دیلون Reddick به RCR 1-2 پایان در تگزاس

اما روز یکشنبه در تگزاس موتور جاده سریع السیر خوب بار ساخته شده و بازگشت به RCR رانندگان Austin دیلون و تایلر

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

اما روز یکشنبه در تگزاس موتور جاده سریع السیر خوب بار ساخته شده و بازگشت به RCR رانندگان Austin دیلون و تایلر Reddick به پایان رسید اول و دوم به ترتيب در o'reilly Auto Parts 500.

این پیروزی برای اولین بار بود برای دیلون پس از 2018 و فقط سوم از 247-مسابقه حرفه ای. آن یک به پایان رسید 88-مسابقه winless خط.

"بد نیست برای یک قاشق نقره ای بچه" گفت: Dillon که نوه Childress این تیم صاحب. "من که."

پیروزی قرار می دهد دیلون به پلی آف. او در آغاز روز 16 امتیاز و برگزار سرب از طریق سه اواخر ری استارت. تا با او در ری استارت شد Reddick.

"تایلر Reddick شتافت من پاک" دیلون گفت. "یک و دو برای RCR. "این آینده شده است. ما تا به حال اتومبیل خوب همه سال."

دونده تا پایان یک حرفه ای برای Reddick است که یک سورپرایز شیرین و لذت بخش در خود rookie فصل از سال 2020 است.

Reddick که به پایان رسید .149 ثانیه پشت سر هم تیمی اش, به نظر می رسد قادر به تبدیل شدن به دومین rookie به پیروزی در دو مسابقه است. کول کاستر از استوارت-هاس مسابقه برنده در کنتاکی آخر هفته گذشته.

"آن را در مورد استراتژی است." Reddick گفت. "ما فقط نمی تواند ما کامارو در مشاجره پس از ما در سمت راست (لاستیک). آن را واقعا تغییر تعادل ما کامارو. آن را فقط به ما قرار داده است.

"ما تا به حال به گرفتن یک استراحت چند. برخی از اتومبیل های جمع آوری کردم در قتل عام ما اجتناب شود. نمی تواند درخواست برای خیلی بیشتر از آنچه ما وجود دارد. من و هم تیمی در ردیف جلو وجود دارد گذشته از ری استارت."

چگونه نزدیک بود Reddick به برنده شدن ؟ بسیار, او گفت:.

"وجود دارد یک راه اندازی مجدد که در آن من می تواند رفت و به او (دیلون) سمت راست" Reddick گفت. "من فقط می خواستم آن را به بود بین ما. من نمی خواهم را به اتومبیل های دیگر به آن."

1-2 به پایان برساند برای اولین بار در نه سال برای RCR این تیم که برای Dale Earnhardt Sr. برنده شش هفت قهرمانی.

این همه حسن نیت ارائه میدهد از یک سری از اواخر مسابقه wrecks و هشدار در بخار داغ TMS به عنوان چند رانندگانی که چراغ بزرگ خروس از دور گرفتار شدم در برنامه ریزی نشده خوردگی توالی.

در میان آن دسته از رانندگانی بودند Ryan Blaney و دنی Hamlin که هر یک از مدیریت تالار آگهی در طول روز.

جوی afton wagner از تیم Penske Kyle Busch از Joe Gibbs Racing و کوین Hoffman از استوارت-هاس مسابقه - همه آنها به نظر می رسد که ماشین به اندازه کافی قوی را به نفع خود - زخم تا سوم را از طریق پنجم بود.

هفت بار قهرمان Jimmie Johnson تحت سلطه است در TMS با هفت برد و چهار بیش از هر کس دیگری در این زمینه - اما در یکشنبه, آهنگ تحت سلطه جانسون و Hendrick Motorsports تیم. او تا به حال یک ماشین سریع اما گودال مجازات یک قلم مو با دیوار و سوم-مرحله خراب نفی چشمگیر درایو را از طریق این زمینه است. او به پایان رسید 26th, 12 دور کردن سرعت.

تعقیب الیوت که برنده نسکار همه ستاره مسابقه در Bristol Motor Speedway گذشته شنبه شب دو بار شکست خورده قبل از مسابقه بازرسی و ارسال شد به عقب در این زمینه برای شروع. او در اصل کشیده هشتم موقعیت شروع. اما او به طور پیوسته در مبارزه صرف ترین نژاد در میان رهبران به پایان رسید و 12.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب