دلوت کتابخانه نگه می دارد مواد در گردش از طریق محبوب منظقه خدمات

او کشیده تا به میشیگان خیابان کنار ساختمان کتابخانه و کارگر اشاره کرد این خودرو برگرفته مکدانل درخواست کتاب که

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

او کشیده تا به میشیگان خیابان کنار ساختمان کتابخانه و کارگر اشاره کرد این خودرو برگرفته مکدانل درخواست کتاب که قرار داده شده بود در یک کیسه کاغذی و آن را بر روی یک صندلی قرار گرفته در وسط پیاده رو تمام در حالی که با پوشیدن یک ماسک و دستکش.

پس از تولید خود کارت کتابخانه و خواندن چند رقم مکدانل کردم از ماشین و راه می رفت به صندلی برای بازیابی کتاب به عنوان کارکنان کتابخانه فرد راه می رفت دور.

مکدانل گفت که او و شوهرش بودند "به طور منظم کتابخانه و مردم" و از دست رفته اند که قادر به بازدید از کتابخانه به مطالعه آن مجموعه و انتخاب کردن کتاب از نگرانی های بهداشت عمومی مجبور به آن نزدیک است.

"این واقعا کمک می کند," او گفت:.

Keaton Larson, 11, takes a peak at his curbside book order while he waits for his mom Kjersten outside of Duluth Public Library Friday, May 15. Kjersten said mystery and comic books have been popular with Keaton and his two siblings. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

کیتون Larson, 11 طول می کشد یک قله در منظقه کتاب سفارش در حالی که او خود منتظر مامان Kjersten خارج از دلوت کتابخانه های عمومی جمعه, مه 15. Kjersten گفت: رمز و راز و کتاب های کمیک معروف شده اند با کیتون و دو خواهر و برادر خود. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

بایرون Johnson, کتابخانه سر از گردش گفت که در سه هفته پس از راه اندازی منظقه خدمات بیش از 1 ، 000 کاربران مختلف را بررسی مواد بدون تنظیم پا در داخل ساختمان. این کتابخانه در حال حاضر دست زدن به حدود 60 منظقه تحویل در هر روز.

خدمات کتابخانه مدیر کارلا قدرت گفت: figuring چگونه به مسئولیت رسیدگی به این تقاضا یک چالش بوده است.

"اول و دوم هفته شد فوق العاده شلوغ چون ما کار را از طریق تعداد آیتم هایی که قرار داده شده بود در نگه داشتن بیش از دو هفته است که ما می خواهم بسته شده است," او گفت:.

"ما باید مردم را در زمانی که آنها دریافت یک ایمیل و گفت که خود را نگه دارید در دسترس است و صحبت کردن با یک فرد کارکنان به موارد چک شده و درست در نقطه و تنظیم یک قرار ملاقات برای وانت. اما تلفن های ما رو غرق کسانی که برای اولین بار چند روز با تماس های دریافتی. ما نمی تواند نگه دارید تا با آنها" قدرت گفت.

Senior library technician Heidi Harrison arranges curbside book orders in the staging area of Duluth Public Library Friday, May 15. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

ارشد کتابخانه تکنسین هایدی هریسون ترتیب منظقه کتاب سفارشات در منطقه عملیات از دلوت کتابخانه های عمومی جمعه, مه 15. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

جانسون گفت: این کتابخانه تا به حال به "اختراع" خود را به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"کتابخانه تنظیم نشده بود به مراکز تماس," او گفت:. اما کارکنان با توانایی تنظیم عملیات برای ارائه خدمات جدید در مد. جانسون گفت: کتابخانه خوش شانس بود برای حفظ خدمات از تکنسین های برای اولین بار دو هفته از این طرح اگر چه تمام 25 در حال حاضر پیوست صفوف شهر دیگر کارکنان به تازگی گذاشته با توجه به محدودیت های بودجه.

قدرت گفت: این کتابخانه در حال حاضر در حال اجرا با یک خدمه 23 نفر است.

هنگامی که درخواست برای مواد ساخته شده از طریق تلفن و یا آنلاین کتابخانه, کارکنان خود را بررسی کنید مجموعه محلی برای دیدن اگر این عنوان در سایت موجود است و یا در یکی از دو شعبه دیگر کتابخانه ها. درخواست مواد هستند و سپس گروه بندی, برچسب و صحنه در جداول است که راه اندازی شده اند در لابی در حال حاضر-توقیف اصلی کتابخانه است.

Library supervisor Sue Schumacher carries a bag full of books to a waiting customer outside Duluth Public Library Friday. The library has been fulfilling an average of 60 curbside orders each day. When they started the program on April 27 they averaged 90 curbside orders per day. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

کتابخانه استاد راهنما سو شوماخر حمل یک کیسه پر از کتاب به انتظار مشتری در خارج از دلوت کتابخانه های عمومی جمعه. کتابخانه انجام شده است و به طور متوسط 60 منظقه سفارشات هر روز. هنگامی که آنها شروع به برنامه در 27 آوریل آنها به طور متوسط 90 منظقه سفارشات در هر روز. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)


در حال حاضر دلوت کتابخانه است که اجازه می دهد مردم برای بررسی موارد, اما آن را پذیرش نمی گرداند.

"ما می دانیم که مردم می خواهند به بازگشت به آیتم های واقعا بد خواهد شد که مرحله بعدی این روند" قدرت گفت. "ما در حال تلاش برای کشف کردن بهترین راه برای قبول بازگشت آرام بریزد و نه در یک سونامی چرا که در حال حاضر ما حدود 60000 آیتم های چک کردن."

کتابخانه انجام دور با جریمه به طوری که رانندگی تمایل به بازگشت اقلام است. اما پس از بررسی موارد در دست خود را برای بسیاری از هفته های قدرت گفت: بسیاری از کتابخانه کاربران مشتاق به بازگشت آنها.

"به خصوص با ما نیروی انسانی به عنوان آن است که ما نیاز به نگه داشتن برخی از کنترل بنابراین ما نمی تواند به طور کامل غرق," او گفت:.

Curbside book orders are organized by last name in the staging area at the Duluth Public Library. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

منظقه کتاب دستور سازماندهی شده توسط تاریخ و زمان آخرین نام در منطقه عملیات در Duluth, کتابخانه عمومی. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

در ابتدا کارکنان کتابخانه بودند مردد به قبول بازگشت در طول زمان از بیماری همه گیر از نگرانی های است که می تواند در خدمت به گسترش کروناویروس که باعث COVID-19.

"شده اند وجود دارد برخی از مطالعات نشان می دهد که در آن زندگی می کند برای یک دوره بسیار کوتاه از زمان روی مقوا و کاغذ — 24 ساعت — اما آن را می توانید زندگی طولانی تر بر روی پلاستیک" قدرت گفت. "کتابخانه ها هستند که پذیرش می گرداند در حال حاضر در حال رسیدگی به قرنطینه چیزهایی که برای سه روز به اطمینان حاصل کنید که ویروس زنده نیست هر بیشتر در هر گونه مواد که در حال بازگشت. بنابراین این چیزی است که ما به دنبال در به عنوان ما فکر می کنم در مورد چگونه به قبول گرداند."

با توجه به عدم بازده وجود دارد مدت زمان طولانی انتظار برای بسیاری از در تقاضا آیتم های محبوب اما قدرت گفت: کتابخانه قفسه دور از لخت. برخی از کاربران تبدیل شده است به کارکنان برای توصیه.

Sue Schumacher asks for a curbside customer's last name before grabbing the order and setting it on the yellow chairs for the customer to pick up outside of Duluth Public Library Friday, May 15. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

سو شوماخر می پرسد برای یک منظقه مشتری نام قبل از گرفتن سفارش و تنظیم آن روی زرد و صندلی برای مشتری را انتخاب کنید تا در خارج از دلوت کتابخانه های عمومی جمعه, مه 15. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"که یکی از قطعات مورد علاقه ما کار من می گویند به عنوان کتابداران کمک به مردم کشف کردن آنچه به عنوان خوانده شده بعد. این چیزی است که ما خوشحال به انجام و آن را به یک راه شاید به اشتراک گذاشتن برخی از سنگ که حامی هرگز قبل از خواندن" او گفت:.

جانسون گفت: بسیاری از مردم شده اند پناه در خانه های خود و به نظر می رسد مشتاق به صحبت کردن با کارکنان کتابخانه در مورد کتاب و مسائل دیگر.

"شما می توانید بگویید که مردم در حال گرسنگی برای تعامل انسان," او گفت:.

"من فقط هیجان زده هنگامی که آنها شروع به ارائه این زمینه گفت:" Cyndy Klinksiek به عنوان او را برداشت یک کپی از "سپاس" توسط الیور کیسه در صبح روز جمعه. "زندگی در یک جامعه بدون یک کتابخانه نیست."

Branch coordinator Lori Crocker and bags full of books wait for curbside customers to arrive at Duluth Public Library Friday, May 15. Crocker said she's noticed she's been pulling more cookbooks, wellness and non-fiction books than normal since they started the curbside program. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

شعبه هماهنگ لری کراکر و کیسه های پر از کتاب صبر کنید برای منظقه مشتریان می رسند در Duluth, کتابخانه عمومی جمعه, مه 15. کراکر گفت که او متوجه او شده است کشیدن بیشتر آشپزی, سلامتی و غیر داستانی, کتاب نسبت به حالت عادی پس از آنها شروع به منظقه برنامه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

برای مشاهده دلوت کتابخانه های عمومی را جمع آوری و درخواست مواد برای منظقه وانت بازدید duluthlibrary.org/curbside-pickup

یک درخواست از طریق تلفن و یا به درخواست کارکنان کتابخانه برای پیشنهادات تماس 218-730-4200 از دوشنبه تا جمعه بین ساعت 10 صبح و ظهر و یا از 1 تا 4 بعد از ظهر وانت می تواند برنامه ریزی شده که در همان زمان قاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن