مرد کشته شده در Otter Tail County گردباد شناسایی

ست Nelson, 30, روستایی نبرد دریاچه, Minn., درگذشت زمانی که فروشگاه او در سقوط در یکی از گردباد که زده جنوب شرق

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

ست Nelson, 30, روستایی نبرد دریاچه, Minn., درگذشت زمانی که فروشگاه او در سقوط در یکی از گردباد که زده جنوب شرقی Otter Tail County است.

کلانتر گفت: دفتر خدمات ملی آب و هوا طبقه بندی گردباد درگذشت نلسون در دسته سه در افزایش Fujita مقیاس معنای آن را به حال سرعت باد بین 136 و 165 مایل در ساعت.

مقامات گفتند دو گردباد لمس کردن در Otter Tail County شنبه شب ایجاد یک 6-9 مایل مسیر آسیب در قسمت جنوب شرقی شهرستان است.

دنیس اشمیت رئیس Eagle Lake Township هیئت مدیره گفت: او را تماشا گردباد از یک تپه در نزدیکی مزرعه اش و گفت: او می داند که درگذشت.

او گفت: مرد مشغول به کار در مغازه خود را هنگامی که آن را فرو بر او. اشمیت نمی خواهد به نام مرد, دانستن است که او را بعد از قوم و خویش به احتمال زیاد تا به حال شده است به اطلاع.

پاسخ اضطراری شد مسدود کردن ترافیک در این منطقه به عنوان اولین پاسخ دهندگان با اشبی آتش نشانی بودند رفتن درب به درب جاری در دیگر ساکنان روستایی پس از گردباد آمار در حدود 5:20 بعد از ظهر

جاده را بسته بودند به مردم در سراسر منطقه به عنوان خانه ها و ساختمان های ویران شد و درختان بودند پایین اشمیت گفت.

"وجود دارد عایق و قلع همه جا," او اضافه شده است.

نیک Carletta یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در گرند فرک گفت: گردباد بود که احتمالا به عنوان گسترده ای به عنوان 500 متری در برخی نقاط شد یکی از بدترین ها در این منطقه در چند سال.

او گفت: آن را می توان در بالای مقیاس های ویرانگر خواهد بود که یک EF5.

"از شواهد اولیه آن می تواند از یک EF3 به EF5," Carletta گفت. یک NWS هواشناس بود و در صحنه بررسی آسیب.

یک EF3 گردباد به معنی سرعت باد رسیده 136 mph و اگر آن را یک EF5 باد بود

Carletta گفت: هواشناس دیدم حداقل یکی از خانه برداشته از پایه و اساس آن که به معنی آن را در پایان بالاتر از گردباد در مقیاس.

گردباد بود "چند touchdowns او گفت:" به عنوان راه خود را رفت و از غرب اشبی در سراسر ایالتی 94 برای جنوب شرقی دالتون و سپس با انتقال به منطقه جنوب از نبرد دریاچه.

یک گردباد هشدار برای منطقه صادر شد در 5:08 بعد از ظهر Carletta گفت و برداشته شد در 6 p. m. به عنوان طوفان نقل مکان کرد به سمت شرق.

"این یک بد," اشمیت گفت: در مورد چرخان او را تماشا و از حدود چهار مایل دور. او تخمین زده گردباد بر روی زمین برای حدود 20 دقیقه است.

Carletta گفت آن شده است می تواند بر روی زمین تا زمانی که 30 دقیقه است.

"من به تماشای آن را به پایین و سپس آن را ضربه زدن به آب و بالا رفتن و سپس بازگشت دوباره" اشمیت گفت.

او گفت: Sewell دریاچه در منطقه جنوب مرکزی Otter Tail County, حدود شش کیلومتری جنوب شرقی دالتون یکی از سخت ترین مناطق ضربه.

جریان زندگی می کنند از WDAY را هواشناسان پاپ در داخل و خارج از این جعبه به عنوان آنها به زندگی می کنند به ارائه آخرین آپدیت شدید و رعد و برق در دره رودخانه و دریاچه های کشور است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن