IPL می تواند در سریلانکا برگزار شد و یا امارات متحده عربی در ماه سپتامبر می گوید Gavaskar

Sunil Gavaskar احساس واقعی شانس انجام یک کوتاه Indian Premier League (IPL) در این سال است در سریلانکا از اوای

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

Sunil Gavaskar احساس واقعی شانس انجام یک کوتاه Indian Premier League (IPL) در این سال است در سریلانکا از اوایل ماه سپتامبر به استرالیا ممکن است در نهایت میزبانی جهانی T20 در ماه اکتبر پس از موفقیت پهن COVID-19 منحنی.

سابق هند کاپیتان احساس می کند در حال حاضر که دولت استرالیا به طور رسمی اعلام کرد که 25 درصد جمعیت می تواند به نوبه خود برای رویدادهای ورزشی جهان T20 در اکتبر تر به نظر می رسد قریب الوقوع از IPL.

"بعد از اعلام دولت استرالیا وجود دارد به نظر می رسد امکان انجام یک جهان T20 در ماه اکتبر. شاید این تیم را برای رسیدن به سه هفته قبل از آن باید هفت روز تمرین بازی و همچنین 14 روز در قرنطینه" Gavaskar گفت: Aaj Tak.

"اگر ICC معتقد است جهانی T20 اتفاق می افتد و سپس با داشتن IPL به نظر می رسد دشوار است چرا که آن را تنها می تواند برگزار شود اگر World T20 است به تعویق افتاد. اما پس از اعلام (توسط نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون) IPL در ماه اکتبر به نظر می رسد دشوار است," او گفت:.

راه حل عملی

با این حال محدود IPL در ماه سپتامبر ممکن است در سریلانکا و یا امارات متحده عربی است که بیشتر راه حل عملی افسانه ای بازکن گفت. "سپتامبر, شما نمی توانید IPL در هند به دلیل باران های موسمی. اما ممکن است در سریلانکا از اوایل سپتامبر با تیم بازی هر یک از دیگر هنگامی که به جای دو سربرگ. ممکن است شما فکر می کنم که" Gavaskar گفت.

او معتقد است که بازی کریکت در یک پست-COVID-19 جهان خواهد بود یک تجربه متفاوت به خصوص اگر وجود دارد هر گونه طرفداران در ورزشگاه.

"طرفداران بالابر بازی خود را. فضای بسیار متفاوت است زمانی که آنها در حال حاضر. بدیهی است که بازیکنان را از دست دادن در آن. همچنین آنها را با احتیاط از یک تیم ازدحام همچنین ممکن است یک مشت دست انداز پس از یک شات خوب," او اضافه شده است.

او دلسوز نسبت به همه کسانی که بازیکنان جدید بودند که دنده به نمایش گذاشتن استعداد خود را در لیگ.

"افسردگی وجود خواهد داشت. جوانان هستند و انرژی زیادی است و هیچ خروجی به صرف انرژی است. چه مقدار ورزش شما انجام و یا صرف زمان در دبیرستان شما می خواهید به بازی بازی های ورزشی خود را — می شود آن کریکت و تنیس یا بدمینتون," او گفت:.

"بوی عرق متفاوت است و نحوه مقابله با آن (نا امیدی), من ندارد. ممکن است فکر می کنم در مورد بازی خود را و تماشای فیلم برای تصحیح اشتباهات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن