محدودیت در اماکن مذهبی نمی هر گونه نقض حقوق اساسی می گوید: HC

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 10:40:46 am دادگاه عالی

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 10:40:46 am
Restrictions on religious places do not violate any fundamental rights, says HC دادگاه عالی روز جمعه تا به حال شنیده پیل به دنبال جهت است که همه پرستش مذهبی مکان هایی مانند مساجد gurdwaras و معابد بود باز در آستانه سعید فطر و سالروز شهادت گورو Arjun Dev Ji. (بازنمودی)

پنجاب و هاریانا بالا دادگاه در روز شنبه گفت: اعمال محدودیت در اماکن مذهبی است که در بزرگتر منافع عمومی و از جمله محدودیت ها و کسانی که در برگزاری جماعت مذهبی نمی توان به آرامش در قیاس افتتاح موسسات کسب و کار.

"آزادی دین منوط به نظم عمومی اخلاق و بهداشت عمومی. این یک وضعیت فوق العاده ای. به منظور حفاظت از سلامت جامعه و محدودیت های تحمیل گردیده و توسط بسته شدن تمام مکان های عبادت برای عموم از جمله برگزاری جماعت مذهبی/گردهمایی گفت:" بخش نیمکت از قضات راجیو آجی شارما و Tiwari در حالی که رد دادخواست به دنبال تسهیلات در lockdown برای مکان عبادت است.

دادگاه همچنین گفت که این محدودیت را به مقدار دخالت در امور دینی هر جامعه و محدودیت های تحمیل گردیده و در اماکن مذهبی همه ادیان. "بسته شدن اماکن مذهبی از عبادت در طول دوره گسترش coronavirus که بیش از حد به عنوان یک اقدام موقت است که مقررات و نه منع. محدودیت های اعمال شده توسط وزارت امور نیست و هر گونه نقض اساسی یا قانون حق درخواست و یا به طور مشابه واقع افراد. تلاش MHA است برای شکستن چرخه اجتماعی با حفظ فاصله," سفارش می خواند.

مشاهده است که حق دولت به اعمال محدودیت "را به عنوان مورد نیاز و یا پیدا لازم بر روی زمین از جهت بهداشت و اخلاق" است که در ساخته شده است در زیر مقالات 25 و 26 قانون اساسی هند تقسیم نیمکت گفت: اعمال محدودیت به منزله "پدرسالار عمل" و آنها هستند که در جمعی منافع جامعه.

"تنها که در برخی مناطق محدودیت شده اند آرام نمی شود, زمین برای استراحت همان qua اماکن مذهبی ، اختیار نه به اجازه باز کردن تمام مکان عبادت عمومی و منع برگزاری جماعت مذهبی/گردهمایی شده است اعمال عاقلانه" در دادگاه گفت: بیشتر.

دادگاه عالی روز جمعه تا به حال شنیده پیل به دنبال جهت است که همه پرستش مذهبی مکان هایی مانند مساجد gurdwaras و معابد بود باز در آستانه سعید فطر و سالروز شهادت گورو Arjun Dev Ji. این پیل ظ توسط Mubeen فاروقی از طریق حمایت Rajvinder سینگ Bains نیز دعا کرده بود که محدودیت های قرار داده شده بر حق شهروندان برای عبادت و دعا در این مکان عبادت بود اعلام کرد که بر خلاف قانون اساسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب