شما مجاز به ضعیف بود. شما باید قوی است. و اگر شما به نقطه که در آن شما نمی تواند قوی نمی, سپس شما باید خیانت همه است."

برنامه های متعدد تاسیس شد در سال های اخیر به آدرس rural مسائل مربوط به سلامت روان از جمله پزشکی از راه دور, ویدئو کنفرانس, سیستم عامل, مزرعه کمک به کشاورز تدریس خصوصی در خانه و آن کشاورز کمک های صندوق و دانشگاه را مدیریت استرس قطار-به-مربی برنامه. همه آنها طراحی شده برای کمک به بلند کردن آنها از سلامت روان خود را از بحران.

"گذشته 15 تا 20 سال بوده است پیشرفت های قابل توجهی در کاهش این نوع از ننگ و ساختمان بهتر است در رمپ برای کمک به دسترسی به سلامت روانی منابع و خدمات در جوامع روستایی و حمایت کافی برای روستایی روان, بهداشت حرفه ای" گفت: Sean Brotherson فرمت خانواده متخصص در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی.

حفر عمیق تر به سوراخ های مالی

اما پس از آن بد کردم حتی بدتر زمانی که این بیماری همه گیر رسید. در حالی که پشت سر هم از وحشت خرید رخ داده است ابتدا, از دست دادن رستوران و مدرسه بازار شده است جدید و بزرگ اقتصادی برای آمریکا تولید کشاورزی است. اتانول و بیودیزل بازارهای سوخت آمریکا در ردیف محصولات در حال فروپاشی و گوشت و گوشت خوک گیاهان پردازش تعطیل به علت ویروس خوشه های موجود در امکانات خود را. بسیاری از تولید شیر به طور ناگهانی در بر داشت خود را بدون در مقیاس بزرگ از مشتریان و با هیچ راهی برای تنظیم سرعت بسته بندی و یا به فروش محصول خود را به صورت های دیگر استفاده می کند.

با عمده گیاهان پردازش عامل کوچکتر محلی و منطقه ای عملیات در کانزاس پر سرعت با چند اگر هر گونه باز کردن شکافها و تا ماه سپتامبر گفت: Matt Ubel که مزارع 320 هکتار در Pottawatomie County, Kansas با برادر خود. او احساس می کند شانس پیدا کرده اند یک شهر کوچک قصاب را به خود خوک در ماه جولای. او گفت: یک همسایه به تازگی به نام درخواست کمک برای پیدا کردن یک پردازنده خود را به خوک که در حال حاضر اضافه وزن دارند.

"شما می توانید بگویید که او بسیار عصبی و نگران" Ubel گفت. "این تنها درآمد."

Richard Oswald plants corn on his family’s homestead in Atchison County, Mo. A year ago, his land was feet deep underwater from flooding along the Missouri River. Misty Prochaska for Kaiser Health News

ریچارد اسوالد گیاهان ذرت در خانواده حیاط در کانزاس Mo. یک سال پیش در زمین خود شد و پا در زیر آب های عمیق از جاری شدن سیل در امتداد رودخانه میسوری. مبهم Prochaska برای قیصر سلامت نیوز

محدود قوانین و مقررات و اصول سیستم غذایی بسیاری از کشاورزان که از خریداران گیر با محصول آنها نمی توانند توزیع در جای دیگر.

اما وام های امن شده اند برای سال, بر اساس, در بخش, در پیش بینی بازده و قیمت فروش ساخته شده قبل از این بیماری همه گیر. آنها باید بازپرداخت شود در پایان سال است. در حال حاضر به نظر می رسد که سقوط بازارهای کشاورزی خواهد نیروی بیشتر کشاورزان به عجز از پرداخت دیون گفت: Widmar.

"کشاورزی است که خیلی از هویت و مفهوم از آن به عنوان یک خانواده هویت را تصویب کرده است که به پایین از طریق نسل ها" فهی گفت. "و در حال حاضر امروز کشاورزان با آن مواجه هستند: 'من با رفتن به این نسل است که از دست می دهد مزرعه؟'"

مایکل Rosmann یک آیووا روانشناس و یک کشاورز گفت: عدم قطعیت چیزی است که بسیار دشوار روانی. "این یک مشکل جدی برای مزرعه تولید کنندگان در حال حاضر," او گفت:.

"رفتن به بهار آن را مانند کشاورزان شد و گفت:" آیا شما بوی دود?'" گفت: اسوالد که مزارع تخصص ذرت و سویا با پسر خود. "در حال حاضر ما متوجه چیزی را سوزاندن و آن را در اتاق زیر شیروانی و زیرزمین. که آتش شما قرار داده است؟"

مزرعه کمک اخیرا برگزار می شود یک رویداد مجازی به جمع آوری پول برای حمایت از تلاش های محلی برای کمک به کشاورزان در بحران فهی گفت. او گفت: اخیر فدرال بسته کمک برای کشاورزان شامل پول برای گسترش پهن باند روستایی و پزشکی از راه دور است که حتی مهم تر در حال حاضر در میان stay-در-خانه سفارشات و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

اسوالد در شرکت قطار-در-برنامه مربی در یک کنفرانس قبل از همه گیر. این بود تجربه چشم باز او گفت که او آموخت که چگونه به دیگران کمک کند. آن را نیز اجازه داده او را به مقابله با خود را در تلاش.

نوشته اصلی خود کشاورزان محلی اتحادیه برنامه ریزی برای برگزاری جلسات آموزش به مردم در استرس درمان است. اما اجتماعی فاصله و تعهدات فصل کاشت وارد شده است.

"متاسفانه که یک گزینه نیست در حال حاضر," او گفت:. "مهمترین چیزی که من انجام داده ام این است که استفاده از رسانه های اجتماعی. اما به عنوان آب و هوا گرم است من مشغول خودم انحرافات. اگر وجود دارد هر چیزی مثبت آن است که هر کس مشکلات در حال حاضر. بنابراین ما به تنهایی نیست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن