در سنت لوئیس رودخانه, نزدیک به خانه و ابتلا به walleyes

اوایل به عنوان در روز قبل از. آنها تا به حال چمن و صندلی و کیسه خواب و چند میله ماهیگیری لبه پنجره رساند تا در

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

اوایل به عنوان در روز قبل از.

آنها تا به حال چمن و صندلی و کیسه خواب و چند میله ماهیگیری لبه پنجره رساند تا در برابر سیاهههای مربوط — و ساعت 9 صبح گروه تا به حال یک زن و شوهر stringers حاوی چربی سبز walleyes به ساحل.

آن را می پردازد به اوایل.

Tyler Erickson of Morgan Park holds a stringer of fish his party caught during the Minnesota fishing opener on the St. Louis River in the Fond du Lac neighborhood in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

تایلر اریکسون از مورگان پارک دارای یک stringer از ماهی حزب خود را گرفتار در مینه سوتا ماهیگیری, درب بازکن, در سنت لوئیس رودخانه در فوند دو لک محله در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"من در خواب پس از ساعت 11 صبح جمعه," اریکسون گفت: به عنوان او گیر 23 اینچ انواع مختلف اردک ماهی گرفتار شده توسط Ray رابرتز در stringer. بود که ساعت 9 صبح روز شنبه. "ما شده است را در اینجا تمام شب. اما ارزش آن را برای این نقطه است."

این دلوت-باند منطقه شد, استفراغ کردن, کردن خزنده و minnows و اجازه دادن به آنها را به پایین فرو رفتن در زمان و سپس انتظار برای یک کشش از میله نوک. آنها مقدار زیادی از twitches. در حالی که برخی از ماهی های دیگر در این گروه دامن زده کوچک اتش آنها نگه داشته بود رفتن همه شب. وجود دارد باقی مانده از خود را campout پهن درباره — سوخته-black coffee pot, نیمی از یک کیسه از گوشت چوب و قوطی های خالی Mountain Dew یخ و Mich طلایی.

"یکی دیگر وجود دارد!" اریکسون با خوشحالی گفت: به عنوان عضو دیگری از گروه خود زد برای گرفتن لرزش راد, مجموعه ای از قلاب و حلقه در 17 اینچ انواع مختلف اردک ماهی.

ثابت رژه قایق های ماهیگیری در حال حرکت به بالا و پایین رودخانه در مقابل shorefishing باند, اما آن را سخت به این باور هر یک از آنها را دارا بودند خیلی بهتر است موفق باشید.

Fishing boats fill the St. Louis River near Boy Scout Landing in Duluth on the morning of the Minnesota fishing opener. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

قایق های ماهیگیری پر سنت لوئیس رودخانه در نزدیکی طلایه دار فرود در دولوت در صبح مینه سوتا ماهیگیری بازکن. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

مینه سوتا انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری بازکن (OK, پایک و دیگر ماهی ها نمایشگاه بازی بیش از حد, اما که شمارش) را شکست سرد و روشن در Duluth, دمای بالای انجماد در امتداد رودخانه به عنوان بیشتر از یک ماه کامل هنوز هم درخشید در آسمان غربی.

"من خوب ماهیگیری یخ شلوار" گفت: کری رشد از سایر. او در طلایه دار فرود با شوهرش دیل و دختر Alanna راه اندازی قایق خود را. "ما در حال رفتن به آمده به عقب در حدود 10 و انتخاب کنید تا ما نوه هنگامی که آن را گرم کرد."

خورشید بود و مجبور باشید از طریق چند ابر اواسط صبح فقط به اندازه کافی قدرتمند در حال حاضر تقریبا در اواسط ماه مه به ارائه برخی از استقبال گرمی.

دورتر تا رودخانه جاستین مک گوایر و Kody Katzmarek تا به حال لنگر خود را در لوند به مراتب بالادست از نظر قانونی به عنوان امکان پذیر است — تقریبا تحت بزرگراه 23 پل. (رودخانه بالاتر از پل حد برای ماهیگیری به شروع فصل برای محافظت از تخم ریزی walleyes.)

Kody Katzmarek of South Range displays a couple of walleyes he caught on the St. Louis River in Duluth Saturday during the Minnesota fishing opener. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Kody Katzmarek از جنوب محدوده نمایش یک زن و شوهر از walleyes او در سنت لوئیس رودخانه در دولوت شنبه در مینه سوتا ماهیگیری بازکن. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

اواز یا موسیقی دو نفری از جنوب محدوده رو به مورد علاقه خود را به نقطه در 5:30 صبح بود و فرود "یک دسته" ماهی 8. آنها در مصاحبه های اره با نوک minnows پایین دست از قایق و سپس انتظار برای ثبتشده نیش می زنند. پس از فرود دیگر 18-incher آنها فکر کردن در مورد کشیدن لنگر و رفتن به ساحل شروع به سنتی خود را باز روز ماهی سرخ با چهار walleyes آنها در livewell.

"این راهی است که ما آن را انجام آنها را گرفتن و خوردن آنها را همان صبح" Katzmarek گفت. "که ما در روز افتتاحیه سنت است."

Quinton Homstad و پل Taraldsen از دلوت در آغاز صبح تا رودخانه بیش از حد و سپس به آرامی صید راه خود را به عقب پایین دست صید ماهی در تمام طول راه.

"ما نمی اجرا به هر خوشه (از walleyes) اما ما ماهی در بسیاری از مکان های ما سعی" Homstad گفت: از پنجه فرماندهی ایستگاه قایق خود را. آنها بیش از حد خود را به حال چهار-انواع مختلف اردک حد در livewell و در تلاش بودند برای برخی از سرگرم کننده ماهی که Homstad برچسب به یک شیک پوش 25-اینچ انواع مختلف اردک ماهی. آن را بلافاصله منتشر شد.

"ما احتمالا گیر افتاد, من نمی دانم, حداقل 15 walleyes. ما انداخت به برخی از آنهایی که بزرگ نگه داشته و برخی از 17-و-18-inchers ... برای روز مادر شام" Homstad گفت. "ما برخی از شمال و سوف و smallmouth بیش از حد."

Paul Tarldsen of Duluth nets a walleye for Quinton Homestad of Duluth while fishing on the St. Louis River in Duluth Saturday during the Minnesota fishing opener. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

پل Tarldsen از دلوت, شبکه یک انواع مختلف اردک ماهی برای Quinton Homestad از دلوت در حالی که ماهیگیری در سنت لوئیس رودخانه در دولوت شنبه در مینه سوتا ماهیگیری بازکن. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

Homstad و Taraldsen ضربه رودخانه اوایل راه اندازی در طلایه دار فرود و در آب توسط 5:30 a. m. آنها فقط به ضرب و شتم دیوانه عجله در ساعت 6 صبح زمانی که ماهیگیران تفننی بودند انتظار در خط برای نزدیک به یک ساعت برای راه اندازی قایق خود را.

"معمولا شلوغ در, درب بازکن, اما من آن را ندیده, این, دیوانه, قبل,," گفت: Austin Ourdanik از Hinckley به عنوان او منتظر نوبت خود را به راه اندازی. "من حدس می زنم هر کس ماهیگیری نزدیک به خانه مانند آنها قرار است."

کامیون و تریلر پارک شده بودند سه بلوک به گری-جدید دلوت به عنوان آن به نظر می رسد بسیاری از Northlanders مصرف شد فرماندار مشاوره و سفر به دور به ماهی طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما به طور معمول رفتن به شنگرف برای درب بازکن. اما آنها می گویند ما نمی توانیم که به مراتب بنابراین ما در حال ماهیگیری در اینجا" گفت: Roy Aho از کلوکت به عنوان او منتظر به راه اندازی.

سپس دوباره زمانی که لوئیس رودخانه نزدیک به خانه واقعا وجود دارد نه هر حرکت نزولی.

آلن Baumann و دختر خود استاد بود نیمی از یک اسکله ماهیگیری خود را در امتداد رودخانه قرار گرفتن در نزدیکی دریاچه. آلن در مصاحبه با یک قلاب با کمی کرم برای Aliana حلقه پشت. آنها تا به حال بیش از چند nibbles 7:30 صبح و سرد شدن بودند.

"من فکر می کنم ما به برخی از صبحانه" آلن گفت: در ابتدا فکر کردن در رستوران و سپس تحقق ترین بسته شد. "من حدس می زنم ما باید برای رفتن به خانه و طبخ آن خودم."

Fishermen catch a walleye on the St. Louis River in Duluth on the morning of the Minnesota fishing opener. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ماهیگیران گرفتن انواع مختلف اردک ماهی در سنت لوئیس رودخانه در دولوت در صبح مینه سوتا ماهیگیری بازکن. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

در انتهای دیگر از اسکله ماهیگیری جو Hesch از دلوت در حال تنظیم کردن صندلی چمن, حال, خود, دو میله لبه پنجره رساند تا در برابر نرده و انتظار صبورانه برای انواع مختلف اردک ماهی از سال 2020 است.

"هنوز هیچ چیز به جز یک سنگ باس و کمی ruffe," Hesch گفت: به عنوان او دوباره قلاب baited.

Hesch آورده بود همراه خود سگ کوچک رئیس یک همراه و همدم ثابت. اما رئیس شد و شروع به لرزیدن می کنه و Hesch فکر کردم این بهترین به گرم کردن وانت.

"او نمی تواند بشنود بسیار است و مشکلات چشم, اما او را دوست دارد به با من بیا" Hesch گفت: در حالی که راه رفتن رئیس تا حوض به سمت پارکینگ. "بنابراین من گمان می کنم می تواند به از بین بردن او و به او اجازه دهید تا گرم است."

سپس آن را بازگشت به صندلی خود را در اسکله. هنوز هم وجود دارد ماهی گرفتن. نزدیک به خانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن