دلوت دانش آموزان بپرسید هیئت مدیره مدرسه برای حذف منابع مدرسه افسران از مدارس

هر دو مدارس باید یک نماینده دانشجویی است که نشسته است به عنوان یک رای غیر عضو در دلوت هیئت مدیره مدرسه. Nabiha

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

هر دو مدارس باید یک نماینده دانشجویی است که نشسته است به عنوان یک رای غیر عضو در دلوت هیئت مدیره مدرسه. Nabiha امتیاز نشان دهنده شرق و ققنوس اقیانوس نشان دهنده Denfeld. آنها به طور مشترک یک بیانیه مشترک سه شنبه شب.

"در حالی که SROs ممکن است تاثیر مثبت در برخی از دانش آموزان که نه واقعیت برای بسیاری از دیگران" اقیانوس گفت.

Imtiaz ادامه داد: "این دستاورد شکاف بین دانش آموزان از رنگ سفید و دانش آموزان یک مسئله بزرگ برای منطقه و به اعتقاد ما تعطیل مدرسه به زندان خط لوله را تا حد زیادی کمک در بستن شکاف دستاورد."

او در ادامه گفت که پس از آموزش دیده حرفه ای با آموزش های خاص برای سلامت روحی و روانی و مواد مخدر-مسائل مربوط خواهد بود بهتر از افسران پلیس "که باعث می شود ما احساس ترس به درخواست برای کمک."

"این فوق العاده مهم برای میانجیگری به جای مجازات برای کمک به ایجاد یک جامعه قوی تر و بهتر آماده شدن دانش آموزان برای آینده" گفت: Imtiaz.

دلوت مدارس دانش آموزان را آغاز کرده اند یک درخواست درخواست مدرسه منطقه به "قطع تمام روابط با دلوت اداره پلیس (DPD) و دیگر تنبیهی در اجرای قانون بدن." همانطور که از سه شنبه شب دادخواست تا به حال 146 امضا 117 که در حال حاضر و یا دانشجویان سابق.

نامه های نوشته شده توسط دانش آموزان می گوید دیگر مدارس باید تصمیم به قطع روابط با اجرای قانون و از آن زمان برای دلوت مدارس دولتی به انجام چیزی مشابه به همین. مینیاپولیس مدارس دولتی قطع روابط با اجرای قانون و منابع افسران مدت کوتاهی پس از مرگ یک مرد مینیاپولیس, جورج فلوید توسط, سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس که به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. دیگر مدارس سراسر کشور به دنبال کت و شلوار.

"به عنوان دانش آموز نمایندگان اعتقاد ما آن است که کار ما را به ایستادگی در همبستگی و حمایت از همسالان ما در جامعه" Imtiaz گفت: در این جلسه. "ما بر این باورند که از بین بردن حضور پلیس در مدارس ما بهبود محیط یادگیری برای همه دانش آموزان است. لطفا به یاد داشته باشید که تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست همه زندگی مهم است."

این دلوت هیئت مدیره مدرسه انتظار می رود که برای رای دادن بر روی یک قرارداد جدید با دلوت اداره پلیس برای ارائه منابع مدرسه افسران. قرارداد فعلی که هزینه نزدیک به 500.000 دلار برای دو سال انقضای است. هیئت مدیره در نظر دارد برای برگزاری یک کمیته از کل جلسه اجازه می دهد تا نمایندگان از اداره پلیس به توضیح آنچه در نقش یک افسر منابع مدرسه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب