Dubey خانواده, خدمتکار, بازگشت به لکنو پس از هولوکاست: پلیس

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 7:10:52 pm در Bikru ایجاد کرد که در آن هشت پلیس

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 7:10:52 pm
در Bikru ایجاد کرد که در آن هشت پلیس کمین شد هفته گذشته هنگامی که آنها رفته بود به دستگیری Vikas Dubey دولت به شدت امنیتی مستقر شده و اقدام سریع نیروی. (رویترز)

Vikas Dubey همسر پسر و دختر بودند که توسط STF برای بازجویی در ارتباط با کمین مرگبار یک پلیس تیم, بازگشت به خانه خود را در لکنو پس از گانگستر است هولوکاست در Kanpur, پلیس گفت:.

گانگستر', همسر, Richa Dubey پسر خود را, و نگه داشته شدند در یک mahila ایستگاه پلیس در کنپور پس از آورده از خود کریشنا نگر اقامت در لکنو برای بازجویی از یک مقام پلیس گفت: در کنپور. او گفت: Richa Dubey و مورد بازجویی قرار گرفتند بیش از 5 ساعت.

آنها بازگشت به لکنو جمعه یکی دیگر از مقام پلیس گفت: اینجا.

اما آنها به نظر می رسد در پس از هولوکاست در کنپور روز جمعه زمانی که Richa Dubey گفت: شوهرش "آیا اشتباه است و او سزاوار این سرنوشت من است."

کنپور زندان سرپرست R K Jaiswal گفت PTI که نه Richa Dubey و نه او را گرفته بودند به منطقه زندان و یا موقت از زندان در Chaubeypur نزدیکی گانگستر را ایجاد کرد Bikru با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

در Bikru ایجاد کرد که در آن هشت پلیس کمین شد هفته گذشته هنگامی که آنها رفته بود به دستگیری Vikas Dubey دولت به شدت امنیتی مستقر شده و اقدام سریع نیروی.

کنپور: پلیس مستقر در تخریب اقامت Vikas Dubey در Bikru روستا در کانپور جمعه, جولای 10, سال 2020 است. (PTI)

پرسنل پلیس در یک وسیله نقلیه ساخت شد اعلام به روستاییان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد کسانی که ربوده پلیس سلاح در طول روبرو می شوند در عرض 24 ساعت. نزدیک به 60 پلیس شده بود نگه داشتن یک افروزی در خارج از تخریب خانه Vikas Dubey بعد از اخبار پخش شده که گانگستر کشته شد در روز جمعه.

پلیس نشسته بودند در چوبی تخت زیر یک درخت چریش, تماشای یک جریان ثابت از mediapersons ورود با انواع سوالات. شکسته بیس بال آسیب دیده تراکتور و چند دو چرخ و یک SUV دیده می شد در داخل ساختمان حدود 18 متر از Chaubeypur ایستگاه پلیس.

در ضمن دو دستیاران اوباش دستگیر شده بودند توسط ATS از تانه در ماهاراشترا. متهم Arvind نام مستعار Guddan Trivedi و راننده اش Sonu Tiwari شد می خواستم در ارتباط با قتل هشت تن از پرسنل پلیس در کمین و همچنین در سال 2001 قتل وزیر امور خارجه Santosh Shukla رسمی گفت.

Vikas Dubey شد جمعه توسط پلیس ادعا می کنند که او در تلاش برای فرار بعد از ماشین حمل او را از اوجائین لغو در یک کشش جدا شده در حومه Kanpur. SUV سرنگون در جاده ها که لغزنده بود زیر بارش باران پلیس ادعا کرد. با توجه به بیانیه ای از ویژه نیروی کار راننده سعی کرده بود برای جلوگیری از گاو در جاده ها است.

پلیس گفت: گانگستر ربوده تپانچه از یکی از افراد پلیس مجروح در تصادف و کشته شد زمانی که او باز آتش در تلاش برای فرار.

شش پلیس از جمله دو از ویژه نیروی کار در این حادثه مجروح شدند و به تبادل آتش در اطراف ساعت 6 صبح روز جمعه یک مقام رسمی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب